19 Şubat 2019 Salı

28 Days Blog Challange # Meydan Okuma#19. İtibaren Blog Maceranı Dinlemek İsterim.

Merhaba  efendim tüm dostlara selamlar sevgiler olsun Meydan okuma tüm güzeliyle devam diyor  gerçi ben biraz geç kaldım ama olsun :)) bu günün sorusu çok güzel :)  daha önce buna benzer yazmıştım bir tık okumak isterseniz :) 


19/En merak edilenlerden, baştan itibaren blog maceranı dinlemek isterim.


Çocukluğumdan beri  içimde hep bir yazma aşkı vardı ilk okuldayken hep defterlerimin arasına yazardım renkli kalemlerle o zaman çok modaydı renkli fos forlu kalemler:)  çocukluğum öyle çokta kötü geçmedi aksine çok güzel geçti  kalabalık bir ailede büyüdüm  ama bir yanım ve içimde ki yapacaklarım hep yarım kaldı biri babamdı.. Biride bir gün 23 nisan için öğretmenimiz bando takımı kuruyordu o zaman da bando takımın da olmak çok popülerdi o kırımızı beyazlı elbiseyi giymek çok güzeldi :) ve davulu ve bandonun başında durup o kırmızı sobayı sallamaktı .. o kadar çok yalvardım ki öğretmenime beni de al diye ne dediysem olmadı almadı hep içimde bir ukdedir  bunun gibi bir çok şey kaldı içimde :( sanırım o yüzden de okuldan soğudum ..Ben hep çocukken büyük usta Nejat Uygur gibi o tiyatro sahnesinde  olmaktı   ağlarken güldürmek güldürürken ağlatmak ve düşündürmek isterdim o sahnede oynamak isterdim ama gel görelim imkanlar el vermedi  zaten bizim memlekette de böyle şeyler yoktu ne yazık ki :( halen içimde bir yarım  elma gibi kaldı tiyatro    hevesim ..Ooo konuyu nerelere götürdüm ben gene :) bu yukarı da ki benim 13, 14 yaşlarında aldığım defterim  benim mavi ayıcıklı defterciğim :) bunun gibi bir kaç defterimi  halen saklıyorum  bazen açıp okuyorum kendi yazdıklarıma  gülüyorum :)) hangi kafayla yazmışım diyorum :)   Efendim Gelelim blog yazma macerama  çok eskilere den   2007 ve 2008 öncesi vardı  messenger vardı oradan yazardık titreşimler :) filan  vardı ilk orada başladım blog yazmaya ne kadar keyifli oluyordu çok fazla yorumlar gelmezdi ama güzeldi :)  
                                                      eski ve en  yenisiydi :) 

msn kapanınca bende netlog diye bir blog sitesi vardı orada yazmaya başladım 2002 veya 2003 yıllarıydı sanırım uzun süre yazdım orada orası da birden kapanınca tüm yazdıklarımın gitmişti çok üzülmüştüm halende üzülürüm   Ve sonra 2007 ve 2008 tarihleri arası İlk myopere da yazdım  ve daha sonra blogcu da yazdım helen duruyor sayfam :) http://sessizkaldim.blogcu.com/  bak istersiniz link burada :) bazen gidip okurum :)  Ve ocak 2012 den beri blogger de yazıyorum iyi ki de gelmişim ve unutmamdan hemen gene söyleyeyim benim bloggere gelmeme vesile olan iki güzel insan ilk ki Değirmenden Mektup Var güzel Recep abim  Onda yakın zamanlarda Babacığını Kayıp etmiş Buradan Tekrar başın sağ olsun güzel abim mekanı cennet olsun inşallah güzel dedemin ...ve yeri bende ayrıdır güzel insan müfred  bu iki güzel insan vesile oldu gelememe ve siz güzel yürekli dostlarla tanışmam ve güzel mahalde olmaktan çok mutluyum gerçekten bu güne kadar beni hiç yalnız bırakmadığınız için gönülden çok teşekkür ederim  iyi ki varsınız iyi ki buradayım seviyorum sizleri .Yaklaşık  toplam  23 yıl geçti ve bu blogger mahallemde o kadar çok şey öğrendim ki sizlerden ve kendimi geliştirmeme hepiniz vesile oldunuz yeri geldik ağladık  yeri geldi güldük hep beraber kocaman bir aile olduk birbirimize  acı tatlı güzel günlerimiz oldu inşallah daha hep birlikte daha nice nice güzel paylaşımlara güzel günlere inşallah seviyorum sizleri iyi ki varsınız ...
ve 8 yıldır da  siz güzel dostlarlayım 


güzel yürekli dostta  çok teşekkür ediyorum bugün elime geçti çok şükür dünden beri uğraştık sonunda kavuştuk : :) güzel yürekli sevgili fatofotofan  çok teşekkür ederim canım benim çok mutlu oldum :) böyle güzel dostlardan güzel şeyler gelince ben ayrı bir mutlu oluyorum :) 

