19 Nisan 2020 Pazar

MEYDAN OKUMA 16 GÜN /16 YAZI /5

5. En son ne zaman kayboldun? Hikayesini anlatsana? 




Bu kayıp olmama neden olan Yörük Selim Devlet Hatanesi böyle göründüğüne bakmayın baya büyük :) 


Buda yeni yapılan Necip Fazıl  Şehir Hastanesi :) 



Efendim tüm dostlara selamlar sevgiler olsun  bugün evde yine temizlik    operasyonu vardı Annem sırayla odaları temizletiyor :) bugün meloşla kardeşimin odası bitti şükür :) anacağım üç tane halı serdirmişti kadın :)  tabi onları toplamak iş yani oda biraz dar olunca :)) kardeşim bir ara çığlık atıyordu :)) hahaah:) neyse ki bitti şükür yarın küçüğün odası yapılacak bakalım :) ..Efendim bugünün sorusunu dünden beri düşündüm ben hiç kayıp oldum mu diye hatta anneme sordum :)) o kadar yani ta ki sevgili Hanife Ertaın  kayıp olma hikayesini okuyunca hatırladım ne zaman kayıp olduğumu :) ona teşekkür ediyorum buradan :) ..gelelim sorumuza efendim geçen sene 2019 da :)  O  zaman babam rahatsızlanmıştı memlekete gitmek zorunda kalmıştım benim annemle babam ayrı babam memlekette Kahramanmaraş'ta yaşıyor  bende onun yanında hastanede kalmak için gitmiştim normalde memleketimin çoğu yerini bilirim  gördüğüm yeri unutmama kolay kolay çoğu yerde çocukluğumun geçtiği yerler tabi birde şu var eski  minibüsler  kalkınca yerine halk otobüsleri geldi şimdi onların da hangisi nereye gidiyor bilmiyorum velhasıl sora sora bağdat bulunurmuş hesabı :)  ilk gün hastaneye gideceğim öncesin de babamla arabayla gittik onu yatırdım beni dayım almıştı tabi yolları tam kavrayamadım bende :) şimdi ilk gün kalktım düştüm yollara o zaman dayımlarda kalıyorum tabi bende yengeme sordum dedim necip fazıl hastanesine nasıl giderim dedim oda aşağı yola in yolun karşısın dan bin dedi gelen otobüse de sordum dedim necip fazıl hastanesine gidiyor mu diye oda gider dedi bindim ..efem bu  otobüs git git git bitmiyor yol neredeyse bizim memleketin köylerine doğru bir yol adı ..şimdi içimi bir korku aldı mı şimdi ..efem artık kalktım yerimden dedim abi bu otobüs nereye geldi ben dedim necip fazıl hastanesine gideceğim dedim ama buralarla dedim hiç alakası yok dedim ..otobüsçü abim dedi ki kızım  sen hangi hastaneyi diyorsun dedi dedim necip fazıl kısa kürek hastanesi eski adıyla dedim Yörük Selim hastanesi dedim ..kızım dedi sen yanlış yere geldin tamam bu da Necip Fazıl Kısa Kürek Hastanesi ama dedi burası yeni açıldı senin dediğin yer burayla ilgisi yok sadece isimleri aynı ama orası eski adıyla biliniyor Allah'ım   beni bir korku aldı mı şimdi normal de kolay kolay korkmam ama bu yeni yapılan hastane neredeyse Gaziantep yolu kadar var her yer ıssız dedim ki otobüsçü abime vallahi dedim seni bırakmam beni dedim merkeze götür   yoksa dedim ben bir yere gitmemem abi bir güldü :) dedi kızım korkma dur ben seni dedi şimdi bindireceğim oraya giden otobüse gidersin dedi dedim tamam indik otobüs den sonra otobüsçü abimin  otobüsçü arkadaşına söyledi beni bu hanım kızımı dedi Yörük selim hastanesin de indir dedi oda  tamam dedi bindim ona da teşekkür ettim sağolsun beni koymadı oralarda :) sonra uzun uğraşlar san sonra geldim hastaneye babam  da merak etmiş beni dedim geliyorum   hastaneye girdim neyse çıktım babamın olduğu kata onda anlattım oda biraz kızdı :) dedim tamam be artık öğrendim yolu :) neyse ki sonra ki günlerde olayı çözdüm ya dönüşlerde bizim oranın Kıbrıs meydanı var orada iniyorum azıcık gezip geri dayımlara gidiyorum ..orada indikten sonra yayan olarak dayımların evine gidiliyor  böylece bir kayıp olma maceram böyle son buldu :)) Bu arada benim babam koah hastası   yıllarca sigara içince artık akciğerleri kötü oldu o yüzden yatmıştı hastanede şimdi iyi biraz daha hamd olsun gerçi arada sinirleniyor içiyor sigarayı ama işte gelde anlat bizim ihtiyara :) adam sonra küfür ediyor :) artık alıştım onun küfürlerine bende ona sövüyorum ne yapayım :) ancak öyle anlıyor beni :) halende aynı :) Baba işte :) efendim durumlar böyle Hepiniz en güzeline Emanet olun sevgiler ...
bu şarkıyı da Sevgili BlogBeyin de  dinledin hoşuma gitti size de bırakıyorum belki sizde seversiniz :) 




18 yorum:

  1. Neyse otobüs şöförü iyiymiş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet 😊 çok teşekkür ederim güzel kadın sevgiler 😊🌸

      Sil
  2. Necip Fazıl Şehir Hastanesini görünce bir an şaşırdım, toprakmışız ya biz senle :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya çok güzel hoşgeldin güzel öğretmenim 🌼😊 çok mutlu oldum gerçekten sevgiler selamlar olsun toprağıma 🌼😊

      Sil
  3. Hala böyle iyi otobüs şoförlerinin olması güzel :)

    YanıtlaSil
  4. Gülücükler de olmasa hiç noktalama işareti görmeyecektik :) Yazıyı okurken cümleler arasında kaybolacaktım hatta :) Ne yaptı sana noktalar, virgüller, soru işaretleri, ünlemler de onları bırakıverdin ıssız yollarda :) Neşeli ve sağlıklı sevgilerle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet bende sonradan farkettim 🙈😊af ola efendim 😊 neşeli sağlıklı günler 😊 çok teşekkür ederim sevgiler..

      Sil
  5. Allah hep iyi insanlarla karşılaştırsın bir insnaa yapılacak en güzel dualardandır bence :) bak birisi sana etmiş o duayı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin Amin inşallah canım benim hepimizi 😊🌼 çok teşekkür ederim canım benim sevgiler 😊🌸

      Sil
  6. Yanıtlar
    1. umarım 😊 çok teşekkür ederim canım benim sevgiler

      Sil
  7. Bende bizim universite hastanesinde kayboldum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 😊 hastanede kayıp olmakta fena insan nereden çıkacağını bilemiyor 😊 çok teşekkür ederim canım Sevgiler...

      Sil
  8. Geçmiş olsun. İlk başta gidilen yerlerde böyle kaybolmalar çok oluyor ben de hep otobüsçülere ya da yolculara soruyorum. Ülkemiz insanı iyi yardımcı olmak için uğraşıyorlar genelde. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim canım 😊🌼 evet sağolsunlar insanımız yardımcı oluyor 😊 sevgiler..

      Sil
  9. Ay en büyük korkum yanlış otobüse binmek galiba , beş kere kontrol edip , hep tetikte duruyorum, okurken benim kalbim sıkıştı :D

    YanıtlaSil
  10. Bir kaybolmuşsun ama pir kaybolmuşsun :))

    YanıtlaSil