20 Nisan 2020 Pazartesi

MEYDAN OKUMA 16 GÜN /16 YAZI /6




Efendim tüm dostlara selamlar sevgiler olsun  bugün de yoğun geçti vallahi Rabbimin gücüne gitmesin de bu Ev işlerin den bıktım kardeşimm:))...Çayımı da aldım geldim :) iki sohbet ederiz yani biraz içimiz açılsın :) ...Efendim gelelim bugünün sorusuna ...

6. Son günlerde sana ilham veren ne okudun, izledin, gördün ya da dinledin? İster listele, ister tek tek anlat. Senin yaratıcılığına kalmış.

Bu aralar pek ilham filan kalmadı vallahi pek tabi yinede insan her şeye rağmen hayat nefes almak devam ediyor ...Elbette geçecek bu zorlu günler Rabbimin izniyle ...Gelelim soruya ilk izlediğim bir filmden söz edeyim 
TRT de izlemiştim beni duygulandırdı Filmin ismi Türkçe ismi Hıçkırık /Hichki
Hichki Film Konusu 2018 Yapımı Hindistan
Naina Mathur (rani), sürekli tıkanıklık, kekemelik yaşadığı Tourette sendromunda bir hastalığı vardır. ilerde bir öğretmen olmak istemektedir ancak çevresindeki insanlar, rahatsızlığı nedeniyle başka meslek seçmeleri gerektiğini söylemektedir. Sonunda bir okulda öğretmen olarak iş bulur ancak kendini ispatlamak için birçok zorlukla karşı karşıya kalmaktadır.
Bir öğretmenin zorlu bir mücadelesini gördüm her ne kadar babası onun bu mesleği yapması için onu baya zorlasa da Rani bunu başardı  öğrencileri ve onu hiç istemeyen bu meslek taşına rağmen  beni gerçekten çok etkiledi bir an bizim meloşu düşündüm  keşke demek istemiyorum ama işte ...Bu arada yeni dostlar var bilmeyen bizim meloşu ...Meloş  Yani benim en büyüğüm İsmi Osman burada dostlar meloş olarak bilinir:) ..Efendim meloş 3,4 yaşında yüksek ateş havale sonuçtu ..  Şuan Yüzde 71 zihinsel engeli oldu ..ama biz her şeye rağmen binlerce şükür ki meloşun  eli ayağı sağlam sadece akıl yaşı şuan 9 yaşında gibi ..En çok sevdiği şey şarkı söylemek bol bol evde solo konser veriyor :)..o bizim evin uğur böceği :) .. 




Türkçesi aradım bulamadım bulan olursa haber verin :) Ben Raniyi çok sevdim 


bizim KALK GİDELİM Sadık kahya da güzel söylemiş seviyorum onu :) 
Bu şarkı da ..Sevdiğim şarkılardan biridir ...bazen bir sözü bir kelimesi insanını alıp götürür bazen unutulmuş bir anıyı yeniden hatırlatır ...bazende bir göz yaşı bırakır gider .

Ve Benim Sevgili gönlü güzel dostum kiremithanem onun yazılarını severek okuyorum bana hep huzur  güzel duygular bırakıyor . ona buradan da gönülden teşekkür ediyorum ...ve en son yazdığı yazı beni çok etkilemişti ..Bir Baş Soğan yazısı  kelimeleri o kadar çok güzel döküyor ki kaleme içten naif  ve zarifçe ..Okumak isterseniz Bir Baş Soğan bir tık ....


Ve sevgili Abim  Beyaz Yakalı   diyeyim nezaket kuralı olarak :) çok güzel bir  yazı yazmış gerçekten beni taa alıp..Çocukluk yıllarıma götürdü bir göz atın derim Özlemişim  içten ve sıcacık bir yazı olmuş buradan tekrar teşekkür ediyorum Beyaz Yakalı abime ..:) ...bugün de böyle yarın görüşürüz en güzeline Emanet olun ...dostlar ...






13 yorum:

  1. TRT’de denk gelmiştim o filme ama izlememiştim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. izlemini tavsiye ederim güzel bir film... çok teşekkür ederim sevgiler...

      Sil
  2. Yazılarınızı okumayı çok seviyorumm :) Ben de Çiçero izledim bugün o da güzeldi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim canım benim 😊 çok mutlu oldum 🌼😊Evet izledim Çiçero güzel filmdi sevgiler 😊🌸

      Sil
  3. İki videoyu da bloglarda görmüştüm. Hatta Hıçkırık'ı az önce, yine meydan okumanın aynı gün yazısında :) Demek ki benzer etkileri olmuş ikinize de :) Neşeli ve sağlıklı sevgilerle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet öyle olmuş 😊 çok teşekkür ederim güzel insan sevgiler 🌸🌸 sağlıkla huzurla....

      Sil
  4. Şimdi bir arkadaşımızda daha gördüm bu filmi... Daha da merak ettim şimdi...
    İlhamın hep çok bol olsun inşallah ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok keyifli güzel bir filmdi 😊🌼 çok teşekkür ederim canım benim sevgiler 😊🌸❤

      Sil
  5. bu filmi bugün ikinciye görüyorum izlemek gerek artık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de izle 😊🌼 çok teşekkür ederim canım Sevgiler 😊🌸

      Sil
  6. Filmi merak ettim, haberler dışında tv'ye pek bakmayınca kaçırmışım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. TRT bu aralar güzel filmler koymuş 😊🌼 tavsiye ederim 😊🌼 çok teşekkür ederim canım benim sevgiler 😊🌸

      Sil
  7. Ayşenur'da bahsetmiş bu filmden, dur bakalım nasılmış merak ettim.

    YanıtlaSil