21 Şubat 2019 Perşembe

28 Days Blog Challange # Meydan Okuma #21 Herhangi bir konuda eleştiri yordun beni hayat ...

Efendim tüm dostlara selam sevgiler olsun bugün  bol koşturmalı bir gündü  ve bugün annem sağ olsun evi un etti 😊😀çocukken çok sevdiğim bir tatlıyı yaptı bizim  Kahramanmaraş'a özel kıvrım tatlısı :) tek tek açılarak yapılıyor bol cevizli :)) şuan yedim ölücem birazdan :)) çok yemişim :)
haliyle her yer un oldu topla et derken ancak bitti ..bir de bizim meloşu dövecem :) reklamlarda kömür maskesi kremi varmış tutturdu bana kömür maskesi alın böyle yüzüme sürücem diyor :)) meloş dedim evde kömür var onu süreriz olur sana kömür maskesi :)) o reklam ne zaman çıksa hep bana bundan alın :)) alıcam sonunda sürücem görecek gününü :)) aslında kardeşimin vardı oda bitirmiş :)) yoksa gene sürücektim :)) şimdi ki olayımız kömür maskesi :)) 



Herhangi bir konuda eleştiri hazırlayabilirsin, telefon uygulaması, kitap, müzik ya da restoran ne istersen sana kalmış.






Evet gelelim konuya şu son zamanlarda bizim evde mevzu olan konuşmalara efendim bizim iki komşu var biri Sebi diğeri de bizim göngoş ve bizimin evin demir başı annemin süt kardeşi teyzem :)  bir insan bir şeyi konuşurken biraz düşünür dimi karşında ki insanın kırıl yada üzülür diye yok bu herkes işi gücü bırakmış.. bizim evin  gelirini konuşuyor kardeşim ben senin ne aldığını ne ettiğini ne yediğini içtiğini soruyorumuyum   yok sormuyorum  misal teyzem  eee bu eve dünya para giriyor nereye yetmiyor sanırsın milyon dolarlar giriyor hayır girse ne olacak acaba şunu anlamıyorlar bu evde 5 kişi yaşıyoruz kira veriyoruz okul taksitleri kurs faturalar he boğaz da eve gerekli olanları alıyoruz he malum kış kömür alıyoruz bir kömürünün torbası 40 ile 25 tl arası düşünün .. hayat  zaten zor kendinilerinin tuzu kuru ki bize böyle konuşuyorlar ayar oluyorum ben her şey den önce bizim evde Osman var yani meloş:) önce onun ihtiyaçları sonra bizim  ve daha babamın bıraktığı borçları ödüyor kardeşim  onlarda az kaldı şükür bitmek üzere inşallah ..çocuğun saçları beyazladı şu yaşında daha 24 yaşında koca bir evin yükünü  aldı hem çalışıyor hem okuyor geçende çocuğun harcını yatırdık sağ olsun devlet onlara da zam getirmiş 450 olan 580 tl olmuş düşünün artık birde teyzem ve iki komşu bizim eve gelen yemeğe her gün geldiği için şükür etmemiz gerektiğini  söylüyor kardeşim tabi ki şükür etmeyi sizden öğrenecek halimiz yok dimi çok şükür demeyi biliyoruz biz ..inanın  bazen gelen yemekler yenmiyor Allah af etsinde dökmek zorunda kalıyoruz içim üzülüyor ama yenecek gibi olmuyor bazen hele ki  ekmek bazen bayat oluyor hayır çok istiyorsanız Rabbım size de versin inşallah diyorum  hiç kimse böyle bir durumda olmak istemez keşke çalışa bilsem onu bile almam inanın büyüklerin bir sözü var bir insan önce  gözünü doyuracak senin karnın doymuş boş önce gözünü doyur sen ..nasıl bir zihniyete sahipler anlamıyorum  ben zaten  . geçende söz etmiştim ben annem küçük bir kavanoz reçel yapıştı portakal reçeli ben çok seviyorum diye yaptı biraz...teyzem hemen bana da verin evde yerim hayır kardeşim vereyim de sen zaten koca bir kase yedin daha niye istiyorsun bu ev kalabalık akşama kadar evdeyiz biz bir yere gittiğimiz yok hayır gitsek de size ne  sizler  gezip tozuyorsunuz gezin beni alaka etmez herkes kendine bir şeyi konuşurken iğneyi kendinize çuvaldızı başkasına batırsın.. annem  ne yapsa ee bana verin  senin durumun biz den kat kat iyi evin var yazlığın kirada olan evin var babandan  maaş  çocuklarından  para alıyorsun gözümüz yok Allah daha çok versin.. sizler niye bizim evimize giren bir parça ekme göz dikiyorsunuz ki sizler önce lütfen gözünüzü doyurun .. Rabbım gözünüzü doyursun inşallah şunu unutmayın hepimizin gideceği yer aynı bir avuç toprağın altı ...Hadi düşünün biraz bu dünyanın altımı çok üstümü .....Rabbım güzel görenler den eylesin inşallah .....Kaç zamandır dert  olmuştu içime buraya yazdım biraz rahatladım ..Çok şükür Rabbime verdiklerine  .Rabbım olmayanlarda versin inşallah ....seviyorum sizi güzel insanlar blogger mahallesi :)





