1 Kasım 2019 Cuma

Kasım ayı Meydan okuma 1#günün Günaydın Kartı Hazırlar mısın?..

Efendim Tüm dostlara selamlar sevgiler olsun Güzel bir Meydan okuma keyfinin  mutluluğun dayım  :) Daha önce sevgili Ezgi başlatmıştı bizlerde keyifle katıldık ..Şimdi de Sevgili güzel Zeynebim  başlattı seve seve katılırım dedim :) ve katıldım :) Bakalım bizi güzel kasım ayında 10 günlük Meydan okumada neler olacak :) keyfili bir meydan okuma olacağı kesin :) hadi bakalım  başlıyoruz o zaman ...

1. Bu sabah "günaydın kartı" hazırlar mısın? Sana iyi gelen bir fotoğrafın üstüne "günaydın" yazabilirsin, ya da gülümsetecek veya güç verecek bir söz, iyi bir dilek de yazabilirsin. Karşımızdaki kişiye bir günaydın kelimesini söylemeye üşendiğimiz şu günlerde birbirimize iyi gelebiliriz.

Şu zamanda artık hiç kimse kimseye bırakın günaydın demeyi bir selam bile vermeyi üşenir olduk eski den tanıdık tanımadık bir selam bir günaydın .. bir kolay gelsin derdik artık o kadar çok uzaklaştık ki insanlar birbirinden  artık tüm yaşantımızın çoğu sosyal ağlar oldu ne yazık ki iyi tarafları da var kötü tarafları da tabi az da olsa :) Çok tembel bir nesil olduk artık ne yazık ki ...O zaman şöyle güzel bir günaydın kartı yapalım :) biraz yüzlerimiz de tebessüm olsun :) 

Gününüz aydın olsun .... :) 
















Güzel olmuş :) ....

33 yorum:

  1. Güzel bir düşünce olmuş kartlar da güzel emeğinize sağlık ve günaydın diyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim 😊 Günaydın sevgiler..

      Sil
  2. Artık herkeste bir bıkkınlık var.Ama ufak bir tebessüm neler yapabilir.
    Günaydınlar olsun canım.
    Geriye kaldı 9 günümüz.
    Sevgiler 💗

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet.. çok teşekkür ederim canım benim sevgiler ❤😊

      Sil
  3. Günaydınlar olsun 😊 güzel bir Kasım ayı bizlerle olsun insAllah 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah 😊 canım benim çok teşekkür ederim sevgiler 😊🌸

      Sil
  4. Yanıtlar
    1. hoşgeldin 😊 çok teşekkür ederim sevgiler...

      Sil
  5. Dedikleriniz çok doğru gerçekten. Saatlerce aynı insanlarla aynı ortamda bulunuyoruz ama hiç iletişim kurmuyoruz. Günaydın kartlarınız da çok tatlılar. Ellerinize sağlık. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. maalesef ki .... hoşgeldin 😊 çok teşekkür ederim sevgiler 😊🌸

      Sil
  6. Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim canım benim sevgiler 😊🌸

      Sil
  7. Cıvıl cıvıl günaydın kartları hazirlamissiniz, ellerinize sağlık 🌸

    Gün ortasından kocaman sevgiler Özlem ablam 💕💐

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim canım benim 😊🌸❤ sevgiler

      Sil
  8. Güne bakan çok tatlı.çok severim. ☺️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet 😊 çok teşekkür ederim canım benim sevgiler 😊🌸

      Sil
  9. güzel bir etkinlik daha, biraz geç kaldım ama ben de katılayım diyorum yapabilirsem ve günaydın kartına bayıldım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet daha yeni başladık ama olsun geç kalmadın katıl çok keyifli oluyor 😊🌸 sorular Zeynebin bloğunda var oradan başla seni yazsın listeye 😊 çok teşekkür ederim canım benim sevgiler 😊🌸

      Sil
  10. Akşam okudum ama yarın için Günaydıın! :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. olsun 😊 yarın için Günaydın 😊🌸 çok teşekkür ederim canım Sevgiler 🌸😊

      Sil
  11. İnsanlar konuşmamak için gözlerini kaçırıp başlarını bile çeviriyor artık...
    Fotoğraflar çok hoş olmuş. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet maalesef ki öyle olduk artık.. çok teşekkür ederim canım benim sevgiler 😊🌸

      Sil
  12. Günaydın canım güzel bir ay bizimle olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Günaydın canım benim inşallah çok teşekkür ederim sevgiler 😊🌸

      Sil
  13. Önce sonbaharı sevdim. Hatta o kadar sevdim ki sonbahar oldum. Sonra da kendimi sevdim :) o yaprakların arasındaki bebek olmak istedim baktıkça :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dimi çok tatlı 😊🌸 çok teşekkür ederim canım benim sevgiler 😊🌸

      Sil
  14. Birbirimize güzel bir söz söyleyeceğiz diye aklımız çıkıyor resmen! Sanki bu yasakmış gibi, ne günaydın der olduk ne de hal hatır sorar olduk..Ne acı.

    Ama senin günaydının nasıl tatlı olmuuuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne yazık ki ... çok teşekkür ederim güzel Zeynebim ❤😊 sevgiler canım benim 😊🌸

      Sil
  15. Yanıtlar
    1. kaldı 7gün 😀😊 çok teşekkür ederim sevgiler 😊

      Sil
  16. Günaydın için geç oldu ama sevgi dolu bir selam vereyim ben sana 😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim güzel insan 😊😘 sevgiler canım benim 😊🌸

      Sil