13 Şubat 2019 Çarşamba

BAKMAYA DOYAMADIKLARIM MEYDAN OKUMA #13 - 28 DAY BLOG CHALLENGE DAY 13

Merhaba efendim  şu aralar yazamadım bir telefonum gümledi :)) batarya öldü :)) neyse ki bugün aldım yaptım :)) çok şükür kaç  gündür   güzel Zeynebim İncirli Kurabiye     diyordu sevgili   EZGİ nin başaltmış olduğu eydan okumaya sende katıldı dedi Zeynebiim bende ben çok geride kaldım dedim olsun dedi bende hadi katılayım dedim araya giren küçük kız :)) bugün sorusu güzelmiş seçerken biraz zorlandım ama  o zaman başlıyoruz :) 



BAKMAYA DOYAMADIĞIM İNSTAGRAM HESAPLARI .....



İlk olarak çok sevidğim güzel yürekli dostum cizimlerini ve o güzel  çabasını da gördükçe mutlu olduğum güzel bir insan sevgili   Fatofotofan   çok güzel çizimler bazende insanın içini açan güzel şeyler yapıyor gerçekten yolu bahtı açık olsun inşalllah başarıları daim olsun 






hepside çok güzeller gerçekten :) 



Ve güzel Zeynebim  İncirli Kurabiye  kurabiye  


  







bu son resme daha sonra iki satır yazılır :) 





ve ve ve blogger aleminin güzel insanı gönlü yüreği naifliği zerafeti  insanlığıyla gönlümüze yerleşmemiş güzel insan   thedeeptone   o kadar güzel şeyler paylaşıyor ki insanın yüzünde tebessümler bırakıyor :) 









bu pisiler de çok tatılar :)) 





Ve gönlümde yeri ayrı olan siz güzel dostlardan biri gönlü yüreği kalbi güzel kadın sevgili  yurdagulaslicelik    blogger mahallesinin güzel kadını ))   yaptığı güzel çalışmalarıyla verdiği çabalarla güzel kalblere dokunmaya çalışan güzel kadın   başarıları daim olsun inşallah ...











ve bir güzel yürek daha güzel kadın :) sevgili handan78778   ailesi ve sevdikleri için yaptıkları biz bloggerde olmasında ayrıca mutlu olduğumuz güzel kadın :) ve güzel şarkıl falları güzel resimler eşliğinde :) 









evet daha çok uzar gider bu güzel liste :)  hepinizi seviyorum :)) ...



not: yazılarda hata varsa lüften söyleyin :) çünkü bu kardeşimin iş bilisayarından yazıyorum ne yazsam  kırmızı cizgi yapıyor ayar oluyorum :))

13 yorum:

  1. Bak sen de tutmuşsun bir ucundan işte, çok da güzel olmuuuuş😊
    Bana sürekli "bu meydan okumayı çok sevdim ama geç kaldım, keşke erken görseydim" diye yazıyorlar, sevdiysen başla diyorum hepsine, sen de sevdin, güne takılmadan devam et baştan başlamış gibi hissederek😊

    Ayy benim sayfamı da seçmişsin ama o öyle bakılmalık bir şey değil ki Özlem🙈 Yine de teşekkür ederim 💕
    İki hesaptan haberim yoktu, dur bakayım hemen🎈

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet sayende güzel bir vesile ile başladım bunun için ayrıca gönülden çok teşekkür ederim canım benim güzel Zeynebim ❤❤😘💕 olur mu çokta güzel şeyler var 😊❤bak bak tekrar çok teşekkür ederim canım benim güzel Zeynebim ❤ sevgiler canım benim 😊❤❤😘💕

      Sil
  2. İncirli kurabiye ve deeptone'un fotoğraflarını çok beğendim, kedileri çok sevdiğimden belki de çok hoş geldi :) Ayrıca çoğu yerde yazım hatası var Abla :) son not kısmında bilisayarından yazıyor mesela :)...Selam ve Dua ile...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok tatlılar pisiler 😊 teşekkür ederim kardeşim işte bu ablan kör olunca biraz 😊😀 tekrar çok teşekkür ederim güzel kardeşim benim selâm ve dua ile sevgiler 🌸😊

      Sil
  3. Ne güzel oldu, hoşgeldin aramıza..
    Adını listeye ekleyeceğim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim canım benim 😊 hoşbuldum sevgiler ❤😊

      Sil
  4. Meydan okumalarda favori günüm Instagram günü oldu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşgeldiniz ne güzel 😊 teşekkür ederim sevgiler..

      Sil
  5. Charles Bukowski ne kadar güzel söylemiş öyle ..

    fatofotofan'ın çizimleri sahiden çok çok güzel..

    mim işi sabır işi:) ben gibi arada bir ses çıkarmayıp tamamına yetişeceksin sanırım..kolay gelsin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet sabır ve bir o kadar da keyifli oluyor 😊🌸 çok teşekkür ederim canım benim sevgiler 😊🌸

      Sil
  6. Yurdagül ve Deep takip ettiklerimden. Diğerlerine bakayım. Teşekkürler canım :)

    YanıtlaSil
  7. Cok güzel resimler secmissin canim 😍

    YanıtlaSil