30 Nisan 2020 Perşembe

MEYDAN OKUMA 16 GÜN /16 YAZI /15/16 SON ...

Efendim selamlar sevgiler olsun tüm dostlara  evde işler bitiyor malum ancak yaza bildim :) 

15. Distopik hikayeleri aratmayacak günlerdeyiz. Biraz bu ruh halinden sıyrılmak gerek. Senin ütopik hikayen ya da dünyan nasıl olurdu bilmek isterim.
Ah ah ... ney leyim köşkü sarayı içinde salınan yar olmayınca diyerek başlıyorum :)  beni böyle güzel bir eve bırakın yeter ..sakin huzurlu doğayla iç  içe kalayım ben vallahi çok yorgun bir ruh halim var ..anacağım bu hayat yordu beni yaşlandım :)) Rabbım hepimizin gönlüne göre versin inşallah ...Sevgili Mavi Lale'den çok güzel yazmış bu konu hakkında  çokta doğru noktalara değinmiş okumak isterseniz Bir Tık ....









16. Son gün, yazı yazdığın, aynı sorulara birbirinden farklı cevaplar okuduğun günler nasıl geçti, sana iyi geldi mi? Meydan okuma nasıldı merak ettim.

Öncelikle Gönlü güzel Ezgime çok ama çok teşekkür ediyorum bizleri böyle bir araya getirdiği için Ve Sevgili Güzel Zeynebime de desteği için gönülden teşekkür ediyorum canım benim :) seviyorum sizi ...

Evet  vallahi bir rüzgar gibi geçti :)..Keyifli bol eğlenceli bol bol öğretici ..yeni yeni dostlar kazandım ..birbirin den  güzel  dostlara kocaman mahallemiz de güzel bir Ramazan geçirdik geçirmeye de devam ediyoruz ...böyle zorlu günlerden geçtiğimiz  zamanlarda ilaç gibi geldi bu güzel meydan okuma ..yeri geldi güldük  ,yeri geldi gözlerimiz doldu ,yeri geldi duygusal anlar yaşadık ...  eskileri yad ettik hep birlikte çocukluğumuza gittik nice güzel anılar çıkardık tozlu sandıklarımız dan...birinden güzel yazılar okuduk hep birlikte..Yorumlar yazdık komşu komşu gezdik  çaylar kahveler içtik iki güzel sohbetler ettik hep birlikte ...Eski bayramları eski Ramazanları andık hep birlikte ...o kadar güzel geçti ki sonuna gelmişiz bile :) tekrar yeni bir meydan okuma da görüşmek dileğiyle efendim ..
Bu arada yoğunluğundan dolayı Sevgili Beyda'nın Kitaplığı  geriden katlıyor onu da bu meydan okumada yalnız bırakmayalım :) 




22 yorum:

  1. Sizleri tanımak benim için de çok güzeldi :) teşekkürler güzel yazın için

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim canım benim sevgiler 😊🌸

      Sil
  2. Demi ne kadar çok şey öğrendik 😇

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen öyle canım benim çok teşekkür ederim sevgiler 😊🌸

      Sil
  3. Ben katılamadım ama yazıları büyük bir keyifle okudum. Güzel bir etkinlik oldu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim canım benim 😊🌸 sevgiler

      Sil
  4. teşekkür ederim özlem. güzel bir etkinlik oldu. sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim canım benim 😊🌸 evet çok güzel bir etkinlik oldu senin de gönlüne sağlık sevgiler 🌼😊

      Sil
  5. Çok güzeldi gerçekten. :) Resimlere bayıldım. Var dimi böyle yerler gerçekte? :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evettt 😊🌼 evet varmış böyle evler bende bayıldım 😊 çok teşekkür ederim canım benim sevgiler 😊🌸

      Sil
  6. Kesinlikle şahane bir meydan okumaydı... Okumak ve yorumlamak konusunda biraz sınıfta kaldım gerçi :\
    Bu meydan okumada olman şahaneydi. Gerek yazılarınla gerek yorumlarınla şenlendirdin beni. Teşekkür ediyorum ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet çok güzel geçti gerçekten 😊🌼 çok teşekkür ederim canım benim sağol aynı duygularla 🌼❤😊 sevgiler....

      Sil
  7. Meydan okuma yazılarından Çok keyif alıyorum

    YanıtlaSil
  8. Son yazı ama son olmasın isterdim. Seriye katılmadım ben ama neren baksanız hepsini dolaştım okudum. Hatta bloğumda da paylaştım etkinliklerde Ezgi'ye böyle bir etkinlik için teşekkür ederim. Bilmiyorum bu yazdığımı görüyor mu ama gerçekten çok sıcak kanlı bir blogger. Alkışlanası kişilerden...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet gerçekten öyle 😊... sende güzel yorumlarınla bizlere Renk verdin destek verdin çok teşekkür ederim gönülden sevgiler 😊🌸

      Sil
    2. Rica ederim ama artık bloğumu sıfırladım. Yani yeniden başladım gibi... Müsait olduğunuzda bir uğrayın isterseniz ;)

      Sil
  9. eveeey herkese yetişmek zor olduuuuu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet keyifli oldu 😊 çok teşekkür ederim güzel insan sevgiler 🌸😊

      Sil
  10. Meydan okuma serileri iyi oluyor gerçekten. En azından ne yazacağını düşünmek zorunda kalmıyorsun..KAtılamadım ama takip ettim..Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet 😊 çok teşekkür ederim canım benim sevgiler 😊🌸

      Sil
  11. inşallah canım benim daha nice güzel paylaşımlar da buluşmak dileğiyle 😊🌸 çok teşekkür ederim canım benim 😊 sevgiler

    YanıtlaSil