18 Şubat 2019 Pazartesi

BLOG KULÜBÜ #28 DAY BLOG CHALLENGE#18#Evet bugün yaratıcı günümüz

Merhaba efendim tüm dostlara selamlar sevgiler olsun :)  bu gün yoğun   bir  gün oldu benim için :)) neyse yarın anlatırım :)  efem meydan okuma son hızla devam ediyor gelelim bugünün sorusuna :) 

Dünden beri çok düşündüm ve  sevdiğim eski şarkılardan 10 tane paylaşmak istedim  sizlerle :)  artık  ortaya karışık bir lise :) bunun da ellimden geldiği   kadar her ay devam eritirim inşallah :)  hadi başlıyoruz o zaman  ::)

18. Evet bugün yaratıcı günümüz, bugün blogun için yeni bir seri başlat. Bu yazı ilki olsun ve elinden geldiğince her ay devam ettirmeye çalışabilirsin mesela..





                              Müzeyyen  Senar ... Dalgalandım da Duruldum 
                                 Seden Gürel .. Bi bulsam 


Barış Manço Nane Limon Kabuğu 






                                                        Şebnem Ferah Sil Baştan

               Cem Karaca ..Ceviz Ağacı 



                                                 Neşet Ertaş Karadır Bu Bahtım Kara 






                                        Zeki Müren Ah Bu Şarkılarının Gözü Kör olsun ...




                                                       Yonca Evcimik Abone 


                                                  Oya Bora Sevmek Zamanı 




                          Mirkelam - Her Gece







7 yorum:

  1. Oya Bora'yı ne severdim :)

    YanıtlaSil
  2. Güzel ve zamanında defalarca dinlenmiş şarkılar hepsi :)

    YanıtlaSil
  3. hep sevdiğim şarkılar..

    YanıtlaSil
  4. Sıkı liste 👍😊🌷🤚

    YanıtlaSil
  5. Şebnem Ferah bir ara çok dinlerdim :)... Güzel bir seri düşünmüşsün Abla... Selam ve Dua ile...

    YanıtlaSil