16 Nisan 2020 Perşembe

MEYDAN OKUMA 16 GÜN /16 YAZI/2

Merhaba efendim  tüm dostlara selamlar sevgiler olsun evet ikinci güne geldik bitiyor bile :)  bizim ev aynı curcuna devam meloşla konserlere hiç hız kesmeden devam ediyor :) Bugün ki  repertuarı  Bülent Ersoydu  Mazallah şarkısını dinliyordu :) Bu arada mübarek Ramazan Aydı da geldi çatı Rabbım hayırlısı ile oruçlarımızı tutmayı nasip etsin inşallah ...sağkıla huzurla gelsin inşallah ...Efem gelelim günün sorusuna bakalım neler varmış :) 

2. Şu sıralar evde en sevdiğin köşen neresi? Orayı özel kılan nedir? 


Efendim bizim ev küçük olduğu için benim öyle bir köşem yok ne yazık ki çünkü odalar iç içe olduğu için   öyle bir şansım yok :) benim köşelerim var tabi hemen göstereyim sizlerede :) 



                                                  bu bizim ihtiyar bilgisayar :) 
                                    Tabi ki benim uyuandırma servisim muti :) her sabah  yastığımın tepesin                                          de yerini alır :) köşe yastığım o :) 


 

                                               Bu mutinin  kafesi yeni temizledik de :) 


                        Buda benim Pati :) benim deli  kzım pek atarlıdır kendisi :)  

bunlarda benim köşelerim işte :) aslında  sobanın yanında ki benim yatığım  koltuğu çekecektim :) olmadı biraz kendileri rahmetli oldurlar da idare ediyoruz bu yengem bizde kalmıştı tedavi için bir ay dan fazla o günden beri bizim koltuklar mefta  oldular ne yazık ki bu aralar koltuk bakıyoruz ama açılan yatak olandan çok pahalı ya iki gündür bakıyorum ama fiyatlar çok fena varsa bilidğiniz uyugun yer haber verin :) tek derdimiz koltuk olsun dimi ama :) elbet buluruz bir koltuk ne yapalım :)    durumlar böyle dostlar  sevgiler :) ...yarın görüşürüz  :) 




birde sevdiğim türküyü  bıraktım :) ...

15 yorum:

  1. Ben kuşlardan çok korkarım. Uyurken gelse ne yaparım bilmiyorum. :) Annem de koltuklarını değiştirmek istiyor bir süredir araya karantina girdi kaldı planları.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bizim ki tepemde nöbet tutar 😊 inşallah bu günler geçince değiştiriz koltukları 😊 çok teşekkür ederim canım benim sevgiler 😊🌸

      Sil
  2. Kötü bir zamanda kırılmış koltuk, çok güzel ve uygun bir tane bulabilirsiniz umarım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle oldu 😊 inşallah canım benim çok teşekkür ederim sevgiler 😊🌸

      Sil
  3. Allah sağlık versin,karantinadan sonra umarım gönlünüze göre bir takım bulursunuz....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin inşallah 🙏 ... inşallah çok teşekkür ederim canım Sevgiler 😊🌸

      Sil
  4. Minnoşlar pek tatlılar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederiz 😊 sevgiler canım benim 😊🌸

      Sil
  5. kedi ve kuş bir arada nasıl oluyor, zor mu. koltuk konusunda hiçbir fikrim yok malesef. sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. patiye bahçede bakıyorum kedi evide var bizim bahçe takılıyor mikrop 😊yoksa kızım Muhittini yer bizim sıpa 😊 olsun canım benim sağlık olsun 😊 sevgiler

      Sil
  6. Muti ne güzelmiş öyle ♥ Bayılıyorum kuşların cıvıltısına ben evde ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiz 😊 sevgiler canım benim 😊🌸

      Sil
  7. Senin bu samimiyetine bayılıyorum.İyi ki yazıyorsun ya sen :) Maskesiz,olduğun gibi...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim güzel kadın 😘 seni çok seviyorum sevgiler canım benim 😊🌸❤❤

      Sil
  8. çok teşekkür ederiz canım benim sevgiler 😊🌸

    YanıtlaSil