3 Mart 2019 Pazar

Bir görüneyim dedim :)

Efenim tüm dostlara selamlar sevgiler olsun ...Güzel bir meydan okumayı bitirdik çok güzel ve keyfili oldu gerçekten kendime vakit ayıracağımı öğrenmiş oldum :)) Ve tekrar sevgili Ezgiye çok teşekkür ediyorum ...evet bizim meloş halen hasta ama eski haline nazaran daha iyi tabi çok şükür arada bir meloşluk yapmasa daha iyi olacak ama işte meloş bu :) illa bir keloşluk yapar :) neyse artık şarkı söylüyor iyi çok şükür birde  şu nazı bitse :)) vallahi annemle bizimi iyice uşak etti kendine :) hain şişko  çay verin su verin ay haspam görmeyin :)) ..Bazen benim sabrımı zorluyor hain şişko :) geçen gün ortancı kardeşim Murat ablasının kuzusu bir sabırlı ki sormayın o hain şişko bir gram yemek yesin diye bir saat dil döktü ya  neyse iki eğlence iki şamata yaptık geldi yedi yemeğini filan.
Tabi annem bunu görünce muslukları açtı hemen gözleri doldu :) Yavrum dedi nasıl sabırlı bir saattir uğraşıyor dedi Allah ayağına taş değdirmesin diyerek dua etti sonra gene ağladı :) kadın diyorum ağlama artık birde senin tansiyonla mı uğraşıcaz :) artık  işi gırgıra vurdum yoksa iyice gidecek :) hayır beni de ağlatacak yahu :)) ..Neyse artık daha iyi çok şükür bizim meloş efendi :) ..Bu aralar babamnın kafasına saksı filan düşmüş galiba :) bir kere de beni yormadan delirtmeden para yolladı :)) duvara bir çöp sokayım ben :)) inşallah bazı şeylerin farkına varıyor galiba umarım :) bugün de aramış size de zeytin yağı aldım bir tarhana istemiştim ondan bizim oralarının bizim meloş çok sever de :) bizim tarhana böyle bir şey :) çorbasını da yaparız ayrıca bu haliyle yağda kızartırız yada böyle de  yeriz yanında ceviz çok güzel gidiyor :) 

Sözde hafta sonu yollarım dedi iyi dedim haber verirsin bakalım gönderecek mi :) merakla beklicem :) artık  bakalım neler olacak :) onun dışında küçük kardeşimi üniversite heyecanı sardı bir yadan da sınav stresi :) inşallah tüm çocuklar emeklerinin karşılığını alır .. bizim küçük yumoşda  boğaz içi üniversitesini istiyor birde Marmara üniversitesini istiyor inşallah bakalım ..   hakkında hayırlısı olsun inşallah ...ben de  evden kaçmanın peşindeyim :) bakalım kaça bilirsem eğer:) Kaç gündür bulaşıkları elde yıkıyoruz annemle suda bir soğuk Allah :) benim güzel Özkan abimin başını etini yedim bugün yaptı :)) çok şükür :) bizim mahallenin teknik servisçisi :) güzel insandır :)  Bir ara bizim buzdolabı da bir hasta oldu oda iyileşti şükür ona da bir ara el takacak Özkan abi  :)) ..birde bizime 3 seneye yakın yemek getiren Saygıncığımın doğum günü 15 marta ona küçük bir sürpriz yapacağım :) bakalım artık bizim aileden oldu :)  hediye olarak ta parfüm alacağım :) gelişmelerden sizi de haber ederim :)  .Şu aralar gene başladılar bana evlen diye :)) hayır kardeşim biri varda ben mi istemiyorum anlamıyorum ki olsa diyorum dükkan sizin :)) bu işler nasip kısmet arkadaş zaten bizim mahalleyi de getir bir mutluluk sitesi var biliyorsun onlarda buraya bir şube açmışlar motorcular bastı yahu :)) mahallede azdı motorcular bir onlar eksikti :)) bakalım ...efem durumlar böyle  bende hiç bitmez macera :)) seviyorum hepinizi :) sevgiler  blogger mahallesi :) 




 işte buda kızarmış hali 😊










bunu da buraya bıraktım dinlersiniz :) güzel şarkı 

Ve artık yaz gelsin :))

28 yorum:

  1. tarhana çok ilgimi çekti, yağda kavurunca nasıl oluyor acaba hiç denemedim, afiyet olsun :) kardeşine de başarılar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. onlar biraz büyük parça oluyor az bir yağda kızartıyoruz çok güzel oluyor cips gibi 😊 çok teşekkür ederim canım sevgiler 😊🌸

