17 Nisan 2020 Cuma

MEYDAN OKUMA 16 GÜN /16 YAZI/3

Meraba efendim gene geç kaldım yazmak için ne yapalım geç olsun güç olmasın dimi :) efendim gerkenler alındı çarşambadan :) bugün de  meloş yüzünden çıktım Allah'tan  sakinde bizim ara sokaklardan  geçtim kulaklık için çıktım aldım geldim sen meloş ne yapasa beğenirsiniz :) saniye sürmeden ikiye ayırmış kulaklığı :) hain kel :) tabi daha çıkarıyım hayır :) bizim komşu ayla teyze çıkmış oğluyla ondan rica ettim bırakacaklar arabayla sağolsunlar :) ...malum iki gün sokağa çıkma yasağı var Rabbim hayırlısıyla  sağlıklı  huzurlu günlerimize döneriz inşallah ...Efem gelelim günün sorusuna .
 Bugün kendini hangi renk hissediyorsun?
Efendim bugün kendimi bir gökkuşağı gibi hissediyorum :) niyeyse gerçi renkten renge girdiğimden galiba :) Renkler insanın ruhunu yansıtan  duygudan duyguya geçiren Renkler bazende içimizi açan birbiriden güzel renkler ..hayat gibi su gibi yaşam gibi gülmek ağlamak sevinmek mutluluk tebessüm gibi renkler hayatımızda ...Benim Rengim mavi gköyüzü gibi ...bugün çektiğim kare gibi  bizim ara sokaktan geçerken geçtim ...Ne kadar acıdır ki maviye gökyüzüne hasretlik çeker hale geldik ...Rabbım büyük elbbet geçer .....


Buda bizim dış kapının önünde ki erik ağaçı minak :) vermiş eriklerini :) 






birde şarkı bıraktım :) yarın görüşürüz en güzeline emanet olun .....sevgiler ....

21 yorum:

  1. Ne güzel fotoğraflar 😊 kaleminize sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim canım Sevgiler 😊🌸

      Sil
  2. Hep böyle rengarenk olman dileğiyle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim canım benim 😊 hep birlikte sevgiler 😊🌸

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. evet 😊🌼 çok teşekkür ederim canım benim sevgiler

      Sil
  4. güzel günler göreceğiz inşallah bu da geçer ya huu.
    sevgiler :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah canım benim 😊.. çok teşekkür ederim canım benim sevgiler 😊🌸

      Sil
  5. Renkli günleriniz bol olsun :) Erikler de şahane gözüküyor, afiyetle yemek nasip olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah canım benim 😊🌸 çok teşekkür ederim hep birlikte inşallah sevgiler 🌼

      Sil
  6. Gökkuşağı renklerini kucaklamak ne güzel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evett😊❤ çok teşekkür ederim güzel kadın 😘 sevgiler canım benim 🌼

      Sil
  7. Rengarenk en iyisi, fotolar müthiş:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim canım benim sevgiler 😊🌸

      Sil
  8. Gece Yolcuları'nı çok dinlerdim eskiden. Epeydir uzak kalmışım. Açtım şarkıyı, sonuna kadar aldım ruhuma, sonra yazdım yorumu ve bir de baktım ki yorum da bitmiş şarkı gibi :) Neşeli ve sağlıklı sevgilerle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim 😊🌼 neşeli ve sağlıklı günler 😊🌼

      Sil
  9. Erikler olmuş muuu... Hasret kaldık yeşile doğaya. Sağlık olsun diyoruz yine de. Sevgiler

    YanıtlaSil
  10. Gökkuşağı rengi insan doğasına çok uygun çok güzel bir benzetme. 👍😊🌈🌈🌈🌈

    YanıtlaSil
  11. Mavi sabit olsun, diğer renkler gelip geçsin :)
    Özleeem erikler olmuş demek, nasıl havalı havalı poz vermişler :)

    YanıtlaSil
  12. Erik ağacı mı? Bayılırım. Dedemlerde vardır bir tane. Başta yeşil kütür kütür olur. Sonra sarıya döner. Meyve suyu yaparız onları da. Ama bu sene zor gitmemiz. Her şey düzelince gidip bahçeli evin keyfini sürmeyi çok istiyorum ben de. :)

    YanıtlaSil
  13. Erik ağacı mı?Bu sene dalından erik koparıp yiyemeyeceğiz galiba......

    YanıtlaSil