26 Mart 2020 Perşembe

ancak geldim 😊

Merhaba efendim tüm dostlara selamlar sevgiler olsun ..canımın sıkıntısın dan yazamadım bir türlü Malum ülkemiz olarak zor günlerden geçiyoruz Rabbım bu kötü günlerimizi en kısa zamanda başımızdan gitmesi dileğiyle inşallah ..Rabbım yeniden camilerimiz Kabe'miz yeniden dolup taşmaşı dileğiyle inşallah Rabbım bu kötü günleri daha fazla kötü olmadan Bunla sasın inşallah sağlıklı huzurlu günlerimizin geri gelmesi dileğiyle inşallah .. Şu mübarek Miraç kadilin de Rabbım dualarımızı kabul eylesin  inşallah en içten ve gönülden Amin ....Evet gelelim bizim eve :) artık kardeşim de evden çalışıyor .. 1 haftadır  oda iyice manyak mı oldu desem artık fazla mı tedirgin oldu desem bilmedim :) durumun ne kadar kötü olduğunu biliyoruz tabi ki   evin içi kolonya ve çamaşır suyu kokuyor :)) dışarı eldivensiz ve maskesiz çıkmıyoruz gerçi sadece ihtiyaç doğrultusunda  çıkıyoruz malum ekmek filan almak için mümkün  mertebe çıkmıyoruz ....arık ellerimiz  aşındı yıkanmaktan Rabbım bu kötü günleri geçirsin tek ben her gün sık sık yıkarım ellerimi ..meloşla evde eski Türk filmlerini yada sevdiğimiz dizileri izliyoruz :) oda şimdi öğrenmiş dışarı dan kim gelirse önce elleri  yıkamaya yolluyor bizi :) oda öğrenmiş şişko :) Ve buradan  Başta Sağlık bakanımız Sayın Farhettin Koca'ya ve tüm sağlık çalışanlarımıza gönülden teşekkürü bir borç bilirim 👏👏👏🇹🇷❤❤❤❤❤ Rabbim yardımcıları olsun inşallah...bu zor günleri hep birlikte atlatacağız inşallah ...ve değerli büyüklerimiz lütfen  bizler için ve sizlerin de sağlı için evde kalın ❤❤❤ ve gençlerimiz sizlerde mümkün mertebe evde kalın ❤❤ .....bende artık alış veriş işini internet den yapıyorum 😊 tâbi gün bulmak zor ancak 12 den sonra gece açılıyor 😊bende  carrefoursa dan alıyorum dedim ne istiyorsun söyle anneme oda liste yaptırdı bana aldık 😊 neyse ki babam para yolladı da biraz rahatladık  malum hep ay sonu 😊 buradan babama da teşekkür ediyorum Rabbim onda sağlık versin inşallah 🙏😊 arada bir beni Deli etse de yine de baba 😊 meloşla iki gırgır iki şamata geçiyor  ... şimdi yeni lafı git başımdan 😊bende dalga geçerek söylüyorum ona hemen terlik geliyor şişko dan 😊 Rabbim inşallah sağlıklı huzurlu mutlu güzel günlerimize en kısa zamanda dönmemiz dileğiyle inşallah   .. ve mübarek Ramazan ayı da yaklaşıyor Rabbim inşallah sağlıkla huzurla gelir oruçlarımızı ve iftarlarımızı tüm sevdiklerimle yapmayı nasip etsin inşallah 🙏🙏🙏🙏 ...Bu Mart ayıyla biriklte tüm dertlerimiz gitsin inşallah ... evdeyim  ama bur türlü  yazamadım  😊 malûm  annemle ikimiz  çalışan olduk  ama bu öyle  çalışmak  değil  hee 😁 anacağım  yemek temizlik  soba bugün  iki haftadır  evdeyiz  sadece  ışık  hızıyla  bir kemal  emii gidip  geliyorum  meloşu  yollamıyorum  😊 bugün  bir sebze meyve  aldım  geldim  ışık  hızıyla tâbi  😀  meloşla  bol bol     kemal  sunal  filimleri  izliyoruz  oda arada bize konser  de veriyor  😀 bizim küçük  bize kitaplar  aldırdı  çalışacak  inşallah...muti iyi kuzum en çok  o mutlu  herkes  evde olduğu için 😊 en çok annemci mikrop 😁sadece annemi öpüyor bize gelince çığlık kıyamet 😊😁 pilava ve çorba yemeye devam 😁 durumlar böyle dostlar Rabbim en kısa zamanda güzel günlerimize  inşallah 🙏🙏en güzeline emanet olun sağlıkla huzurla... 

