24 Mart 2019 Pazar

Hasdal Kışlası Mavi bereli .....

Efendim tüm dostlara selamlar sevgiler olsun der ben yorgun martının insanı olarak :) Ne diyordu Çiçek Abbas da Şakir ve Çiçek :) Şakir-- geçme beni ezerim seni ) Çiçek Abbas- dünya dikenli bir hayat sevenler de mi kabahat? Diyor :)  vallahi öyle kardeşim şöyle karşılıklı birde ben atışsam Şakir ve Çiçek Abbasla :) ne güzel olurdu :) bee Ah bu Hasdal kışlası hem güldürdü hem ağlattı son günü  malum yeğenim bedelli askerlik yapıyor bu hafta son günü nasipse inşallah bitiyor tabı bize hiç gelmeyen küçük dayım ve yenğem geliyor yemin töreni için :)) dayımdan bugün giden paralı torbalarının parasını istedim :)) bir güldü  canın sağ olsun kızım dedi veririm dedi :)) canım benim :) Bu gittiğimiz de meloşu da götürecektim olmadı  biraz hali yoktu ondan  kaldı yoksa meloşla gittiğimiz yerde mutlaka bir aksiyon ve macera oluyor :)) artık başka maceralara kaldı :) Gerçi bu meloşla biz annem çarşıya gitmiştik annem bir şeyler alalım diye birde meloşa tişört alacaktık ondan çıktık haspam her şeyi de beğenmez yani :)) bu meloş ne yaptı bize  geziyoruz bir  mağazanın önünde kıyafet koymuşlar onlara bakıyorduk tamda karşısın da çamaşırcılar var bu ne dese beğenirsiniz  ikizlere takke diyerek  yolun orta yerinde bir söyledi üstüne de bir kahkaha patlattı vallahi çarşı inledi :))  hayır birde kıvrık hareketler yapıyor üstüne :)) Allah'ım zor susturduk şişkoyu :) neyse rüşvetle sustu :) iki tane tişört üstüne de et döner yedi tama oldu :))  Tabi çayını da içti şişko :)) meloş işte hiç rahat durur mu bir de iki de bir zıpın zıpın diye bağırıyor ya ben çıtçıtlı badi giyiyorum belim filan açılmasın  diye rahat oluyor sen buna da öğren zıpın zıpın diye bağırır :)) meşloşun dilene düşeceğinize ölün daha iyi :)) en son bindiğimiz otobüs şoförü de nasibini aldı meloştan :)) abi biraz kiloluydu ha bu şişko çok zayıf gibi abiye az ye oğlum ıcık ye çocuğa da kalsın şişko demez mi bu :))  ben daha Osman demen o söyledi :)) neyse ki otobüs şoförü  anladı durumu oda  Osman sende az ye dedi :) selamını çaktı oturduk :)) ....Evet gelelim Hasdal kışlasına evet bugün vedalaştık orada ki askerle normal yapan hepsi de o kadar güzel yürekli askerler ki komutanlarına kadar ..Bu gün de gittik annemle tabi dün geceden yaptık sarma tatlı  poğaça sigara böreği filan doldurduk saklama kaplarına gittik geçen sefer ki askerler vardı gene kapıda görevli olarak :) oo teyze hoşgeldin gene yüklenmişsin dedi :))  kimliklikleri alan görevli asker kardeşim teyze diyor önce bana yolla emi diyor bugün çok açıktı diyor karnım :)) yorulmuş koşturmaktan  :) tamam dedi annem yeğenimin isimini söyledik Hanif'i dedim işte oda bizle aynı anda gelmiş meğer :)) oturduk işte hemen tabaklar çıktı önce kapıda ki görevli asker kardeşim ve diğer  kapıda ki görevli asker kardeşlerime tabaklara doldurdu  annem götürdü yeğenim :) çıkışta hepsi de çok teşekkür etti :) onların yüzün de ki o kocaman mutluluğu görmek çok güzel gerçekten Rabbım hepini de korusun inşallah hayırlı teskereleri olsun inşallah ... ondan önce gelen tüm askerlere dağıtık annem gel kuzum gel oğlum diyerek verdi bunların çoğu normal askerlik yapanlardı şansımızı da kantin kapalıydı kantinci asker çarşı iznine gitmiş meğer :) biz de oradan içecek alırız diye almadık ..sonra annem girişte di görevli komutana gitmiş rica etmiş oğlum bir içecek alacak  başka katin var mı diye var da biraz  içerde kalıyor askeriyenin tabi biz gidemeyiz yasak olduğu için sonra komutan bir asker kardeşim den rica eti oda gitti aldı geldi sağ olsun  hem o güzel gönüllü  asker kardeşime hemde güzel komutan-anıma çok teşekkür ediyorum :) ..Ora da bir tane asker vardı onu ve babasını hiç unutmayacağım ...O mavi mavi bakan o güzel  gözlerini ve yüzünde ki o tebessümü hiç unutmayacağım ..Babasını  çok uzun zamandır görmemiş  oda özlemiş babası da onu çok özlemiş ki  ikisi de karşılaşınca gözleri doldu :( sıkı sıkı hasret giderdiler konuştular konuştular ....daha sonra annem getirdiklerimiz den koydu götürdü baba ve oğluna ne zahmet etin teyze demiş mutlu olmuşlardı ..şansa askeriyenin kantini kaplıydı amcada rahatsızmış ilaç alıyormuş su içmesi gerekmiş ..oda o arada alırım diye almamış annem su var biz de gönderirim  demiş annem geldi  büyük almıştık iyi oldu onun birini birde kola doldurdum bardaklara birde fazla bardak aldım götürdüm  baba ve oğluna ..amca ve o güzel kardeşim mavi gözlü çok mutlu oldular teşekkür ettiler .. Manisa da oturuyorlarmış kışın İstanbul'da yazın Manisa ya gidiyorlarmış bahçesi varmış onlarla uğraşıyormuş bizim memlekette de çalışmış amcam bir ara anlatı sohbet ettik  ..onların gözün de ki mutluluğu görmek beni çok mutlu etti şafak kaç dedim abla dedi daha çok var dedi ya :) dedim hayırlısıyla alırsın inşallah teskereni   ailene kavuşursun dedim ..  Amcada börek almış kızım sende bundan al dedi o kadar getirdin dedim amcam sağ olasın dedim annemle biz getirdik var dedim onu kırmamak adına iki tane aldım :) Allah'a emanet olun dedim vedalaştık gittik ..hayat akıp giderken bizler bazen değerlerimizi unutuyoruz sanırım Rabbım güzel  insanlara karşılaştırsın inşallah ...en güzeline Emanet ol mavi bereli mavi gözlü güzel askerim .......

