5 Ekim 2019 Cumartesi

bir iç döküş .....

Merhaba efendim tüm dostlara selamlar sevgiler olsun  içimi şöyle bir dökeyim dedim bu yazı da burada kalsın istedim  arada okurum :) ..Bu aralar içimde kopan binlerle yağmurlar kasırgalar kopuyor yüreğimde bir sızı nedenini bilmediğim ..bir korku bir öfke dolup dolup taşan göz yaşı damlalarım bir sığınak gibi ...bu aralar meloş yoruyor bizleri beni annemi daha çok hem yoruyor hem üzülüyor bir insan nasıl çaresiz kaldığını gösteriyor bir evladına karşı.. hele ki derdini  anlatamayan bir evlat sa daha acı bir anneme için ..bizim meloş mevsim geçişlerin den ve yaştan dolayı biraz huzursuz huysuz bu aralar dediğim son 2 aydır böyleyiz Rabbım hayırlısıyla şu ekim ayını atlatmayı nasip etsin inşallah .. Dualarınızı  beklerim meloş için ...Nicedir Annemin hüngür hüngür ağladığımı  böyle hiç görmemiştim içime bir yumruk geldi oturdu kelimeler boğazımda kaldı dökülmedi içimden meloş sen evden çık bizim yokuş aşağı in yola annem tutamaz edemez kaçıyor çünkü yanına telefonda almamış beni arasın nasıl bağırmış yolun orta yerinde bir Allah'ın kulu da çıkıp ta teyze abla yardım edelim diyen olmamış insanlığın bir kez daha öldüğünü anlamış oldum gerçekten ...Sonra bizim sokağın başına yeni bir kuaför açılmıştı orada çalışan mı oraya saçı filan mı gelen  biridir kimdir bilmiyoruz sağ olsun gelip anneme yardımcı olmuş meloşu eve kadar getirdi hanım efendi ismini de o anki durum dan öğrenemedim ...sağ olsun yedi kat el gelip bir el uzatmış halen böyle insanların var oluğunu bilmekte insanı bir nebze olsun mutlu ediyor  ...Beni sorarsanız gerçekten kaçıp gidecek bir yer arıyorum aramıyor değilim yani o kadar ki yoruldum artık bazen isyan ediyorum söyleniyorum bağırıyorum sövüyorum kedimle kavga ediyorum adete bilmiyorum ne olur ne biter Rabbım ne gösterir gerçekten hiç bilmiyorum ne zaman son bulur ...bazen diyorum bir kafa atıp geberip gitmek istiyorum bazende dipsiz kuyularda yok olmak istiyorum o kadar ki kendimle bu yaşananlara artık baş etmekle zorlanıyorum.. artık  o kadar çok yaşlanmış hissediyorum ki kendimi yaş 32 ama içim 80 yaşında ki bir nine gibi ...tam her şey  biraz düzeldi diyorum tekrar geri başlıyor Tek sığındığım Rabbım ..birde böyle yazarak içimi döküyorum birde sizlerin güzel desteğiyle    moral  buluyorum  biraz olsun.. Rabbım kimseyi bir evladına karşı çaresiz bırakmasın inşallah ...Ve en çokta benim ortancı kardeşime Rabbım sağlık sabır versin Rabbım işini gücünü rast getirsin kuzumun sırf gönlü olsun diye her dediğini yaptı kuzum ...Rabbım onunda herkesin de gönlüne göre versin inşallah nerede meloş gibi varsa hepsine Rabbım şifalar versin inşallah ....
mevlam ne eylerse güzel eyler ....









34 yorum:

  1. Sabır derler herşeyin anahtarı, sen bir de yaşayana sor. Herşey gönlünüzce olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gerçekten öyle.. çok teşekkür ederim cümlemizin inşallah sevgiler..

