14 Şubat 2019 Perşembe

Sana soruyorum bugün gerçekten nasılsın ? 14 # 28 DAY BLOG CHALLENG 14

Merhaba efendim evet biraz geç başladım ama :) araya kaynak yaptık :) sevgili Ezgi nin başlatığı meydan okuma devam ediyor katılan tüm  dostlarla birilikte :) bakalım neler olacak daha :)  14 Şubat ve sevgiler günü :)) gelmesi de ayrı bir şey oldu :)) Neyse hadi geçelim sorunun cevabına 


Sana soruyorum bugün gerçekten nasılsın ? 14 # 28 DAY BLOG CHALLENG 14





Bu aralar parçalı bulutlu bir ara açık  bir ara kabalı yer yer sağanak yağışlı oluyorum :) hava durumu gibi oldu :))  bu gün bezgin ve yorgun hissediyorum sanırsın üstümden dozer geçmiş de ezilmiş gibi hayatın koşturmasında  arada kendini unutan biriyim aslında şu aralar içimde  tuhaf  bir hiss var bilemedim :) hayır olsun diyelim  birde ben şu yazarken annemin akşama ne yapalım demesi beni ayar ediyor kardeşim  :)) Rabbimin gücüne gitmesin vallahi zor iş  hayır birde  evde yemek seçen küçük kardeşim var her şeyi yemez ::)) ben yerim kardeşim güzel olan tüm yemekleri :)) bu gün meloşa pırasa gelmiş güzel görünüyordu onu yerim :)) bizim eve haftanın altı günü yemek geliyor Belediyeden  sağ olsun muhtar emim yazdırmış getiriyorlar  daha öncede bahsetmiştim Dünde Muhtar emime gitmiştim bir dilekçe vermiştim tesadüf doğum günüymüş :) bene bir küçük menekşe birde kupa bardak aldım götürdüm mutlu oldu :) teşekkür etti :) severim kendisini iyiliği çok olmuştum güzel insan muhtar emim :)   bir not bırakayım dedim :)  şuanda ceviz peşinde :)) biraz kadayıf kalmıştı onu yapacakmış :)) güzel de yapar he :))  hele ki bana portakal reçeli yaptı öldüm  :)) çok severim de :)) dün zaten meloş yüzünden donduk kömürlüğün anahtarını yemiş :) açamadık donduk :))  bugün sucu Vedat abi açtı sağ olsun :)) şu mübarek kış bitsin :) vallahi yordu beni bu sene kış :)) Biraz dan annem gene başlar tazmine gidelim diye :)) görmedi ya :) ben dün oradan geçtim kuyruk almış başını gidiyordu :) vallahi yarısı yaşlı amcalardı :)) o yağmur da nasıl beklediler anlamadım :) bence amcalar evde sıkılıyor ondan  :)) hele ki bizim 17Pendik Kadıköy hattı huzur evi otobüsü :))  Bu aralar içimde san ki bir helyum gazı var gibi vallahi Arnavutköy den beri öyleyim doğru düzgün yemekte yemiyorum elimde soda geziyorum :))  Aralarda başıma gelenleri anlatacağım :)) çok şey birikti :) şimdi gidiyorum ben banyo ve mutfak toplanacak :)  :)) en güzeline emanet olun :) 



ve son olarak eski güzel bir Nil Karaibrahimgil ...Niye Aptalmıyım :))) 







  Ve henüz gitmedim ama :) gitmek istediğim bir filmdir   Organize İşler Sazan Sarmalı | Nil Karaibrahimgil - Burası İstanbul güzel olmuş :)) 

26 yorum:

  1. güzel anlar dilerim şarkıları da çok sevdiklerimden nilin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. keyifli dinlemeler canim benim çok teşekkür ederim sevgiler 😊🌸

