7 Şubat 2019 Perşembe

Mim-Hangisini Tercih Edersin

Merhaba efendim güzel bir mimle geldim :) Bir Arnavutköy maceram var anlatı cam onunda :) ama şu güzel mimi yapalım dimi :) Bu güzel mimi Başlatan Bey Recep Hilmi TUFAN ReHiTu Güzel arkadaşım Kavanozdaki Beyin Sessizgemi ve Güzel Öğretmenim Cafe Tigris Beni mimlemişler eğer beni bu mimle başka mimleyen dostlar varsa hatırlatsın eklerim eğer varsa üzülürüm yoksa..Hadi başlıyoruz :)
Mim-Hangisini Tercih Edersin ?
Hangisini Tercih Edersin? Uçabilme yeteneğinin olmasını mı , su altında nefes alabilmeyi mi?

Deniz altını da merak ediyorum :) etmiyo değilim :) ama Uçmak özgürce gökyüzün maviliğinde rüzgarının ılık ılık esmesin de yağan yağmur tanelerin de ıslanmak ah ne güzel olurdu :) Martıların güvercinlerin yanın da uçmak ne güzel bir hazdır Tıpkı Peter Pan gibi



Hangisini Tercih Edersin? Sonsuza dek etrafının kitapla çevrili olmasını mı, evcil hayvanlarla mı?

Hayvanları da çok severim kedi köpek olsun zaten evde bir tane var minik kuzum :) muhittin :) kitaplar derim çünkü kitap çok fazla okuyamıyorum ve bu benim içinde çok güzel olurdu :) 

 

Hangisini Tercih Edersin? Büyük ellere sahip olmayı mı yoksa büyük ayaklar mı?

Aslında büyük ayaklarım olsa fena olmazdı dövmek istediğim insanlar oluyor onlara tekme atmak güzel olurdu :)))

Hangisini tercih edersin? Geriye kalan hayatının tamamında çay içmeyi mi kahve içmeyi mi?

Çay olmazsa olmazım :) hele ki şöyle denize karşı da içmekte çok güzel oluyor yani :) Kahve de severim ama çaysız olmaz :) 

Hangisini tercih edersin? Sınırsız döner mi, yoksa sınırsız kokoreç mi?
ayyy kokoreç :)) deyince aklıma Mirkelam geliyor kokoreç şarkısı :)) onuda şuraya bırakayım :)) dinlersiniz belki :)) hareketli bir şarkı :)) ama hayatta yemem kokoreç ben döner alayım :)) 



Hangisini tercih edersin? Ölüm saatini bilmeyi mi yoksa nasıl öleceğini bilmeyi mi? (Ölüm tarihini ve ölüm şeklini değiştiremiyorsun.) Neden?
Hiçte bilmek istemem ölüm zaten var Rabbım ölümün bile hayırlısını versin sabaha çıkacağımız ne malum ölüm her an var onun için istemem ben böyle daha iyim :)


Hangisini tercih edersin? 500 yıl gelecekte yaşamayı mı yoksa 500 yıl geçmişte mi?
hımm Geçmişte olmak isterdim hele ki Sevgili Peygamber Efendimiz Hz. Muhammed (S.A.V) dönemlerde olmak isterdim Ve Şems ve Mevlana'nın dönemin de yaşamak isterdim Gelecek deyince aklıma Cem yılmaz ve Ajda Pekkan'ın reklam filmleri geldi :) işte bu Hep diyoruz ya uçan arabalar olacak filan işte bu reklam filmi anlatıyor aslında her şeyi :) Eski Telsimi de anmış olduk :)) 


Hangisini tercih edersin? Her yıl yenilenen tek seferlik uluslararası bir uçuş bileti mi yoksa yurt içinde geçerli sınırsız uçak bileti mi? Neden?

Aslında Yurt dışı da görmek istediğim yerler de var :) Bende ülkemizde Çok güzel yerler var Yurt içi olsun oh ne güzel gönlümce gezerim :))

Hangisini tercih edersin? Dişsiz olmayı mı yoksa saçsız (kel) olmayı mı? Neden?

Benim babama'mın tüm dişleri gitti ama adam gayet güzel yemekleri yiyor neden çünkü artık damakları diş gibi oldu :) ayy yok be dişsiz olmaz ben kel kalmaya razıyım hemde yıkama açısın da çok güzel olur ferah ferah :))

Saçsız, tüysüz (kaşlar ve kirpikler de dâhil) olmayı mı yoksa çok kıllı olmayı mı? Neden?

Yokkk Recep İvedik gibi olmayı istemem kardeşimm :)) kalsın toptan kılsız kalırım daha iyi:))

Hangisini tercih edersin? Pilav üstü kuru mu yoksa köfte patates mi? Neden?

Pilav kuru üstü de çok severim hele ki yanın da annemin yaptığı turşu da oldumu tamam ::))) canım çekti ya :)) Ama patatanın da yanından geçilmiyor ki kardeşim :))  gerçi hepsi de tavan yaptı :)) ben patata köfte alayım annem yaparsa o da :))) 

Hangisini tercih edersin? daha çok dinlemeyi mi daha çok konuşmayı mı? Neden?

