16 Şubat 2019 Cumartesi

28 DAY BLOG CHALLENGE# 16 Herhangi Bir konuda 10 Maddelik Bir Liste Hazırla...

Merhaba efendim  Sevgili Ezgiye Meydan okuma tüm güzelliğiyle devam ediyor :) Öncelikle Dostlardan Gelen güzel şeylerden söz edeyim :)) hemen Benim gönlü yüreği güzel arkadaşım  Sevgili Her Telden Şef  Bana çok güzel bir kart ve çok bir not yazmış nasıl mutlu oldum anlatamam :) bana da sürpriz oldu daha da mutlu etti beni :) seviyorum seni güzel arkadaşım :)  Sevgili Güzel yürekli  İncirli Kurabiye /Zeynebimin Yaptığı güzel etkinlikten gelen  bir kart bir kitap dan gelen güzel kitabım :) güzel Zeynebimi de buradan çok teşekkür ediyorum emeğine ellerine sağlık çok güzel ve keyfili bir etkinlik yaptı  :) gene bekleriz devamını :))  Evet atık maddelere geçelim dimi :) 



O güzel sözlerin için çok teşekkür ederim güzel arkadaşım bir kez daha blogger de olduğum için ve böyle güzel dostlarım olduğu için çok mutluyum :)



                                                      Çokta güzel paket yapmış :)
              Ve buda güzel bir dosttan gelen güzel hediyeler :) Sevgili  Esra /fightiing


                               çok güzeller dimi :)  Kart da ki notta çok güzel  Gerçekten:)

 

16. Yine bir liste günü, herhangi bir konuda 10 maddelik bir liste hazırla. Artık konu sana kalmış.

1.Madde : yüzünden Tebessümler Hiç eksik olmasın ..:) 

2.Madde: iki kot pantolon ve iki kazak ve bir yazlık mont al :) 

3:Madde: Önce kendine Değer ver Sonra Karşında ki insana Değer ver ...

4:Madde: Banyo Temizlenecek :) 

5.Madde: Muhitinin Kafesi temizlenecek :)  kuzum benim :) 

6.Madde:sınava hazırlan ve çalış :)

7.Madde:patinin mamasını unutma :) pisi pisi :) 

8.Madde: Babadan para isteyeceğiz   küçük kardeşinin üniversite   harcı var  :)

9.Madde:Akşam olmadan kömürlükten odu getirilecek meloşla :) 

10.Madde: işler bitince bir bardak çay içilecek :) 








güzel arkadaşlarım çok güzel konulara değinmişler bir göz atın derim :) 

buda son olarak güzel kadın Daha Mutlu Yaşam Yurdagül Çelik Mim yapmış ama cevapları çok güzeldi okumakta fayda var :)

son olarak bir de şuraya sezen Aksu atalım :) 

Sevdim sizi öptüm sizi  :))  hadi bana kit bayyy :))) buda mleloştan :))

15 yorum:

  1. Böyle ufak gibi gözüken şeyler aslında çok büyük mutluluk veriyor. Maddelere bayıldım:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim sevgili incim 😊❤ sevgiler canım benim 😊🌸🌸

      Sil
  2. Her Telden Şef,ne güzel bir jest yapmış :)
    İşlerini bitirip çayını içiyorsundur inşallah şimdi :)
    Benim mimi beğenip,paylaştığın için de sana kucak dolusu sevgilerimi gönderiyorum Özlemciğim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet çok mutum etti güzel arkadaşım ❤😊 çok teşekkür ederim güzel kadın seviyorum seni sevgiler 😊🌸❤

      Sil
  3. Ah benim vefası büyük arkadaşım, seni mutlu ediyorsa ben hep gönderirim sana <3 Her ne kadar aksilikler yaşamış olsak da bu yazı ile de ayrıca mutlu oldum ben de, sen de iyi ki varsın, iyi ki burada tanıdık birbirimizi. Samimiyetimiz daim olsun yeniden :) <3
    Maddeler çok güzel, Muhittin ve pisi pisi ayrı güzel :) Çayını da içerken ayaklarını uzat şöyle ooh! ;)) <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benim gönlü yüreği güzel arkadaşım benim canım benim amin amin inşallah hiç bozulmasın hepinizi çok seviyorum iyi ki varsınız 😊❤❤❤💌🎈🎈💕💕 İnşallah bir gün karşılıklı sohbet etme imkanı buluruz 😊💕gönülden çok teşekkür ederim canım benim güzel arkadaşım benim 😘❤❤❤ sevgiler...

      Sil
  4. Her şeyi bitirmiş, çayını keyifle içme kısmına gelmiş olmanı diliyorum :)
    Özlem hep söylüyorum, senin kalbin o kadar güzel ki, o yüzden her şeye güzel bakabiliyor ve her şeyi güzel olarak görebiliyorsun.. Böyle küçük şeylerle mutlu olabilmen de ayrı güzellik..
    Sen hep gül..hep mutlu ol..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oy benim güzel Zeynebim ❤ canim benim güzel arkadaşım ❤ çok teşekkür ederim canım benim seviyorum sizi ❤❤❤🎈🎈🎈😊 sevgiler ❤😘💕 amin hep beraber inşallah

      Sil
  5. Şerife tam da sana uygun bir kart bulmuş, canım benim. Sen de ne kadar tatlısın, ne güzel değer veriyorsun <3<3. Umarım hep mutlu ol ve mutlu et :).

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet beni cok iyi anlatan bir kart olmuş 😊❤çok teşekkür güzel arkadaşım benim hep birlikte inşallah canım benim sevgiler ❤😊

      Sil
  6. harika liste olmuş.Kitabı not aldım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim canım benim sevgiler 😊🌸

      Sil
  7. Kartpostallar ne kadar tatlı, merakım olunca direkt olarak ilgimi çekti :) Listen tam olarak "kendime not" olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim canım benim sevgiler 😊🌸🌸

      Sil
  8. Cokgüzel sürprizler 😊😊

    YanıtlaSil