15 yorum:

  1. Torba değil ki büzesin derler ya aynı o durum olmuş maalesef... Ayrıca kömür maskesi sürerken video bekleriz Abla :)... Selam ve Dua ile...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen öyle kardeşim .... kesinlikle yaparken kayit alıcam 😊 çok teşekkür ederim güzel kardeşim sevgiler 😊

      Sil
  2. Sanırım kara toprak doyuracak bazı insanların gözünü sadece. Yazık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gerçekten öyle ... Allah ıslah eylesin inşallah.. çok teşekkür ederim güzel kadın sevgiler🌸❤

      Sil
  3. Canım benim senin yazılarını okumayı seviyorum ben ya :) Allah yardımcınız olsun hayat şartları çok zor. Allah gözünü doyursun böyle insanların gerçekten.
    Doğalgaza geçebilseniz keşke, geçende arkadaş söyledi de en az doğalgaz kadar masraf çıkarıyormuş kömür sobası kullanmak da...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim güzel adaşım 😊🌸...Amin cümlesin inşallah.. gerçekten öyle doğal gaz kadar masraf oluyor.. bu yaza cıkarız galiba evin yıkılma ihtimali çok bakalım ...

      Sil
  4. Rabbim yardımcınız olsun,insanları anlamak mümkün değil malesef onlarsız da olmuyor mesafe koymak insanlara belki durmaları gereken yeri gösterir...sevgilerle😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin cümlesin inşallah canım benim çok teşekkür ederim...umarım sevgiler 😊

      Sil
  5. Takibe aldım, bloğuma ziyarete beklerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşgeldiniz çok teşekkür ederim tabi ki gelirim sevgiler..

      Sil
  6. Ah bu insanlar, insanlaar! Ne yaparsak yapalım şöyle doğru düzgün şükür edemedikçe hiçbir şeyden keyif alamayız bence. Ama senin içindeki temizliği, iyi niyeti biz biliyoruz o yüzden ne yaşanırsa yaşansın güzelliklerin seni, sizi her daim bulacağına inanıyorum ben güzel arkadaşım <3 <3 Sen hep yaz, dök içini bize :) :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim benim güzel arkadaşım canım benim 😊❤ o güzel gönlüne çok teşekkür ederim sevgiler canım benim 😊❤ yazarım tâbi 😊🌸❤🎈

      Sil
  7. Allah yardımcınız olsun canım...güzel günlere dair umudunu kaybetme...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin cümlesin inşallah çok teşekkür ederim canım benim sevgiler🌸🎈

      Sil
  8. Amin inşallah güzel insan çok teşekkür ederim sevgiler🌸🎈

    YanıtlaSil