Konuşmayı da severim çenem düşüktür biraz :)) düşünün yazarken bile çeneme vuruyor :)) ama karşım da ki insanın da dinlemeyi severim  bazen dinlemekte güzeldir ...:) 


Evet bu güzel mimin de sonuna geldik :)) çok keyifli oldu teşekkür ettim dostlara da :) yapmayan kim kaldıysa son 5 yorumum da ki dostlar mimlendi :))       






Birde şuraya Barış Abimizi de bırakıyorum :) ...



























37 yorum:

  1. Güzel tercihler, keyifle okudum. Yüreğine sağlık :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım benim sevgiler :)

      Sil
  2. Bu mimi yeni öğrendim epey keyifli. Kalemine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o zaman seni de davet ediyoruz 😊 çok teşekkür ederim canım benim sevgiler 😊🌸

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim canım benim güzel öğretmenim 😊❤🌸 sevgiler 😊

      Sil
  4. Çaysız olmaz :) güzel cevaplar..güzel karikatür :) muhittin de pek bi cicili..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet çaysız olmaz 😊 çok teşekkür ederim canım sevgiler 😊🌸 öyledir mikrop 😊❤

      Sil
  5. Çok güzel, neşeli cevap vermişsin Abla, keyifle okudum... Telsim reklamını da yeni izledim farklıymış :) ... Selam ve Dua ile ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim güzel kardeşim benim 😊🌸evet eski reklam ama çok güzel çekmişler 😊 selâm ve dua ile sevgiler güzel kardeşim benim 🌸😊

      Sil
  6. güzel sorulara harika cevaplar
    çay ve simit konusunda hemfikirim...olmadan asla

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim canım 😊🌸evet çay ve simit 😊🌸 sevgiler 😊🌸

      Sil
  7. Konuyla çok alakasız olacak ama sitemde tek soruluk bir anket paylaştım ana sayfada sağ tarafta hemen. Fikirlerinize önem veriyorum lütfen cevaplar mısınız? Siteme profil resmime tıklayıp ulaşabilirsiniz şimdiden teşekkür ederim ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tabi ki cevap verdim bile 😊 ben teşekkür ederim sevgiler 😊🌸

      Sil
  8. Cok keyifli yanitlar olmus canim 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim canım benim sevgiler ��❤

      Sil
  9. Kalemine sağlık çok güzel tercihler, tercihler zaman mekan ve ruh hali karşısında değişkenlik gösterir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim canım benim 😊🌸 sevgiler

      Sil
  10. keyifle okudum cevaplarını, muhabbet kuşunada bayıldım.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim canım benim 😊 teşekkür ederiz 😊🌸 sevgiler

      Sil
  11. Barış Manço'yu da çok severiim :)) Kimse kokoreç sevmiyor sanırım ama ben severim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Barış Manço her daim sevilir 😊🌸 hoşgeldin bu arada canim benim 😊❤ evet bizde annem çok sever afiyet olsun canım benim güzel insan sevgiler ❤😊

      Sil
  12. Blogunuzu yeni keşfettim ve blogunuzu izlemeye aldım. Sizi de bloguma bekliyorum :))

    YanıtlaSil
  13. Cem YILMAZ reklamını unutmuştum sâyenizde tekrar hatırlamış oldum. :) Rakipsiz Telsim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bazen eskileri hatırlamak güzel oluyor 😊 çok teşekkür ederim sevgiler..

      Sil
  14. şimdi senin cevaplarını okuyunca ben bazı soruları yazmamışım:)) neyse zaten çok deli sorulardı:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bencede 😊😁 çok teşekkür ederim canım benim sevgiler 😊🌸

      Sil
  15. ay muhittine bayıldım çok tatlıı benim de var adı çakıl yurda dönünce evde bırakıyorum mecburen çok özlüyorum yaa :) cevapların çok tatlı okurken eğlendim sevgiler olsuun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim canım benim 😊 çakılın bir resmini bekleriz o zaman 😊🌸 tekrar çok teşekkür ederim canım benim sevgiler 😊🌸

      Sil
    2. muhittinin ikizi gibi :D instada var fotoğraf videoları ama buradan nasıl paylaşacağımı bilemedim bloga koyarım bir ara :) çokça sevgileer :)

      Sil
  16. Fotoğraflarla ne güzel yazmışsın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim güzel kadın 😘 sevgiler 😊🌸

      Sil
  17. Çok eğlenceli bir mim olmuş ben yurtdışı bileti isterdim sanırım değişik olurdu:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim canım benim 😊 sevgiler ❤ 🌸evet yurtdışı da güzel olurdu 😊

      Sil
  18. tâbi ki seve seve destek oluruz güzel kardeşim benim yolun bahtın açık olsun inşallah başarıların daim olsun selâm ve dua ile sevgiler 🌸😊

    YanıtlaSil
  19. 😊 teşekkür ederim güzel insan sevgiler 🌸🌸

    YanıtlaSil