      Sil
  2. Kardeşine başarılar. Boğaziçi, Marmara güzel hedefler👍 Bizim oraların tarhanası un gibi olur. Bu değişikmiş gerçekten. Cips gibi gözüküyor. Tadı da öyleyse tam çocuklara göre😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim canım 😊🌸 evet cips gibi yeniyor suda ıslatınca da yumuşak oluyor evet rahatlıkla yiye bilirler içinde sadece yoğurt dövme /yarma ve kekik var başka birşey yok içinde güneşte kuruyor 😊 sevgiler canım benim 😊🌸

      Sil
  3. Yağda tarhana belirli bölgelerin ana yemeği bizde de çok yapiliyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bizde sadece kızartıyoruz cips gibi oluyor😊 evet bazı bölgelerde değişiyor çok teşekkür ederim canım sevgiler 😊🌸

      Sil
  4. Ne ilginç bir tarhanaymış :)

    Meloş'a geçmiş olsun.

    Üniversite sınavına girecek kardeşine de Allah zihin açıklığı versin. Boğaziçi'ni kazanırsa Metos ona öğretir oraları :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet 😀 çok teşekkür ederim canım güzel kadın 😊🌸..amin inşallah çok güzel olur 😊 sevgiler canım benim 😊❤

      Sil
  5. Tarhana ilginçmiş bizde toz halinde olur. Kardeşlerin umarım başarılı olurlar sınavlarda.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet😊amin inşallah çok teşekkür ederim canım benim sevgiler 😊🌸

      Sil
  6. Tarhananın bu halini duymuş ama görmemiştim:) bir de kurutulmamış yaş tarhanayı sarımsaklı yoğurt ile karıştırıp kızdırılmış tereyağı ile yiyiyorlar ama sevmemiştim onu :) bu çerezlik olan güzel diyorsun yani..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bazı bölgelerde farklı oluyor 😊 evet çezerlik hâlini tavsiye ederim 😊yanin ya ceviz çok güzel gider 😊 çok teşekkür ederim canım sevgiler 😊🌸

      Sil
  7. bu tarhanadan yemiştim yurtta biri getirmişti, ama kızarmışını bilmyiorum...:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kızarmış halide çok güzel afiyet olsun canım benim 😊 çok teşekkür ederim sevgiler 😊🌸

      Sil
  8. Ne kadar içten en doğal halinle anlatıyorsun. Sanki sohbet eder gibi hissediyorum yazılarını okurken. Meloş inşallah iyileşir. Kardeşin inşallah çok güzel bir fakülte kazanır ve iyi yerlere gelir. Böyle okuyunca anlattıklarını, sanki sizin evdeymişim gibi hissettim. Bu tarhanayı hiç bilmiyorum ben. Kızartıldığını ilk kez duydum. Eminim çok güzeldir. Afiyet olsun canım benim. İyi bakın kendinize.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim canım benim çok mutlu oldum gerçekten ❤😊 nede olsa artik bir aile olduk burada kocaman 😊 inşallah çok teşekkür ederim canım benim sevgiler 😊🌸❤

      Sil
  9. Aaaaa hemşehriyiz sanırsam galiba ;)) Ennn sevdiğimiz, yangında ilk kurtarılacak, eşsiz tarhana. Tavuk suyuna ıslaması da çok iyi olur ;)) bilirsin gerçi. Kardeşine başarılar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öylemi çok mutlu oldum 😊🌸 evet et suyun da çok güzel oluyor 😊 çok teşekkür ederim canım benim sevgiler 😊🌸

      Sil
  10. tarhananız çok farklı biz uşak tarhanası yiyoruz çorbasını yapıyorzu sadece o toz gibi böyle değil...soğuklarda harika oluyor..sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. toz tahranayı çok severim güzel oluyor 😊 evet bizim ki farklı biraz 😊çok teşekkür ederim canım benim sevgiler 😊🌸

      Sil
  11. Ay o tarhanayı bende çok severim canım. Mayhoş tadı çok hoşuma gider :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet biraz mayhoş tadi var 😊 çok teşekkür ederim canım benim sevgiler 😊🌸

      Sil
  12. Melos cok sansli güzel bir ailesi oldugu icin 🤗

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim canım benim 😊❤🌸 sevgiler bizde meloş olduğu için çok şanslıyız ❤😊

      Sil
  13. ayy baksana bi yazı yazsanaa, sadece meloşun sözleri olaaan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok güzel bir fikir 😊 teşekkür ederim güzel insan yazarım 😊🌸sevgiler güzel insan ❤🌸😊

      Sil
  14. evet cips gibi oluyor 😊 çok teşekkür ederim canım benim güzel insan sevgiler 🌸

    YanıtlaSil
  15. Geçmiş olsun Meloş'a ;)
    Tarhana biz de yaparız ama bu oldukça farklı. Yakın zamanda rast geldim çiğ haliyle de yeniyor denildi tattım, ekşi geldi :) Kızartmasını merak ettim ama :)

    YanıtlaSil