eh Hasdal kışlasına gidince ve askerlerimizi de görünce  aklıma bu güzel eski türkü geldi :)



Muzaffer Akgün - Eledim Eledim Höllük Eledim

34 yorum:

  1. Ne iyi etmişsiniz siz ya ne güzel yüreklisiniz siz ;) biz de kardeşimin kışlaya kıbrısta annemle gittiğimizde kim var kim yok abnemin elini öpmüştü Türkiyeden anne gelmiş gidilemiyır ki ha deyince diye benim dayılar orda tabi kardeşim evci de çıkıyordu şanslı velet, ama orda komutanından şoförüne annem diye el öpnüşlerdi bolca fındık götürmüştük trabzondan ne gitsin ;) herkese bi avuç işte ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. vallahi şanlıymış 😊oh ne güzel 😊 çok teşekkür ederim canım benim sevgiler 😊❤🌸

      Sil
  2. Ay bu Meloş bir alem :) Çok gülüyorum ben ona :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ah bu meloş sorma tam alem 😊😁 çok teşekkür ederim canım benim güzel kadın 😘 sevgiler ❤😊

      Sil
  3. Nasıl mutlu olmuştur bütün askerler, ne tatlısınız siz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. onlar mutlu olunca biz de çok mutlu olduk gerçekten 😊❤ çok teşekkür ederim canım güzel kadın 😘 sevgiler ❤😊

      Sil
  4. Meloş alem çocukmuş vallahi. Hasdal kışlasının da benim için ayrı bir yeri vardır.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sormayın 😊 öyle mi inşallah güzel anılar hatırlatmıştır size çok teşekkür ederim sevgiler 😊

      Sil
  5. yine müthiş bir anlatım Özlem'cim ya harikasın, maşallah diyorum sana, hayırlı tezkereler dilerim, oh ne güzel bu hafta son, hasdal kışlasına bir daha yolunuz düşmez artık:)) kocaman sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim benim güzel Erenim 😊🎈❤🌸 çok şükür canım benim 😊🌸 seviyorum seni güzel arkadaşım ❤ sevgiler ❤😘💕🌸

