27 Şubat 2019 Çarşamba

28 Days Blog Challange #27/Ne Yaparsın da Toplanırsın?

Efendim tüm dostlara selamlar sevgiler olsun :)  gelelim bugünün  sorusuna 

27. Bazı günler enerjin düşük uyanırsın ya da birşey olur modun düşer. Ne yaparsın da toplarsın? Var mı sihirli bir kaç önerin ?

Bende bu aralar bir yorgunluk var zaten mübarek kış ayı beni çok yordu bu sene vallahi ..Bizim de aksiyon macera bitmez :) daha dün benim küçük kardeşim   mutfakta  orta boylu 6 çekmeceli  var bende onlara kaseleri filan koyuyorum.. sen bizim küçük kaseyi alırken devrildi  bir güzel yere öyle bir gürültüyle devrildi ki  altında kaldı sandık hepimiz  birden yerimizden fırladık mutfağa neyse ki bir şey olmadı annem zaten panikçi kadın :)  bizim meloşta hasta bir kaç gündür dün gün boyu yattı bugün biraz daha iyi şükür  doktora  götürdük ama annemin içine sinmedi  eve yarın doktor gelecek  sağ olsun sağlık bakanlığının bu güzel olayı çok güzel gerçekten bu sayede doktora gidemeyen tüm yaşlı engeli insanlarımıza geliyorlar  ...Allah gerek etmesin  numarası bu ..444 38 33'  arayarak yardımcı oluyorlar ..sağ olsunlar hemen dönüş yaptılar bize ...Efem gene konuyu nerelere getirdim:)
Kendime bir hayrım olsa vallahi söylerim ama yok :) ev işleri dış işleri koşturma derken ben bert oluyorum zaten ..Beni en iyi rahatlan şey müzik :)  evde dışarıda müzik :) sabahları ancak 10 gibi kalkıyorum zaten bizim muhittin yetiyor :)) oda olmasa zaten kimle uğraşı caz dimi ama:) kurban  olursan :) ona :))   benim kızım pek yaramazdır 😊😀gardolabın tepesinde bile gezer 😀😊  Sabah kalkınca elimi yüzümü yıkarım sonra Muhittin kafesini açarım yoksa çok pis kızıyor da😀sonra yemek kapı hazırlanır 😀yoksa Saygın bey yemeği vermiyor bende onu kapıda ağaç ediyorum 😀😊 sonra soba temizlenir odun kömür getirim  soba yakma işi annemde 😀sonra çay demlenir  kahvaltı  sonra evi topla filan derken akşam oluyor zaten 😀😊tabi bu arada meloşsun nazları çekilir 😊😀paşam pek nazlı da 😀😊 özlem bu aralar kaçma peşinde 😀 vallahi evden kaçıçam 😀😂😂 şu meloş biraz toplasın yolculuk Gelibolu  😊😀 orada manevi kardeşim Gözde var eşi göreve gitmiş bugünde konuştuk  gel biraz yanima dedi dedim tamam kardeşim gelicem 😀😊oda sevindi 😊🌸  evet benim gene bol  ifadeli  yazının. sonuna geldik efem 😊 sevgiler selamlar olsun güzel blogger mahallesin güzel insanları 🌸🌸🌸





bu benim yaramaz kızım Muhittin 😊❤❤

22 yorum:

  1. Meloşcuğumuza çok geçmişler olsunn, Muhittin' i ayrıca öpüyorum :))
    Bence senin yazılarını okumak en güzel mod yükseltici <3
    Ama şu evden kaçma fikrini sevdim, ben de mi kaçsam ne yapsam :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim canım benim benim güzel arkadaşım ❤😊🌸 öperim 😘 gel birlikte kaçalım😀🌸😊meloşu bekliyorum kaçıcam evden 🌸😊 sevgiler güzel arkadaşım benim 😘💕

      Sil
  2. Çok çok geçmiş olsun muhittin çok tatlış 😄

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim canım benim 😊 sevgiler 😊🌸

      Sil
  3. Bahar bir an önce gelsin..Engelliler için hizmeti ilkkez duydum..Kus bizim kuşun aynısı ikizi gibi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok uzun zamandır var bu hizmet ...evet gelsin içimiz açılsın inşallah 😊ne kadar güzel benim kızımın ikizi varmış 😊 çok teşekkür ederim canım sevgiler 😊🌸

      Sil
  4. Meloşa çok geçmiş olsun..tez vakit toparlasın inşallah.Bu muhittin düşen modu yükseltir ki :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim canım benim 😊🌸 evet öyledir kendisi 😊🌸 sevgiler canım benim

      Sil
  5. o zaman ben de hoş geldim bu şirin bloğa... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşgeldin güzel öğretmenim 😊 çok teşekkür ederim canım benim sevgiler 😊🌸

      Sil
  6. Merhaba, Değerli Blog Arkadaşım; İnsana Davet sitesinde "Blog Keşif Etkinliği ve Önemli Duyuru" başlıklı yazımızda size de yer verdik. Hemde önemli bir duyuru içeriyor... Bakmak isterseniz beklerim...Selam ve Dua ile...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim güzel kardeşim benim tabi ki gelirim sevgiler 🌸🎈

      Sil
  7. bayıldım ben bu mhittine öpücüklerimi gönderdim ona...sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim canım benim 😊🌸🎈 sevgiler

      Sil
  8. bizimde senni muhittin gibi cici kuşumuz vardı. 2 sene evvel öldü. senin muhittini görünce onu hatırladım. :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 😞benimde ilk bir maviş kuzum vardi ölmüştü 😞 sevgiler

      Sil
  9. çok geçmiş olsun. muhittini bende sevdim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim canım benim sevgiler 😊🎈🌸

      Sil
  10. Kus ne tatli 😍. Melosa gecmis olsun 😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim canım benim sevgiler 😊❤ 🌸

      Sil
  11. Minnoş kuşa bayıldım. Ne güzel bakmış. Meloş nasıl oldu. Umarım iyileşiyordur. Geçmiş olsun tekrar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederiz 😊🎈meloş iyi çok şükür düzeldi beni de grip eti bıraktı 😊😁 çok teşekkür ederim canım benim sevgiler 😊🌸

      Sil