      Sil
  2. meloş anahatarlık mı yemiş pes vallahi..Bu Meloş çok yaramaz anlaşılan:)) sevgiyle kalın...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sorma anahtarı kırinca mikrop meloş benim zihinsel engelli abim 😊 blogta isimi meloş olarak geçiyor da 😀 çok teşekkür ederim canım sevgiler 😊🌸

      Sil
  3. Kış bütün canlılar için biraz zor bir mevsim. Sağlıkla bahar kavuşalım inşallah. Yemek seçmeyenleri çok seviyorum. Kendine iyi bak.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah canım benim 😊 bende çok severim yemek seçmeyen insani 😊çok teşekkür ederim canım benim sevgiler 😊🌸

      Sil
  4. eve belediyeden yemek mi geliyor?nasıl?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet büyük şehir belediyesi de veriyor ilçe belediyeler de veriyor özelikle çok yaşlı olupta yemek yapamayan insalar için de veririliyor birde maddi durumu çok olmayan ve engelli ailelere veririliyor çoğu belediye veriyor bu güzel hizmeti büyük sefer taslarında taslarında geliyor ekmeği ve yananın da yoğurt ayran meyve suyu meyveler den turşu oluyor 😊 sevgiler canım benim 😊🌸

      Sil
  5. Hayat ne kadar zorluklar çıkarırsa çıkarsın karşına, sen hep güçlü kalabileceksin inanıyorum ben..İçinde o güzelim sevgi var ya, sana güç olacak.. Hep iyi ol Özlem..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim güzel Zeynebim benim güzel arkadaşım ❤😘 çok teşekkür ederim canım benim sevgiler 😊❤❤❤ sende hep iyi ol canım benim 😊🌸❤

      Sil
  6. Yazını okuyunca şu dizeler aklıma geldi :))
    Kışı sevmem ben...
    Damı akan evler,
    ayakkabısı delik çocuklar,
    ocağı yanmayan analar,
    utanan babalar gelir aklıma.
    Sevmem ben kışı...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevdiğim dizelerden birdir :) Çok teşekkür ederim canım benim sevgiler :)

      Sil
  7. zor soruya güzel cevap olmuş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım benim sevgiler ...

      Sil
  8. Okuma listesinde yazılarını daha çok olması güzel Abla, eskiden çok ara veriyordun böylesi iyi :) Ayrıca bilgisayar arızalı, son cümlede ve hüzün gitmedim diyor :) Bunu düzeltmen için söylemiyorum tebessüm ettiriyor :)...Selam ve Dua ile...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet böyle çok güzel oldu Kardeşim :) çok teşekkür ederim canım benim Selam ve Dua ile sevgiler ...

      Sil
  9. Şunun şurasında bahara ne kaldı, ha gayret :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen inşallah :) çok teşekkür ederim güzel kadın sevgiler :)

      Sil
  10. Güzel olan ne varsa seninle olsun yüreği güzel insan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin güzel insan seni görmek ne güzel yeniden burada :) Çok teşekkür ederim canım benim gönlü güzel insan sevgiler :) hep gel emi :)

      Sil
  11. Iyi ki melosa bir sey olmadi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ona bir şey olmadı ama biz donduk :)) Çok teşekkür ederim canım benim sevgiler :)

      Sil
  12. Anahtarı nasıl yedi Meloş? Bildiğin yuttu mu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yutsa iyi olurdu sonuçta çok küçük bir anahtardı ama bizim ki kırmış :) yedeğini de kayıp etmiş :)) şişko :) bugün yeni kilit aldık artık :)) sevgiler canım benim :)

      Sil
  13. İnce düşünceli arkadaşım benim, o menekşe ve kupa eminim fazlasıyla mutlu etmiştir :) Samimi yazılarını çok seviyorum, o yüzden içindeki helyum gazını sen hep aktar bizlere ;)) <3 <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür güzel arkadaşım benim ❤❤😊bende seni çok seviyorum sevgiler canım benim 😊❤ ❤😘

      Sil