21 Nisan 2020 Salı

MEYDAN OKUMA 16GÜN/16 YAZI/7

 Hangisini tercih edersin? Gün doğumu ya da gün batımı ?


Efendim tüm dostlara  selamlar sevgiler olsun   gelelim bugün sorusuna  bu soru biraz zor oldu :) çünkü her ikisini de seviyorum ayrı bir güzelik ayrı bir duygu veriyor insana  ...Gün batımı tüm güzelliğini sergiliyen insanı dıygıdan dıyguya geçiren ilham veren anlar oluyor  ...Sokaklar sakin kulağımda en sevdiğim şarkılar  yol boyunca yürümek ... Renklere dans eden  bir Tango  gibi  aşkla sevgiyle tutkuyla  tüm benliğini bırakanan ..Sen Gün batımı ....


Gün doğumu gecen den sabaha erişmek binlerce renkten renge giren  kaleme kağıda şiirler döktüren ...hunharca  sözler cümleler dökülür .. siyahtan Beyaza dönen bir zarafet bir incelikti ....Gönlüme dökülen  şarkı nakaratları gibi ..
 Ne güzeldir gecenden kapanan gündüze açan çiçekler gibi  ... böyle işte hepiniz en güzeline emanet olun sağlıkla huzurla sevgiler.....































15 yorum:

  1. Resimler çok güzel. Mabel de harika zaten. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım benim sevgiler 😊🌸

      Sil
  2. çok teşekkür ederim canım 😊 sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. yaaa o şarkı ile ne güzel gitti yazın öylee bayıldım şarkı seçimine :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim canım benim 😊❤ sevgiler 🌼

      Sil
  4. Gün batımını anlatırken nasıl da kendinden geçmişsin öyle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet öyle oldu 😊 çok teşekkür ederim güzel Zeynebim ❤ sevgiler canım benim 😊🌸

      Sil
  5. Her ikisi de güzel evet ama ben daha çok gün batımının romantizmine bayılıyorum, ayın yıldızların melankolisinde huzur buluyorum sanırım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gönlün hep huzur bulsun inşallah canım benim 😊🌸 çok teşekkür ederim sevgiler 😊🌸

      Sil
  6. her ikiside İstanbul'da daha güzeldir zaten :) sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet 😊 çok teşekkür ederim canım Sevgiler 😊🌸

      Sil
  7. istanbul zaten güzel gündoğumu ve batımlarında ayrı bir güzel...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah o günleri yeniden doya doya izleriz çok teşekkür ederim canım benim sevgiler 😊🌸

      Sil
  8. Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim canım benim sevgiler 😊🌸

      Sil