23 Şubat 2019 Cumartesi

28 Days Blog Challange # Meydan Okuma#22#aydalı olacak, bildiğin şeyler #23. Neler Yapıyorum

Efendim tüm dostlara selam sevgiler olsun havadan mıdır nedir her yanım ağrıyor 😊sanırsın dozer geçmiş gibiyim 😀😁  dün yazamadım havalardan dolayı ve elim sürekli  suda olduğu için ellerim çok kötü çaldı  sürekli krem filan sürdüm bugun daha iyi  tuşlara bastıkça çatlıyordu ondan doalyı af ola efendim bugun ki meydan okumayla biriklikte yazııcam artık bakalım nelermiş sorular evet meydan okuma devam ediyor bakalım bugün  iki sorusuna ..

22. İnanıyorum bu yazı faydalı olacak, bildiğin şeyler hakkında ipucu verebilirsin. Ne bileyim mutfak ipuçları ya da fotoğraf ile ilgili ya da şu an hiç aklıma gelmeyen birşeyle ilgili.. İpuçları hayati önem taşırlar, içlerinde deneyim barındırırlar..


efendim pek öyle ipuçları yok :) sevgili  Öneri Makinesi  güzel  arkadaşımın dediği gibi kelin melhemi olsa  kendi başına sürer hesabı benim ki de :))  aklımda olan bir kaç tane farklı şeyler var bari onları yazayım :) 


malum benim bir tane minak kızım muhittin var muhabbet kuşum :)   onun sayesinde bir kaç öğrendiğim şeyler var onları sizlerede paylaşayım :)

muhabbet kuşalarına muz haslanmış patates ve domates vermeyin çünkü boğazlarına takılıyor nefes almakta zorlanıyorlar  benim yaramaz kızım domates çekirdeği yedi az daha gidiyordu :)) istifa edince kendine geldi mikrop :)  ve vereceğiniz yeşillikleri kuru vermeyin yıkayın öyle verin  .. 


birde benim gibi elleriniz çok çatlıyorsa zeytin yağı sürün çok iyi geliyor  ..

.birde topuklarınızda çatlaklar oluyorsa vazelinin içine bir tane gribin koyun karıştırıp sürün yatarken yaparsanız daha iyi olur  birde çorap giyin ayaklarınıza bir haftaya  kalmaz düzelir   inşallah ..

eğer dizlerinizde ve dirsekleriniz de kararma oluyorsa limon sürün beyazlatıyor  tercübeye sabit :) 
  
birde  yaptınız patatesli yemekler olursa  kaldığı zaman onarı şeçin patatesleri bir sudan geçirin   onları küçük küçük doğrayın bir tavada  içine biraz yağ bir tane orta yada küçük bir soğan doğrayın biraz ölsün soğanlar sonra içine biraz pul biber atın patatesleri de atın çevirin oldu bitti  yanında ayran ve çay iyi gider :) birde güzel ekmek tamamdır :)  biz patates kavurması deriz :) lor peyniri de aynı şekilde yapabilirsiniz güzel oluyor :) soğanla hatta lorun içine biraz da maydonoz koya bilirsiniz :)  bizde çökelek kavurması kahvaltılarda çok yenir :) 

evet bilidiklerim bu kadar :) dilerim bir şeye yarar :)) 

evet gelelim diğer ikinci soruya  

23. Neler Yapıyorum yazısı hazırlıyoruz. Maddeler için benim bir yazıma bakabilirsiniz. Örnek yazı linki içinBuraya bir tık. 

Mutluyum/ çünkü küçük şeylerden mutlu olmayı severim  illa kocaman büyük şeylerin olması gerekmiyor bir kedinin gelip kendini sevdirmesini bir çocuğun sana bir tebessüm etmesinden mutluyum ...sevdiklerimle ailemle blogger mahallemle mutluyum :) 


İçiyorum/çay dan aldığım keyfi başka birşeyden alamiyorum çayı çok seviyorum :) 

Dinliyorum/ hayatın sessizliğini sakinliğini dinlemeyi seviyorum kulağa hoş gelen tüm şarkıları seviyorum dinlerken   şarkılara eşilk etmeyi severim :) 


Okuyorum/insanın ufkunu açamsını güzel değişik şeyleri okumayı severim bir  bilgi öğrenmeyi seviyorum okurken okumak güzeldir ve tüm blogger mahalesinin yazılarını okumayı seviyorum :)



Yazıyorum/ içimden  gelen satırları  dökmeyi okunmasını güzel eleştiriler  güzel yorumlar geldiğinde mutlu oluyorum yazıyorum  yazmak tutku yazmak görmek duymak sevmek  mutlu olmak gibi ..yazıyorum ...


Duyuyorum/  içimde ki sessizliği gülen bir çocuğun sesini.. ağlayan bir  insanın gözyaşlarını  bir şarkının nakaratını  bir martının çığlıklarını gülerken ağlamayı duyuyorum  doğanın hayatının içinde ki sessizleri duyuyorum....





not:  kelime hatalarım olabilir şundan dolayı kardeşimin iş bilgisayarından yazıdım :) neden çünkü tüm yazdıklarımı hatalı gösteriyorda :))


 


13 yorum:

  1. ay saol muhittin için sölediklerini kuşçu arkadaşlarıma sölüyüms :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rica ederim güzel insan 😊 ben teşekkür ederim canım benim sevgiler 😊🌸

      Sil
  2. El ve ayak çatlağı kısımları bana çok faydalı olacak diye düşünüyorum :)
    Çok teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim canım benim sevgiler 😊🌸

      Sil
  3. Madecassol da çok iyi geliyor ele, tavsiye ederim.

    Ayak çatlağı için binbir krem denedim ama vazelin gibisi yok gerçekten.

    Öpüyorum seni kocaman :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. not alayım 😊 😘 evet en eski kremler den biridir gül kokulusu çok güzel 😊 çok teşekkür ederim güzel kadın sevgiler ❤😘

      Sil
  4. vazelin ve gripin ilginçmiş..tavsiyeler için teşekkürler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet çok eski bir yöntemdir 😊 çok teşekkür ederim canım benim sevgiler 😊🌸

      Sil
  5. ayak topuğu çatlağı için farmasinin peelingi var çok güzel geliyor çatlaklara tavsiye ederim bende.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bunuda not alayım 😊 çok teşekkür ederim canım benim sevgiler 😊🌸

      Sil
  6. Bu bilgileri bilmiyordum, kuşuma domates denetmemiştim. Fesleğen çok severdi :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bizim Muhittin en çok sevdiği şey pirinç pilavı 😀😊bayılır ama annemin yaptığı pilavı yer mikrop😀 fesleğen denemedik ama bizim ki herşeyin tadına bakmaya bayilir 😊😀 sevgiler canım benim 😊🌸

      Sil
  7. Merhabalar Sessizkaldım.
    Çay içiyorsun, müzik dinliyorsun, okuyorsun ve yazıyorsun. Bunlar insanı motive eden çok güzel uğraşlar. Sana yaşam mücadelende kolaylıklar, huzur ve mutluluklar dilerim.
    Selam ve dualarımla birlikte en GÜZEL'e emanet olun.

    YanıtlaSil