22 Nisan 2020 Çarşamba

MEYDAN OKUMA 16GÜN /16 YAZI:/8

8. 24 saatini bir çizgi film kahramanı ile geçirecek olsan bu hangi kahraman olurdu? Onunla neler yapmak isterdin ? Maceralarını çok merak ediyorum. 

Efendim tüm dostlara selamlar sevgiler olsun bugünün soru çok güzel :) Malum yarın ilk sahura kalkıyoruz Şehr-i Ramazan hoşgeldin sultanım sağlıkla huzurla güzel günlere gel  inşallah ..Rabbım oruçlarımızı tutmayı nasip etsin inşallah ..Şimdi den hayırlı güzel Ramazanlar olsun inşallah dostlar ...Gelelim günün sorusuna aslında bende heidi olacaktım baktım bizim mahalle de baya heidi vardı bende dedim bari Peter Pan olayım gökyüzünün maviliğinde süzülerek uçmak ne muhteşem olur du :)  gecenin tüm güzelliğni izlemek ....Tinker bell  ile tatlı tatlı atışmak :) malum petere pana aşık :) Ve yeniliğiyle hiç doymayan captain hook  :) savaşmak ..ve onun ezeli düşmanı korkusu tik tik tak gelen crocodile  :) her hap gibi yutuyor du :) malum ellini yutmuştu :) macera dan maceraya atılmak  isterdim :) ne güzel olurdu :) hayali bile güzel oldu :)) Türkçe sini bulmadım : :)bugün de  böyle yarın görüşürüz ...en güzeline emanet olun ....













15 yorum:

  1. Peter pan 😊 ucabilmeyi dilerdim bende ... Kaleminize sağlık 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dimi ne güzel olurdu 😊 çok teşekkür ederim canım Sevgiler 😊🌸

      Sil
  2. Peter Pan :) süper bir dünya onların ki. Çizgi film gerçekleri diye yazdıkları versiyonu da beni çok etkilemişti. Hatta yazarına da pedofili suçu atılmış diye hatırlıyorum. Çok ilginç bir hayatı varmış onun da.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bak bilmiyordum bunu ilginç miş.. Evet 😊🌼 çok teşekkür ederim canım benim sevgiler 😊🌸

      Sil
  3. Peter Pan ve uçmak ne güzel.....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evetttt😊🌼 çok teşekkür ederim canım benim sevgiler 😊🌸

      Sil
  4. peter pan hikayelerine bayılırdım:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende çok severim 😊🌸 çok teşekkür ederim canım benim sevgiler 😊🌸

      Sil
  5. ayy peter pan küçükken aşık olmuş olabilirim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evettt 😊🌼😁 çok teşekkür ederim canım benim sevgiler 🌼

      Sil
  6. 😊🌼 çok teşekkür ederim canım benim... gel beraber uçalım 😊🌼 sevgiler canım benim 😊🌸

    YanıtlaSil
  7. Kızıma en çok okuduğum kitaplardan birisi Peter Pan :) Tinkerbell ve Peter Pan ile maceralara atılıyor, Peter Pan'ı Kaptan Kanca'dan kurtarıyoruz mütemadiyen :)

    YanıtlaSil
  8. Peter pan ı ben de çok severim. Çocuklar da severek izliyor ☺️

    YanıtlaSil
  9. peter pan çok iyi seçimmiş gerçekten ... hele de şu dönemde ne iyi gelirdi uçmak :)

    YanıtlaSil
  10. tamam tamam hepsini ol seeeen :)

    YanıtlaSil