31 Ekim 2019 Perşembe

Meloşun doğum günü 😊🎂🎂

Aslında söylenecek yazacak çok şey içim de  Nasıl anlatsam nasıl kelimelere dökerim bilmiyorum  Meloşu neredeyse tüm dostlarım biliyor bilmeyen dostlar için kısa Bilgi vereyim meloş yani Asıl ismi Osman 37 yaşına girdi zihinsel engelli ama çok şükür ki elli ayağı sağlam meloş Bizim evin en değerli meloşu 😊😀.. 😊 bugün doğum günü paşamın bir yaş daha uğurladık yeni bir yaş aldık Rabbım bu güzel yeni yaşında sağlık huzur mutluluk versin inşallah meloşum ❤sana...son zamanlarda biraz  yoruldu biraz hasta oldu biraz yaştan mevsim geçişlerinden dolayı oda yoruldu bizde yorulduk ama çok şükür ki ham dolsun 🙏 Rabbime daha iyiz yavaş yavaş iyiye doğru gidiyoruz ilaçları da iyi geldi  şükür .en azından artık evden tüymuyor 😀😊 bakkal kemal abiden ve  meloşun deyimiyle kıvırcık eczaneci ablasından çayını alıp eve geliyor 😀😊  Rabbım meloş gibi tüm çocuklara sağlık huzur mutluluk versin inşallah .... işte meloştan bir kare 😊😀 hepinize çok selam söylüyor üstümde kalmasın 😊🌸🌸🌸


24 yorum:

  1. Meloş'un ismini daha önce de duymuştum senden ama tanımıyordum. Kocaman sevgilerimi gönderiyorum ona, iyiki doğmuş musmutlu yılları olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim canım benim 😊🌸 sevgiler Amin inşallah .. kendisi bizim evin en büyüğü meloş 😊

      Sil
  2. Aleykümselam :)
    Daha nice nice sevdikleriyle sağlıklı, huzurlu,mutlu yılları olsun İnşaallah Osman abinin 😊🌸

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim canım benim Amin inşallah sevgiler canım benim 😊🌸

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim canım benim hoşgeldin seni yeniden görmek çok güzel 😊🌸 sevgiler

      Sil
  4. Doğum günü kutlu olsun; mutlu, huzurlu ,sağlıklı yılları olsun..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim canım benim sevgiler 😊🌸

      Sil
  5. Ayyy😊
    Doğum günü kutlu oooolsuun🎈
    Birlikte sağlıkla huzurla daha çok güzel yıllar yaşayın inşallah 🎈

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin güzel Zeynebim ❤ çok teşekkür ederim canım benim sevgiler 😊❤🌸

      Sil
  6. Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim güzel insan sevgiler 🌸😊

      Sil
  7. Meloş'a nice sağlıklı ve mutlu günler dilerim.

    YanıtlaSil
  8. Özel kardeşinizle nice güzel yıllara.Mutluluğunuz daim olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim canım benim sevgiler 😊🌸

      Sil
  9. Dogum günü kutlu olsun nice güzel günlere gönlü güzel insan meloş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim sağolun 😊🌸 sevgiler Amin..

      Sil
  10. Nice sağlıklı yıllar Meloş'a. Ne mutlu ki sizler gibi onu seven bir ailesi var.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim canım benim 😊🌸❤ sevgiler

      Sil
  11. geçmiş olsun meloşa nice mutlu huzurlu sağlıklı yıllar dilerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim canım benim sevgiler 😊🌸

      Sil
  12. Hep beraber huzurlu, mutlu yıllarınız olsun inşallah. :) Kocamaan sevgilerimi gönderiyorum ben de size. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim canım Sevgiler 🌸😊🎈

      Sil