15 Nisan 2020 Çarşamba

MEYDAN OKUMA/16 GÜN 16 YAZI/1

Efendim tüm dostlara selamlar sevgiler olsun 😊 malûm ülkemizde ve Dünyada bir salgınla adeta savaş veriyoruz Rabbim en kısa zamanda kurtarsın bizi ve tüm dünyayı sarsan bu salgını inşallah....ve bu zorlu süreçte hepimiz evlerimizdeyiz ...Uzun zamandır meydan  okuma yapmamıştık ve bunun üzerine Sevgili  Ezgi  Bizim mahallenin meydan okumacisi kendisi 😊❤ böylece tüm mahalle olarak toplanıyoruz ve çok keyifli ve eğlenceli oluyor 😊🌸 hem sevgili Ezgiye ve Güzel  Zeynebime desteği ile çok teşekkür ediyorum 👏💐💐....  Evet biraz geç kaldım anacığım bizim evde iş güç bitmiyor vallahi 😁    malum ellermiz sürekli suda inşallah su faturları çok gelmez     Hadi başlıyoruz :)   

1 . Belki aramıza yeni katılanlar vardır ya da olcaktır. Önce birbirimizi tanıyalım. 
Karantina döneminden önce neredeydin nasıl bir yaşam şeklin vardı, şimdi neredesin ne yapıyorsun, günlerini nasıl geçiriyorsun, neler değişti hayatında bu süreçte? 
 

Beni çoğu dostlarım bilir efem yaklaşık 10 yıldan fazla blog dünyasındayım.. blogger de 9 yılımı geride bırakıyorum :) ilk başladığım dan buna yana hiç bir pişmanlık duymadım  iyi ki açmışım iyi ki siz güzel dostları tanımışım bu mahallede olduğum için çok mutluyum :) daha nice güzel yıllara inşallah hep birlikte ....efem ben istanbul dan yaşıyorum kendi halinde biriyim işte :) 

Vallahi benim için pek birşey değişmedi aslında  zaten evdeydim gene evdeyim  :) ama  şöyle bir değişiklik oldu tabi  biraz az sinirleniyorum çok sinirlenince küfür ediyordum onuda baya bir bıraktım kendimi telkin ediyorum :) kötü birşey olduğunu biliyorum ama işte .ve çok şükür namazıma başladım  artık bu konuda mutluyum Rabbım daim etsin inşallah ....evde bol bol meloş konseri dinliyoruz ismail yk dan başlıyoruz  bergen den çıkıyoruz :)) ve ve muhittin ah bu benim yaramaz kızım :) sabahları bizim çaalr saatimiz ve ilk işi tepe gelip beni uyandırmak  sonra tek tek milleti çığlık kıyamet kaldırıyor :) ..tabi bu süreçte denizi ve vapuru özledim :( arada bir gidiyordum çünkü çay simit yapıyordum martılar eşliğinde :)  ...He asıl habere gelleyim Bu zorlu süreçte Babamla arayı baya düzeltik  geçen emekli ikramiyesini bize yolladı sağolsun  ilaç gibi geldi  :)   ve meloşum bu aralar sıkılıyor ama onu da biraz eğlendirip  sevdiği filmleri cizgi filmleri izliyoruz :) ama oda özledi dışarıyı  ...Geçen kardeşim onu evde traş etti :) paşam mutlu oldu tabi :)  haberleri çok izlemiyorum ilk zamanlar gerçekten çok kötü etkilendim kendimi telkin ve dua ederek ancak kendime geldim şimdi normal haberleri izliyorum birde son durumları sonra filmiler :) bugün kardeşimle markete gittik Allahtan hava yağmurlu olduğu için sakindi market  iki gününü düşünemiyorum  artık malum bu hafta sonu da yasak var Rabbım milletimizin gözünü doyursun diyorum artık tüm marketleri talan etmişler gerçekten çok vahim ve acı bir durum ..Rabbım tez zamanda kurtarsın milletimize de Allah akıl fikir versin inşallah ....Şu havalarda bir ısınsa inşallah herşey daha iyi olur ...işte böyle dostlar günler aylar gelip geçiyor ....mevlam ne eylerse güzel eyler ......birde şarkı bırakıyorum iyi gelir :) sevgiler ...








19 yorum:

  1. allah kabul etsin canım namaz çok doğru tercih. allah her zorluğa karşı bir kolaylık vardır sabredeceğiz geçeçek inşallah

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah canım benim çok teşekkür ederim sevgiler 😊🌸

      Sil
  2. 16 gün boyunca görüşmek dileğiyle......

    YanıtlaSil
  3. Yine çayın ve simitinle martıları izliyor olacaksın, gelecek o günler🎈
    Ayy babanın o iyiliğinin altından da bir şey çıkmaz inşallah 🙈🙊çok sevindim sizin adınıza😊

    Çıkma dışarı falan, dikkat edin birbirinize😟
    Ve daha çoook seneler burada yazmaya devam ediyor ol❤️🎈

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah güzel Zeynebim ❤...evet 😊 bu aralar iyiliği üstüne Allah bozmasın inşallah 😊 ihtiyaç olduğu zaman çıkıyoruz ama Allah'tan bizim Kemal emi var bakall ondan alıyorum kolay oluyor kalabalığa girmeden gerisini de internet alıyoruz 😊Amin 🙏 inşallah canım benim çok teşekkür güzel Zeynebim Sizde dikkat edin kendinize ❤😊 sevgiler...

      Sil
  4. maşallah maşallah daha uzun yıllar burda birlikte olcaz işallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah güzel insan hep birlikte 😊 çok teşekkür ederim sevgiler 😊🌸

      Sil
  5. Şu işler bir bitsin birlikte çay simit keyfi yapalım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ay inşallah çok isterim 😊❤ çok teşekkür ederim güzel kadın sevgiler ❤

      Sil
  6. İnşallah geçecek bugünler, güzel günler gelecek inşallah <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah güzel Ezgim gönülden Amin 🙏 çok teşekkür ederim canım Sevgiler 😊🌸

      Sil
  7. 9 yıl blogda uzun bir zaman. Sebatkarlığın için seni kutluyorum öncelikle. İnşallah en kısa zamanda herşey normalleşir ve eski moralimize kavuşur, sevdiklerimize sıkı sıkı sarılabiliriz. Sevgi ve selamlarımla 😊🌷🤚

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet 9yıl 😊 çok teşekkür ederim canım benim... Amin 🙏 inşallah hep birlikte sevgiler 😊🌸

      Sil
  8. Bu şarkıyı Sezen Aksu'dan ilk kez dinliyorum :) Daha önce Petek Dinçöz de söylemiş, ama ondan dinleyip dinlemediğimi hatırlamıyorum :) Klibi tatlı olmuş :) Neşeli ve sağlıklı sevgilerle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet klibi çok güzel 😊 Çok teşekkür ederim canım benim sevgiler neşeli sağlıklı günler 😊

      Sil
  9. Bir şekilde evde düzen sağlanıyor ara ara bunalsak da alışıyoruz illaki. İnşallah normale döner her şey en kısa sürede.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah Amin 🙏 canım benim çok teşekkür ederim sevgiler 😊🌸

      Sil
  10. olsun şimdi etmiş oldun 😊 sevgiler canım benim 😊🌸 çok teşekkür ederim..

    YanıtlaSil