26 Şubat 2019 Salı

28 DAY BLOG CHALLENGE#25. Alfabe oyunu gibi düşün. A-Z ye sevdiğim şeyler listesi

Merhaba efendim tüm dostlara selamlar sevgiler olsun bugün az daha bloğumu gözümün nurunu ayyy sildim sandım 😢😢 çok korktum gerçekten bir ara ağladım ya :) Güzel arkadaşım Sevgili İncirli Kurabiye Zeynebime Yazdım bana yardım et dedim oda uğraştı sağ olsun olmadı neyse daha sonra kardeşimi bekledim beynini yedim yaptı çok şükür bunca emeğim siz güzel dostlarımın tüm güzellikleri gidecek sandım çok şükür düzeldi:) bloğumun şokunu atlattım çok şükür :) gelelim  dünün sorusuna bakalım neler çıkacak :)
25. Alfabe oyunu gibi düşün. A-Z ye sevdiğim şeyler listesi. A denince aklına ilk ne geldi mesela ? Böyle tüm alfabeyi hazırla bakalım.



Bir kaç gündür Bizim meloş hasta yazamadım bugün doktora götürdük üşütmüş paşam :) yatıyor şimdi inşallah bir kaç güne düzelir ... 
A) Ailem(her şeyim)Annem/ Anılar /Ağlamak /Azalmak /Aydınlık

B)
Bloğum (her şeyim ) Bayrağımız) /Beyaz /Barış Manço /
Bruce Willis

C)
Ceyhan :) anneme bazen sigara içtiği için Ceyhan boru hattı gibi diyorum da:)

Ç)
Çanakkale-çay içilmez mi :) Çikolata :)) Çok /Çınar ağacı /Çoğalmak

D)
Doğum+Doğa/Deepsi:)/Deniz /Duymak

E)
Elma şekeri (çocukluğum )/Edebiyat /Edep

F)
Fıskiye 😊😀Bir kere sahilde otururken birden Fıskiyeler açıldı     
 ıslanmıştık/Fesleğen   

G)
Gelibolu 😊 çok güzel küçük bir kasaba gibi yer😊/Gökyüzü /Görmek /Güneş 

Ğ)
Ğ deyince aklıma Mehmet Ali Erbil geliyor çarkıfelek :)

H)
Hayat yaşamak.../Huzur/Hababam :)/Haksızlık /Haklı /Hoşçakal /Hissetmek-Hoşgörü

I)
ısınmak Soba :) /Ilık

İ)
İnanmak sevmek :)/İstiklal Marşı /İnek Şaban :) İncir 

J)
Jandarma :) Jakuzi:) /Jackie Chan Çok severim :) /
Jim Carrey:

K)
Kalem Yazmak :)/Kedi :)/Kağıt /Kadıköy /Koku /Karanlık/ Kurabiye :)

L)
Laleler İstanbul :) Lanet :) 

M)
Merhamet /Merhaba :) /Meloş/Mutluluk /Mavi /Mor /Mektup /Mart :) /Muhittin

N
)Nasılsın :) /Nasihat /Nazım Hikmet Ran )
 Nicolas Cage  :) 

O)
Osmanlı /Orman /Osman :) 


Ö)
Öykü /Özlem :)/Öksürük Annem :) /Ördek :)

P)
Paris :) .Papaz :) Püsük / Kedi demekte:) Pati:)/Pasta :)/Pranga

R)
Rize/ Rahatlamak :) /Ruh /Rüzgar

S)
Saygın)Sivas Sevmek Sessizlik Susmak-Sükunet /Sahil /Su/Saygı Sevgi 
Sevmek 

Ş)
Şarkılar Şakir :) /Şaban /Şiir

T)
Türkiye /Türküler /Tutku /Tutmak /Tatlı

U)
Uzay :) Uzaylı Zekiye :) Eski bir dizi :) /Ufuk /Uzaklar /Uçak /uçmak /Uçurtma :)

Ü)
Üzüm/ Üzülmek

V)
Vatan /Vapur/ Vefa

Y)
Yaşam /Yalnızlık/ Yalnız/ Yara /Yarasa /Yaz gelsin artık :)) Yeşillik Yağmur

Z)
Zalim /Zulüm /Zaten /Zarf /Zarafet/Zafer



Bu şarkıda hoşuma gitti :) belki beğenirsiniz Ebru Gündeşin Yeni albümünden :)

5 yorum:

  1. Aman, sana da bloğuna da bir şey olmasın, hep buralarda bizimle ol canım Özlem.
    Bu karikatüre bayılıyorum, güldüm yine :)
    Listen ne güzel, birkaç kelime neden benim de aklıma gelmiş dedim bak.
    Meloşa şifalar diliyorum..

    YanıtlaSil
  2. Aman bloğun yedeğini al hemen , hatta sana derken ben de ne zamandır almadım onu fark ettim, ben de alayım :)

    YanıtlaSil
  3. O kadar eğlenceli olmuş kii, ortak noktalarımız çok seninle bak :))
    Ğ' ye pek güldüm, Jim Carrey' i ben de çok seviyorum ve o fıskiye olayını sanırım hepimiz yaşıyoruz yahu :))
    Ellerine sağlık güzel arkadaşım ve tabi ki geçmiş olsun, böyle ani şeyler gerçekten korkutuyor insanı, tedbiri elden bırakmamak lazım.. :)
    Öpüyorum seni bolca <3

    YanıtlaSil
  4. Tüm tedbirleri almaya bak abla blog konusunda... Bruce wills ne alaka dedim ayrıca :)...Selam ve Dua ile...

    YanıtlaSil
  5. A'dan Z'ye sevdiğin şeyler listesi oluşturmak aslında çok zor bir şey. Çünkü aklına gelmez ki insanın. Güzel yazmışsın valla. Bu arada aman dikkat et bloğu silme. Ben yeni fark ettim, eski paylaşımlarına bakarken. Senin blog bayağı bir eski. Yazık olur sonra. Yıllarım emeği var. Keyifle takip edip, Meloşun maceralarını bekliyoruz. Sevgiye kal. :)

    YanıtlaSil