28 Şubat 2019 Perşembe

28 Days Blog Challange # 28. Bugün meydan okumanın son günü

28. Bugün meydan okumanın son günü, neler oldu, koca bir ay nasıl geçti, meydan okuma nasıldı merak ettim..

Efendim Tüm dostlara selamlar sevgiler olsun Evet  Bugün Meydan okumanın sonuna geldik Başta  Sevgili Ezgi olmak üzere tüm dostlara gönülden çok teşekkür ediyorum Gerçi ben araya kaynak yaptım girdim :)13.cü günde başladım .. Güzel Arkadaşım  İncirli Kurabiye Zeynebim sende katıl dedi meydan okumaya  dedi.dedim ben geç kaldım olsun dedi yaz Sen başla dedi ve başladım  iyi ki vesile oldu güzel Zeynebim :) onda gönülden çok teşekkür ediyorum...Meydan Okuma nasıl geçti çok güzel geçti keyfili eğlenceli bol okumalı bol faydalı yazılar bol güzel yorumlar..Yeni güzel dostlar kazandırdı ve bu sayede hepimiz birbirimizi daha yakından tanıma fırsatımız oldu.. daha çok yakınlaştık her geçen gün büyüyen kocaman güzel bir aile olduk  bir mahalle olduk san ki karışıklı sohbet ediyoruz gibi karşılıklı  çaylar kahveler içtik yeri geldi ağladık yeri geldi güldük eğlendik kahkahalar atık ..Dertlerimize ortak olduk hayaller kurduk  güzel anılar doldurduk  ceplerimize ... yeni şarkılar keşif ettik.  bilmediğimiz şehirlerin güzelliklerini keşif etik  gezdik dolaştık geriye kocaman güzel yürekler biriktirdik gönlümüze   ..güzel bir yolculuk yaptık her durakta güzel dostlarla karşılaştık  yüzlerimizde tebessümler bıraktık ...Ve bu yolculukta birbirimizi daha iyi tanıma fırsatı olan dostlar oldu onlar kimler mi 

Ve bu güzel  yolculukta Sevgili Ezgiyi daha yakından tanımakta gerçekten çok güzeldi onun o güzel enerjisi gülen yüzüyle  güzel yazılarıyla  yaptığı güzelliklerle iyi ki böyle bir Meydan  okuma yapmış bir kere daha   gönülden çok teşekkür ediyorum ellerine emeğine sağlık güzel Ezgim ...:)

Sevgili Güzel İncirli Kurabiye Zeynebim  onu zaten çok seviyordum şimdi daha çok yakından tanıdım o güzel yüreğini gönlünü  tanıdım sevdim halende çok seviyorum onu :) tabi hepinizi çok seviyorum :) Her şey o güzel gönlünce olsun inşallah canım benim ..

Ve benim gönlümde yeri başka bir insan daha Sevgili Her telden Şefim o güzel yüreğini bir kez daha yakından tanıma şansım oldu her daim yanımda olan güzel kartıyla beni çok mutlu eden güzel arkadaşımı  kazandım  ben neşesi  o gülen yüzüyle keyifli yazılarını okumaktan mutlu olduğum güzel insan her telden şefim :) seviyorum seni güzel arkadaşım inşallah bir gün  karşılıklı çay simit yiyeceğiz seninle :) 

Ve bir güzel  dost daha yakından iyice tanıma fırsatım olan Sevgili Öneri Makinesi   o güzel gönlünü tanıdığım için mutluyum ve keyfili yazılarını o  birbirinden güzel kartpostallarına bayılıyorum :)  ve bu güzel yolculukta onu görmekte çok güzeldi iyi ki katılmış seviyorum seni güzel arkadaşım benim:)

Ve güzel bir dostu daha yakından tanımanın fırsatı oldu Sevgili  İnciden Notlar  güzel yolculukta onun güzel keyfili yazılarını okumak çok güzeldi gerçekten iyi ki oda katılmış bu güzel yolcukta onunla birlikte olmak çok keyifliydi ...


Ve tüm dostlara çok teşekkür ediyorum herkesin emeğine ellerine yüreğine sağlık bu güzel yolculukta sizlerle olduğum için çok mutluyum hafızama çok güzel anılar doldurdum çok güzel bir anı olarak kalacak inşallah illerde okudukça yüzlerimizde birer tebessüm olacak ..:)  Hepinizi çok seviyorum  iyiki varsınız birlikte daha nice güzel paylaşımlara inşallah sevgiyle kalın ...