27 yorum:

  1. Kaleminize sağlık 😊 sağlıkla kalın...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim canım benim sağlıkla huzurla inşallah sevgiler 😊

      Sil
  2. İnşallah bir an önce biter bu sıkıntılı zamanlar. Kendinize çok dikkat edin. Tüm duaların için de gönülden amin diyorum. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah canım benim Amin Amin 🙏 çok teşekkür ederim canım sizlerde edin Sevgiler 😊🌸

      Sil
  3. Hoş geldin, sohbetini özlemişim 🤗
    Allah hepimize sağlık ve sabır versin. Bu günleri çabucak atlatırız inşallah 🙏

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşbuldum canım benim çok teşekkür ederim 😊 Amin 🙏 inşallah canım benim hep birlikte sevgiler ...

      Sil
  4. Allah hepimizin yardımcısı olsun. kendinize iyi bakın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin 🙏 canım benim çok teşekkür ederim sizlerde çok iyi bakın sevgiler 🌼

      Sil
  5. bütün duaların için AMİNNNN
    geçecek inşallah sabredeceğiz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah canım benim inşallah Amin 🙏 sevgiler canım benim...

      Sil
  6. Umarım en kısa sürede atlatırız bu günleri. Sağlıklı günler dilerim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah canım benim çok teşekkür ederim hoşgeldin sevgiler 🌼

      Sil
  7. Ramâzân-ı Şerîf de böyle geçerse insan iyice üzülecek ve çökecek gibi hissediyor. Hakkımızda hayırlısı artık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin Rabbim en kısa zamanda kurtarsın bizi bu illetten ... çok teşekkür ederim sevgiler....

      Sil
  8. :) bak terlik kapının arkasındaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evett😊😁 sevgiler güzel insan... çok teşekkür ederim

      Sil
  9. Bravo Meloş a. Inşallah bu günleri de atlatırız 🙏

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah canım benim çok teşekkür ederim sevgiler 🌸

      Sil
  10. Merhabalar Sessizkaldım.
    Tüm dünyayı etkileyen bu lanet virüse haddini bildirmek için kurallara uymak zorundayız. Aksi halde bu virüsün ne merhameti ne de vicdanı var, kimseye acımaz!

    Yeniden sağlıklı günlere dönmemiz dileğimle birlikte Allah'a emanet olun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Abim aynen öyle... İnşallah Amin Amin 🙏 çok teşekkür ederim güzel Abim sevgiler en güzeline emanet olun...

      Sil
  11. Merhaba canım benim. İyi olmanıza sevindim. Meloş da öğrendi ve corona kurallarına dikkat ediyor demek. :) Gerçekten ellerimiz yıkanmaktan aşındı. Ben tuzlu su sirke kolonya ne bulursam her yere sıkıp duruyorum gaari. :) Dışarı gidip gelmeler ayrı komiklik zaten. Dün ben de 3 haftadan sonra ilk kez fatura ödemeye alışverişe mecburen çıktım. Dönüşüm muhteşem oldu. Kapıda sirkeli kolonyalı su ile sprey sonra her şey makineye ve banyo yap falan. Hayy bi coronamız eksikti yahu. Umarım geçer ama pek geçecek gibi görünmüyor. Baksana tüm dünyada sayı hep artıyor. Ramazana aman dikkat, Tabii hep beraber iftarlar falan güzel olur ama evlerde toplanmamak lazım. Dikkat edin canım kendinize. Meloşa selamlar. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorma dışarı çıkmak ayrı bir olay 😊 Rabbim en kısa zamanda kurtarsın bizi ve tüm dünyayı sarsan bu salgını inşallah .. çok teşekkür ederim canım benim sevgiler sizde dikkat edin kendinize 😊❤

      Sil
  12. Umarım az kayıpla bu günleri atlatırız.Bizim için emek veren tüm sektörlerdi insanlara da sonsuz şükran duyuyoruz.
    Canlı yayına katıldığın için de ayrıca teşekkür ederim Özlemciğim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin inşallah 🙏 güzel kadın 😘. Rica ederim canım benim çok güzeldi emeğinize sağlık sevgiler canım benim 😊🌸

      Sil
  13. Bu virüs bize korkutucu gelebilir ama bize çok şey öğretecek bundan eminim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet gerçekten çok şeyin farkına vardık... Rabbim en kısa zamanda kurtarsın bizi ve tüm dünyayı çok teşekkür ederim ... hoşgeldin 😊 sevgiler..

      Sil
  14. inşallah güzel insan... Çok teşekkür ederim seninde mübarek olsun inşallah sevgiler..

    YanıtlaSil