      Sil
  6. Meloş bir alem :)) Pazar kısmına ayrı güldüm :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sorma tam alem bu şisko😀😊 çok teşekkür ederim canım güzel insan sevgiler ❤🌸😊

      Sil
  7. Yazılarınızı okurken sanki ben de aynı olayda gibiyim kafamda oluşan şeylerlr belki hiç alakası yok ama 😊 otobüsteki şöför kısmında dedim otobüsleri bile zevkli hale getiren bir abiniz varmış 😁çook güzel günler diliyorumm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne kadar güzel 😊 çok teşekkür ederim canım benim sevgiler 😊🌸 sanada mutlu güzel günler dileriz 😊🌸

      Sil
  8. Melos çok alem :) Okurken keyiflendim sayende😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 😀 çok teşekkür ederim canım benim sevgiler 😊🌸

      Sil
  9. Merhabalar.
    Ne kadar rahat bir ortamda olsanız da askerlik çok ayrı ve özel bir durumdur. Her şeye hasretlik çekersiniz ve her şeyi özlersiniz. O koca kışlaya dışarıdan bir sivil ziyaretçi bile gelse, işte o sivil ziyaretçi kışladaki tüm askerlerin hasretini duyduğu ve özlemini çektiği şeylerin adeta ilacı olur. Bana göre çok güzel, eğlenceli ve bir o kadar da anlamlı ve karşılıklı yüksek duyguların oluştuğu bir Hasdal kışlası ziyareti olmuş. Kışlasında ve cephelerde görev yapan tüm askerlerimize hayırlı tezkereler dilerim. Cenab-ı Hakk yar ve yardımcıları olsun inşAllah. Güzel bir paylaşımdı. Senin de kalemine ve yüreğine sağlık ve mutluluklar dilerim.
    Selam, muhabbet ve dualarımla birlikte en Güzel'e emanet olun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin cümlesin inşallah güzel Abim benim 😊🌸 çok teşekkür ederim gönlü yüreği güzel Abim benim selâm ve dua ile sevgiler en güzeline emanet ol🌸

      Sil
  10. Ay ne güldüm sabah sabah. Bende de bir Meloş var ama o daha üsturuplu:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rabbim her daim güldürsün inşallah canım benim 😊🌸 sorma bunların yarısını dizilerden ve filmler den öğreniyor 😊😀 sevgiler canım benim 😊🌸

      Sil
  11. Nasıl da güldüm okurken Meloş yine karıştırmış ortalığı. :) Kendisi az şişmanmış gibi ahahah çok güldüm valla. Eğlenceli Meloş. :) Tüm askerlerimizin hayırlı teskereleri olsun. Sizinkinin de bitmiş sayılır zaten. Meloş bir çarşıya gittiğinde bunca olay oluyorsa, kışlaya gitmiş halini düşünemedim doğrusu :) Çok keyifli yazmışsın yine canım. Kalemine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım benim :) sorma meloş bu hiç rahat dururmu :)) Rabbim her daim güldürsün inşallah canım benim sevgiler :)

      Sil
  12. ikizlere takke :)) Ayy Meloş...

    YanıtlaSil
  13. Allah tüm askerlerimizi korusun hayırlı tezkereler masip etsin inşallah...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin Amin canım benim çok teşekkür ederim canım benim sevgiler :)

      Sil
  14. Melosa alistik iyice 😊. Ne tatlisiniz askerleri mutlu ettiniz 😘😍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim canım benim sevgiler :)

      Sil
  15. Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim güzel insan sevgiler :)

      Sil
  16. anlatımının candanlığına bittim, tebessümle okudum. sevdiğin bir dostunun kapısını çalarsın anlatır ya sana, işte o var senin samimiyetinde de. Meloş neşem oldu :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oy oy canım benim hoşgeldin seni görmek ne kadar güzel yorumunu görünce çok mutlu oldum gerçekten Neşen daim olsun inşallah canım benim çok teşekkür ederim güzel dostum sevgiler :)

      Sil
  17. Askerlik kısa da olsa, uzun da aynı duyguyu veriyor sanırım. Tum askerlere hayırlı tezkereler olsun.. sevgiler 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin inşallah canım benim çok teşekkür ederim sevgiler 😊🌸

      Sil