26 Şubat 2019 Salı

28 Days Blog Challange 26.#Maddi ya da manevi neye ihtiyacın var ?

Efendim Merhaba tüm dostlara  yeniden  bugünün Sorusu 26. Maddi ya da manevi neye ihtiyacın var? Yok desem yalan olur :) şimdi  


26. Maddi ya da manevi neye ihtiyacın var ?

Maddi Olarak bu aralar biraz kendimi görmem gerek gereğinden çok fazla bıraktım kendimi misal 
iki pantolon  bir spor ayakkabı geçende bir tane beğendim bakalım Fiyatı biraz fazla geldi ama 80 lira dedi ama adam bir şeyler yaparız dedi aldığın zaman  bakalım :) bir yazlık mont almam gerek saçımı boyamam gerek :)) beyazlar artık çığır aştı :))  ve bir parmak arası terlik :)  şöyle iki ince kazaklar baharlık :) şöyle  iki tane filan tişört :) Onun dışında çok şükür halimize Rabbım bol rızıklar  versin inşallah cümlemize  Rabbım sağlık versin inşallah  ...Çalışmak istiyorum ama maalesefi ki  olmuyor meloşun Evde bakımı benim üstümde onu anneme devir etsem en az 6 ayı süresi var o yüzden şuan hiç yapamam  Sigortalı bir işte çalışamam girdiğim an devlet kesiyor çünkü ..Artık sigortasız kimse çalıştırmıyor kolay kolay  o yüzden Bu günümüze Çok şükür Rabbım darda koyup bunaltmasın inşallah 

Manevi: Manevi olarak Çok şükür Ailem sevdiklerim var Siz güzel blogger mahallem var  iyi yada kötü günüm de hep yanımda oldunuz  olmaya da devam ediyorsunuz Çok şükür sizlerle yüz yüze gelemesek de kalplerimiz bir olduğunu biliyorum  ..Şöyle güzel bir ev  almak için biraz para olsa iyi olurdu :) Rabbım sağlık huzur mutluluk versin inşallah Çokta para istemem azı bulamayan çoğu hiç bulamaz onun için Rabbım her şeyin hayırlısını versin inşallah ...Hepinizi seviyorum sevgiler 😊💓

18 yorum:

  1. Alınması gerekenler listesi hiç azalmıyor ama olsun, o liste biterse işimiz bitmiş demektir :)

    Tün dileklerin gerçekleşsin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de :) Çok teşekkür ederim güzel kadın Amin seninde Sevgiler :)

      Sil
  2. Her şey gönlünce olsun canım ❤️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin Cümlemizin İnşallah Canım benim Çok teşekkür ederim sevgiler :)

      Sil
  3. Allah sağlık versin
    zamanla her şey olur

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin Çok teşekkür ederim canım benim sevgiler ...

      Sil
  4. Asla bitmez asla hep alacak kıyafetimiz var

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen öyle :) Çok teşekkür ederim canım benim sevgiler :)

      Sil
  5. Umarım bütün istediklerin gerçek olsun. Zor gerçekten de bazı şeyler. Ama dediğin gibi önce sağlık. Sağlığın yerinde olursa, her şey kendiliğinden gelir zaten.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin Cümlemizin inşallah Çok teşekkür ederim canım benim sevgiler

      Sil
  6. Senin kalbinin temizliği, her daim eksilmeyen neşen ve iyi niyetin olduktan sonra maddi- manevi her şeyin gerçekleşeceğine inanıyorum ben. Hem ev hayatında hem de burada varlığın bence çok kıymetli hepimiz için. Kalplerimiz her zaman bir olsun tabi, güzel arkadaşım benim seviyorum ben de senii <3 <3 :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim gönlü yüreği güzel arkadaşım canım benim Çok teşekkür ederim Her daim inşallah hep beraber olalım bende seni seviyorum güzel arkadaşım benim sevgiler :)

      Sil
  7. Hayırlısıyla her şey gönlünüzce olsun İnşaallah. Yazınız tebessüm ettirdi, çok samimisiniz ki 🎈❤️
    Alınacaklar bitmiyor Vallahi :)
    Sevgiler 🎈😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bitmiyor gerçekten :) Amin cümlemizin inşallah Canım benim çok teşekkür ederim her daim yüzünden tebessümler hiç eksik olmasın inşallah sevgiler :)

      Sil
  8. Herşey gönlünce olsun. Sevgiler :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin Çok teşekkür ederim canım benim senin de sevgiler :)

      Sil
  9. amin amin...Allah bugünümüzü aratmasın..sağlık olduktan sonra herşey olur biter..şükür şükür..sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin Amin Çok teşekkür ederim canım benim sevgiler :)

      Sil