Şimdi otobüs gelir biner gideriz Dönmiyeceğimiz bir yer beğen başka türlüsü güç Bir ellerin bir ellerim yeter belliyelim yetsin Seni aldım bana ayırdım durma kendini hatırlat Durma kendini hatırlat Durma göğe bakalım Turgut Uyar Seslendirme // Mehmet Yıldırım Eser - Toygar Işıklı ( Susma)



 Durma Göğe bakalım hadi ....

24 yorum:

  1. İyi ki sen de katıldın, iyi ki vardın...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim canım sende iyi ki varsın sevgiler 😊🌸🎈

      Sil
  2. Güzel bir şubat ayı geçirdik, sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet 😊🎈 çok teşekkür ederim canım sevgiler 😊🌸

      Sil
  3. Valla.katilan herkesi kocaman öpüyorum ben de

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim canım benim sevgiler 😊🌸😘🎈

      Sil
  4. 28 günlük meydan okumaları yapabilen herkesi kutluyorum. Çok keyifli yazılar çıktı ortaya. Böylelikle bizler de güzel yazılar okumuş olduk. Ben senin üslubunu çok sıcak ve samimi buluyorum. Meydan okumalarında da gayet sıcak bir tarz yakaladın. Açıkçası ben yapamazdım bu kadar sebatla 28 gün boyunca. Tebrik ediyorum seni cancazım. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim canım benim çok mutlu oldum gerçekten 😊🎈❤ sevgiler canım benim 😊🌸🌸🎈

      Sil
  5. Benim canımsın biliyorsun değil mii! <3
    Ah nasıl mutlu oldum, nasıl heyecanlandım karşılıklı simit- çay için, ben de seni çok seviyorum güzel yürekli arkadaşım, senin de yerin bende çok ayrı. Hep varlığını hissediyor olmak, umut dolu yorumlarını okumak ve desteğini hissetmek paha biçilmez duygular arasında. İyi ki tanıdık birbirimizi, daha uzuun ve çok daha samimi yıllarımız olsun umarım.. <3 <3 :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bilmez miyim güzel yürekli arkadaşım benim ❤😊 o güzel varğlığın hep olsun inşallah iyi ki iyi ki tandınık ❤❤😊🌸o güzel yorumunla nasıl mutlu oluyorum ❤🎈amin inşallah canım benim güzel arkadaşım benim ❤ daha nice güzellikler daha nice güzel yıllara İnşallah seviyorum seni güzel insan ❤😊 sevgiler canım benim 😊🌸🌸🌸🎉🎈

      Sil
  6. ay ne zor oldu herkesi okumaaaak ama keyifliydiiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet birazcık öyle oldu 😊 çok teşekkür ederim güzel insan sevgiler canım benim 😊🌸❤

      Sil
  7. Ama ne güel oldu da karar verdin geldin, çok mutlu oldum.. Asıl ben teşekkür ederim <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tekrar gönülden çok teşekkür ederim canım benim sevgiler 😊❤🌸

      Sil
  8. Hepimiz harikaydık bence...yazmak için bir sebebimiz oldu ve çaktırmadan aile olduk :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet çok güzel bir aile olduk 😊 evet tüm dostların ellerine emeğine yüreğine sağlık çok teşekkür ederim canım benim sevgiler 😊🌸

      Sil
  9. https://kisibilgi.info ve https://magazintur.blogspot.com olarak yazı için teşekkür ederiz. Sitemize bekleriz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba hoşgeldiniz gelirim tabi sevgiler 😊

      Sil
  10. GErçekten de meydan okuma yazıları çok güzel oldu. Çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet çok keyifli oldu ...Ben teşekkür ederim sevgiler..

      Sil
  11. Ne güzel bir siir canim. Ben tüm yazilari takip edemedim elimden geldigince okumaya calistim 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım benim :) sevgiler gözlerine sağlık :)

      Sil
  12. Yaa blog yazmaya yeni başladım ve bürün bu güzel şeylerden mahrum kaldım😕 yeniden böyle işler olursa bende katılmak isterim 🙈

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşgeldin blogger mahallesine 😊🌸 bundan sonra aklımdasın o zaman 😊 tekrar hoşgeldin sevgiler 🌸😊

      Sil