                                   Kayahan ne demişti Bizimkisi Bir Aşk Hikayesi :) 
 

Ve sevgili Ezgi ve  sevgili İncirli Kurabiye   Çok güzel bir BLOG KULÜBÜ   yaptılar Bizlerin de değimiyle blogger mahallesi kuruldu sizleri de bekliyoruz detaylar sevgili Ezginin blogunda 

14 yorum:

  1. Buraya gelmene vesile olanlara da, içindeki yazma ateşine de yüzlerce teşekkür bizden! İyi ki buradasın, burada ilk okuduğum yazı sonrasında hissettiğim samimiyet duygusu halen zihnimin bir köşesinde ve gün geçtikçe katlanarak arttı <3 Hep ol benim güzel kalpli arkadaşım <3 <3 :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim benim gönlü yüreği kalbi güzel arkadaşım benim ❤❤😊iİnşallah canım benim hep birlikte inşallah sevgiler ❤😊❤🌸

      Sil
  2. Daha uzun yıllar boyunca da yazmaya devam edersin inşaallah Abla, sabırla, dirayetle :)...Selam ve Dua ile...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah güzel kardeşim benim hep birlikte inşallah 😊 selâm ve dua ile sevgiler 😊🌸

      Sil
  3. Ah MSN içinden de yazılıyordu blog dimiiii? :)) Yaa bak tuhaf oldum şimdi, sanki çok yıllar geçmiş gibi unutuvermişim, oysa şurada kaç yıl oldu ki.. Ama ondan sonra yerine çok hızlı başka alternatifler gelince, unuttuk gitti :)
    İyi ki yazmışsın Özlem. İyi ki buradasın.. Seni tanıdığım için öyle mutluyum ki. Senin o güzel kalbin ve sevmeyi sevişin bana ders oluyor her gün.

    Not: o kulübü ben değil sadece Ezgi kurdu, bir yanlış anlaşılma olmasın. Ezgi'miz yine bizler için çoook güzel bir şey düşündü ve uyguladı. Bu meydan okuma bitse bile, Ezgi sayesinde her ay yine bir araya toplanacağız :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende seni çok seviyorum benim güzel Zeynebim ❤❤😘 sende iyi ki varsın bende seni tanıdığım için öyle çok mutluyum ki daha nice güzel paylaşımlara İnşallah hep birlikte benim güzel Zeynebim sevgiler canım benim 😊❤❤❤🌸🌸🌸...evet sevgili ezgiye bu güzel fikri ve senin güzel vesiline çok teşekkür ederiz güzel insanlar 😘❤

      Sil
  4. ne kadar çok platformda yazmışsınzı vallahi helal olsun...nice yıllar da yazmaya paylaşmaya devam edin inşallah..sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim canım benim hep birlikte daha nice güzel paylaşımlara İnşallah sevgiler 😊🌸

      Sil
  5. Ahh ne güzel bunca yıldır yazmak ve hala aynı hevesle yazmak :). Özendim valla, ben de umarım böyle yıllarca yazmaya devam ederim :).

    Kartpostallar da çok güzelmiş, bayıldım :).

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim güzel arkadaşım benim 😊🌸 inşallah hep birlikte daha nice güzel paylaşımlara yıllara sevgiler canım benim ❤🌸🌸🎈

      Sil
  6. çok teşekkür güzel insan sevgiler selamlar 🌸😊

    YanıtlaSil
  7. Ah o bando çalmanı engelleyen öğretmen....Ben,onda takılı kaldım.Öğretmenin ufak bir davranışı,hayatımıza yön verebiliyor.Keşke onlar da bu farkındalıkla yaklaşsa çocuklara :)
    İyi ki varsın yaaaa :) Seviyoruz seni :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. işte ne yazık ki böyle durumlarda oluyor...nasip diyelim 😊 çok teşekkür ederim canım benim güzel insan bende seni çok seviyorum 😊🌸🌸❤❤🎈sevgiler

      Sil
  8. Iyi ki baslamissin blog yazmaya da seni tanidik güzel insan 😘

    YanıtlaSil