27 Nisan 2020 Pazartesi

MEYDAN OKUMA 16 GÜN / 16/ YAZI /13

Efendim tüm dostlara selamlar sevgiler olsun ...Günler ne çabuk geçti yahu 13 güne geldik bitiyor bile bizim meydan okuma :) maşallah pek güzel gidiyor yani :) Mübarek Ramazan ayın da 4 günü bitti bile inşallah güzel bayramlara çıkarsın inşallah Lütfen Evde kalın .. ..Nisan ayının Sevgili     Deeptone günü olduğunu unutmuşum :( malum her nisan ayın da Sevgili deepsi günü yapmıştık ..malum ülkemizde bulunan  hastalıktan dolayı unutmuşum ..ama az önce yayınlarıma bakarken hemen hatırladım ..dedim geç olsun güç olmasın dedim ..:) nasılsa halen Nisan ayındayız :)...





Deepsi için söylenecek çok şey var.. onun her şeyden önce kocaman güzel bir gönlü var ..Yardım severliği sıcak kanlı ...güller yüzlü ..ve her daim neşesi yerinde güzel bir insan ..onu neredeyse bilmeyen yok ..malum o bizim mahallenin Muhtarı :) ..Çıkardığı tam beş tane kitabı mevcut ....ve  bir birinden güzel hikayeler ,öyküler, şiirler yazan bir gönül insanı sevgili deepsi :)  inşallah ona bir gün kitaplarını imzalatmak nasip olur ve onunla gönül sohbeti etmek nasip olur :) bunu gönülden istiyorum :) iyi  ki iyi  ki iyi ki varsın gönlü yüreği güzel insan her daim daha nice güzel paylaşımlara nice güzel dostluklara inşallah güzel insan Deepsi günün kutlu olsun :) bunlarda daha önce yazdıklarım :)

13. Öğrenmek çok kıymetli, bilgiye giden yol ise herkes için farklı. Senin öğrenme yolların nedir, çok merak ediyorum.

Öğrenmek için bizim evde ki ahali yetiyor ...Misal  bizim meloştan  bir şeyler öğreniyorum yani :)..Annemden çoğu bilmediğim şeyleri öğreniyorum:)
bizim evin küçüğü yumoş can ondan İnternet  olaylarını öğreniyorum o bizim evin sosyal medayacısı :)) ...evin oğlanı muratt :) ondan  bilgisayar olaylarını öğreniyorum malum ben bazen bloğumu düzenliyorum ondan öğreniyorum :) Tabi sosyal medya ve İnternet den de bilgi akışı alıyoruz ..Bazen dini konularda Teyzem den öğrenirim ..anneme de sorarım  iyi oluyor bilgi akışı :)..Siz dostlardan bile öğreniyorum bir çok şey ...yabancı müzikler kore dizilerini bile öğrendim :) daha bunun gibi bir çok güzel bilgiler öğreniyorum ..Boşuna  dememişler dimi ama öğrenmenin yaşı yok ...daha nice güzel bilgiler öğrenmek dileğiyle  yarın görüşürüz efendim :) 




Sevgili Şule Uzundere  Çok güzel bir meydan okuma başlatıyorlar  katılmak isteyen dostlara duyurulur :) Film Meydan Okuması Başlatıyorum. Var Mısınız?

Ve yeni bir arkadaşımız var  ona da misafir olursunuz :) www.teknojest.com  Poyraz bey  ona başarılar dilerim ...

11 yorum:

  1. Herkesten bir şey öğreniyoruz dimi :)
    Etkinliği haber verdiğin için teşekkürler :)
    Yeni arkadaşı da ziyaret edeceğim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet😊 rica ederim canım benim ben teşekkür ederim sevgiler 😊🌸

      Sil
  2. kesinlikle bence de öğrenmenin yaşı yok :) Ellerine sağlık çok hoş bir yazı olmuş. 👍😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evett😊🌼 çok teşekkür ederim canım benim sevgiler 😊🌸

      Sil
  3. etrafında insanı geliştiren kişilerin olması ne hoş.
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim canım benim sevgiler 😊🌸

      Sil
  4. Bence bi de başkasından öğrendiğin bilgilerin unutulmasıda zor oluyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet gerçekten öyle... çok teşekkür ederim sevgiler 😊🌸

      Sil
  5. Meydan okumalar güzel oluyor ama ben kaçırmışım senin yazdıklarını bir müsait günde gelip bunları baştan okuyayım ben en iyisi. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. seve seve beklerim 😊🌼 canım benim çok teşekkür ederim sevgiler 😊🌸❤

      Sil
  6. evet Her Nisan ayının 12si normal de ben unutmuşum 😊🌼 Evet çok teşekkür ederim canım benim sevgiler 😊🌸

    YanıtlaSil