25 Nisan 2020 Cumartesi

MEYDAN OKUMA 16 GÜN /16 YAZI/ 11

11. Sosyal medyanın 3 iyi 3 kötü özelliği hakkında konuşalım mı bugün ? 

Efendim tüm dostlara selamlar sevgiler olsun ....evet gelelim günün sorusuna bu mevzu çok derin konuş  konuş yaz yaz bitmez vallahi ...bir çok  uzmanın öngörüsü var yazıları araştırmaları var elbet ...

İyi yani ... iyi yanları var elbet sevdiklerini görüyorsun dostlarını görüyorsun bilmediğimiz bir kaç bilgiyi öğreniyoruz .. tarifler öğreniyoruz :)..ve çok güzel ses duyurma sahası olduğu kesin ....bazen adalet tecelli oluyor olmasına ama bazen  olmayınca çok güzel ses duyurma sahası oluyor bu sosyal medya :) 




  Kötü yani ...Gerçi sosyal medya çıktı mertlik bozuldu desem yeridir.. kendini bilmez insanlar sürüsü de çok yok değil yani bazen haberlerde sosyal medya da gördükçe okudukça gerçekten çok sinir oluyorum ...bazen midem bulanıyor yani bu pislik gereksiz insanlar sürüsün den ....kendilerini klavye delikanlısı deniyor ya şerefsizlere ...vallahi yazacak çok şey var söylenecek çok sözler var bitmez bu konu sonun da gelmez ..en iyisi sözü işin ehlini bilenlere bırakalım ..














21 yorum:

  1. Hah ha, karikatürler her şeyi anlatıyor gerçekten. En iyisi de en sondaki. Maalesef ülke olarak çok pasif insanlarız. Bir de degişmek istemeyen toplum işte... Selamlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. maalesef ... çok teşekkür ederim canım benim sevgiler 😊🌸

      Sil
  2. Fikirlerine katılıyorum ve karikatürler de çok can alıcıymış

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim canım Sevgiler 😊🌸

      Sil
  3. Karikatürler çok manidar. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dimi 😊 çok teşekkür ederim canım benim sevgiler 😊🌸

      Sil
  4. Yanıtlar
    1. ne yazık ki... çok teşekkür ederim canım Sevgiler 😊🌸

      Sil
  5. insan her şeyin temel belirleyicisi işte. ilkesiz insanlar için kendini saklayıp, gül atma yeri haline geldi sosyal medya malesef

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gerçekten çok acı ... çok teşekkür ederim canım Sevgiler 😊🌸

      Sil
  6. Karikatürler süper, bilhassa da sonuncusu..
    Sosyal medyanın, kitleleri harekete geçirme gücü fazla gerçekten de, bu açıdan düşünmemiştim ama çok doğru, bazen adaletin tecellisinde hızlı davranılmasını ya da harekete geçilmesini sağlayabiliyor..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bu konuda çok iyi fayda sağlıyor... çok teşekkür ederim canım Sevgiler 😊🌸

      Sil
  7. Son karikatür çok acı...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne Yazık ki. . çok teşekkür ederim canım benim sevgiler 🌼

      Sil
  8. Sosyal medya sayesinde seni ve güzel insanları tanıdım.Bu da çok güzel ve önemli.Kötü olanları da atalım gitsin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evettt 😊🌼 çok teşekkür ederim güzel kadın 😘 sevgiler canım benim 😊🌸❤

      Sil
  9. karikatürler anlatıyor herşeyi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet.. çok teşekkür ederim canım benim sevgiler 😊🌸

      Sil
  10. Eh geldiğimiz noktayı karikatürler zaten özetliyor :)
    Bak iyi yönlerinden biri de sensin, sosyal medya olmasa seni nasıl bulacaktım ben :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dimi ama 😊❤🌼 çok teşekkür ederim güzel Zeynebim 😘 sevgiler canım benim 😊🌸

      Sil
  11. Herşeyidengeli kullanmakta yarar var ☺️

    YanıtlaSil