16 Şubat 2019 Cumartesi

Kendi Kendime - Mim

Efendim merhaba Öncelikle Sevgili güzel arkadaşım  Sakura dan özür dileyerek çok geç kaldığım bu güzel keyfili mim için  ve hemen geçelim sorulara :) hadi başlıyoruz :) 

                              Bilgisayarının masaüstündeki görüntü ne?     

Efem Evde ki tek masa üstü bilgisayar olduğu için kardeşlerle ortak kullanıyoruz :) sürekli değişiyor ekran görüntüsü ben sizlere en son eklediğini koyuyorum :)



                                  

                                     Bir kafeye girdiğinde genellikle ne siparişi verirsin?

        Tabi ki Çay çay :) orta demli şekeriz ince belli bardak da olan güzel bir çay :)

                                                   Google'da aradığın en son şey ne?

             Şarkı aradım :)) bu şarkıyı aramıştım :)) Ebru Gündeşinin yeni albümü

                                     Mesajlaştığın ya da konuştuğun son insan kim?

                                             Sevgili İncirli Kurabiye Zeynebim :))

                                             Tiyatroya en son ne zaman gittin?
                               Çok gitmek istedim ama hiç nasip olmadı ne yazık ki :(

                                              Sinemaya en son                                          ne zaman gittin? 

                           En son meloşu götürmüştüm Recep İvedik son serisine :))

                                                   Hangi diziyi herkes izlemeli?

Yeni dizilerden beğendiklerimi söyleyeyim :) Benim dizim belli de :) Arka sokaklar  kardeş çocukları  vurgun  birde kuzgun bakalım bozmazlar sa izliyorum :)
                                                 Seni en çok ne çıldırtır?
 konuştuklarımı anlayıp ta anlamadım ayağı yapanlara ayar oluyorum :))  birde  bardaklarının içine atılan sigaraya ayar olurum :)

                                                                 Ne zaman uyanırsın?

biz meloşla gece bir ikilere kadar oturduğumuz için geç kalkarız :)) ama bir işim varsa da erken kalkarım :)

Yıl içindeki en favori günün hangisi?

vallahi bende aksiyon macera bol :) bitmez iki tane var Biri sevgili güzel kadın Daha Mutluyuz Yurdagül Çelik ve Derya nın yılbaşında ortak düzenledikleri yılbaşı çekilişi bu sayede sevgili Yurdagül güzel kadınla konuşma fırsatımız oldu iyi ki de olmuş ikisine de gönülden çok teşekkür ediyorum :) ve sevgili yüreği gönlü güzel Her Telden Şef bana yolladığı sürpriz kart ve güzel notu oldu :))

İnternetteki ilk adın neydi? 

                                                                Serseri21 di :)))

                                                          Favori emojin hangisi?


                                                      😊💓 bu ikisini severim :))

                                                Birini seç: Kedi mi köpek mi?

            köpekte severim pisi pisi de :)) ama bazı köpekler korkutuyor beni :))
                                                      
                                                        Kuzey mi güney mi?
 Güney olsun hava güneş kum deniz :)) ohh mis gibi :) Aklıma Sertap Erenerin şarkısı geldi :)






                                                  İstanbul'la ilgili sevmediğin bir şey?
Trafiği ayy ömürü yedi yahu iyi  ki arabam yokmuş diyorum bazen yoksa sonum hep karakol olurdu :))
                                   İstanbul'da en çok sevdiğin üç semt?
Kadiköy Moda tarafı Ve üsküdar kız kulesi tarafları Ve balat halen gitmedim ama :)

                                      Kafanda genel olarak ne olur?
                                     Yapacaklarım ve kışın ne zaman biteceği :))
                                             

                                           Komedi mi dram mı?
         Komedi de severim dramda komedi olsun bu aralar yeterince dram var


                                                          Çay mı kahve mi?
                                                            Tabi ki de çay :))

                              Bu soruları cevaplamadan önce ne yapıyordun?
                                            Anneme fırını açıyordum :))

                         Bu soruları cevapladıktan sonra ne yapacaksın?
                                           koltuğa oturup çay içeceğim :))
                                               

                                           Son olarak: Bir sırrını paylaş.
                                          Tabi ki hepinizi çok seviyorum :))

Ve bu mimi kimler yapmadıysa onları mimliyorum :))

23 yorum:

  1. Ay İncirli Kurabiye Zeynep ile mesajlaşmalarınıza beni de alsanız keşkee, hihihi :)) <3 <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gel güzel arkadaşım çok mutlu oluruz gel 😊❤sen yeter ki iste çok teşekkür ederim güzel arkadaşım benim 😘❤ sevgiler

      Sil
  2. Tam bir çaykoliğin yazılarını okudum, haha :). Benim de siparişim genelde kahve olur :). Çay nadir içiyorum, ben de kahvekoliğimdir :).

    Ya ne güzel yılın favori günlerine verdiğin cevap; Şerife, Zeynep, Yurdagül ve Derya hepsi de severek takip ettiğim bloglar, çok tatlı insanlar. Şerife bitanedir zaten, ne güzel kart yollamış mutlu etmiş seni <3.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim güzel arkadaşım benim ❤😊evet hepsini de severek takip ediyorum 😊evettt Şerife candir güzel arkadaşım benim ❤❤🎈💕💕😊 çok teşekkür ederim canım benim sevgiler 😊🌸🌸

      Sil
  3. Serseri 21 :)) Beklemediğim bir cevapdı... Keyifle okudum Abla... Selam ve Dua ile ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 😊😁hangi kafayla almışsam artık çok teşekkür ederim güzel kardeşim benim sevgiler🌸😊 selâm ve dua ile..

      Sil
  4. Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim canım benim sevgiler 😊🌸

      Sil
  5. Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim canım benim sevgiler 😊🌸❤

      Sil
  6. Biz de hep mimlerden gittik bu ara. Ortalık nasıl da şenlendi. Mimleri başlatan, mimleyen herkes sağ olsun. Siz de çok keyifli yazmışsınız mimi. Böylelikle daha yakından tanışmış olduk.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim güzel hanımlar 😊evet mimler keyifli oluyor gerçekten tekrar çok teşekkür ederim güzel hanımlar sevgiler 😊🌸🌸

      Sil
  7. Güzel bir mimmiş. Keyifle okudum canım. Sevgiler...❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim canım benim sevgiler 😊🌸

      Sil
  8. keyifli bir mimmiş.çay konusunda :afiyet olsun:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim canım benim sevgiler 😊🌸

      Sil
  9. Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim canım sevgiler 😊❤🌸

      Sil
  10. Sen ne şeker bir şeysin ya...Her yazını okuduğumda gülümsüyorum.Telim sende var.İstediğin her zaman bana ulaşabilirsin :) Dilerim seans biraz da olsa iyi gelmiştir.Sevgiyle kucaklıyorum seni :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o güzel yüzünden tebessümler hiç eksik olmasın güzel kadın 😘😊 çok teşekkür ederim canım benim güzel kadın 😘 senin bana o gülen yüzün bile yetti canim benim çok teşekkür ederim Rabbim herşeyi o güzel gönlüne göre versin inşallah güzel kadın sevgiler 😊🌸🌸❤

      Sil
  11. Yazamadım şimdiye kadar ama hediyelerini aldım canım. Hatta şimdi yazısını yazıyorum. :) çok çok teşekkür ederim :)))

    YanıtlaSil
  12. Canimm biz desevinmistik kazananlardan biri olmana 😍

    YanıtlaSil