      Sil
  2. Canımmm acil şifalar diliyorum kardeşine. Lütfen kendini üzme ve bırakma. Allah kimseye kaldıracağından fazlasını yüklemez. Bazı dönemler sınavlarımız ağır olabiliyor sadece. İnşallah sen de bu sınavı layıkıyla vereceksindir. Allahım hepinize güç, kuvvet, sağlık versin 🙏

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin amin inşallah canım benim çok teşekkür ederim sevgiler ❤

      Sil
  3. O nasıl söz, Allah korusun. İnşallah her şey yoluna girecek canım ölüme bile bir çare bulunabilirken ümitsizlik en kötü şey. Ümitsizliğe kapılma, dualarım seninle <3 bu arada Meloş kardeşin mi canım bilemedim kusura bakma :/ Rabbim şifa versin, umarım daha iyi olur

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım benim sağol ❤🌸evet kardeşim 37 yaşında zihinsel engelli yaş ve mevsim geçişlerinde böyle durumlar yaşıyoruz . Amin amin inşallah tekrar çok teşekkür ederim canım benim sevgiler 🌸

      Sil
  4. Allah sabır versin size de kocaman sevgiler gönderiyorum inşallah çok daha güzel günler sizi bekliyordur. 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin çok teşekkür ederim canım benim kocaman sevgiler de bizden 😊🌸 cümlemizi inşallah

      Sil
  5. Ah Özlemciğim Allah iyilikler kolaylıklar versin. Yakın çevremde benzer durumlar olduğundan tahmin edebiliyorum halinizi. Çok zor işler bunlar. Dualarım sizinle. Öpüyorum seni kocaman.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin çok teşekkür ederim güzel kadın 😘 sevgiler canım benim.. cümlesine Rabbim şifalar versin inşallah ..

      Sil
  6. Allah hem iyilik hem de kolaylık versin. Canın ne zaman sıkılırsa yaz buraya.

    YanıtlaSil
  7. Allah kolaylik versin canim benim. Üzülme ne olur . Çok zor bir durum ama o da kanınız canınız.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin çok teşekkür ederim canım benim Sevgiler 🌸❤

      Sil
  8. İnsanız,sınırlı varlıklarız.Düşüyoruz kalkıyoruz ömür boyu.Ama bazen düşünce kalkması gerçekten zor oluyor.Psikoloji alt üst olunca nereye tutunacağını,nasıl kalkacağını bilemiyor insan.İnşallah ailece kolay geçsin bu döneminiz.Allah kolaylaştırsın imtihanınızı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin amin çok teşekkür ederim canım benim Allah razı olsun Sevgiler 😊🌸

      Sil
  9. Rabbim sabırlar ,kolaylıklar ve iç huzuru versin inşallah..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin amin çok teşekkür ederim canım benim sevgiler 🌸

      Sil
  10. ah canımm...rabbim kolaylıklar versin inşallah öyle zor ki bazen insan ne dese nasıl teselli etse bilemiyor ya tam o durum allah her şeyin hayırlısını versin inşallah hep yanınızda olsun dualarım sizinle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin amin inşallah canım benim çok teşekkür ederim Rabbim hepimizin den razı olsun o güzel dualarınızı eksik etmediğiniz için gönülden çok teşekkür ederim sevgiler 🌸🌸❤❤

      Sil
  11. umarım bu dönemi sağlıcakla atlatırsınız. her şey yoluna girecek, gücünüzü kaybetmeyin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin inşallah çok teşekkür ederim canım benim sevgiler ...

      Sil
  12. Gerçekten zor Allah sabırlar versin. Şu an sabrettiğin her şey ama bu dünyada ama başka dünyada sana mutlaka dönecektir. Kim bilebilir ki ilerleyen zamanlarda insanlara muhtaç duruma düşüp düşmeyeceğimizi. Eğer öyle olursa Allah bize yardım edecek bir kulunu gönderecektir bu sabrın mükafatı olarak. Dileğimiz hiç bir şey olmasın ve bu sabrın mükafatını cennette alalım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin amin inşallah canım benim çok teşekkür ederim sevgiler 🙏🙏🌸

      Sil
  13. insan en çaresiz olduğu durumlarda gözü birşey görmez "ne olursa olsun " der . Ama siz bunları buraya yazdığınıza göre bilinçli ve durumunun farkindasınız . Buda demek oluyor ki güçlü birisiniz . Sabır kolay birşey değildir . Bunun üstesinden gelecek güçtesiniz. Allah yardımcınız olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin amin 🙏 çok teşekkür ederim sizlerin güzel duaları ve yorumlarıyla Moral buluyorum gerçekten gönülden çok teşekkür ederim hepinize de iyiki varsınız güzel insanlar 🌸🌸

      Sil
  14. haklısın tabiiii meloş için dua ederim tabii. hadi geçsin biraz mevsim bi deee. geçer birgün bunlar daaa bi deee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim güzel insan 😊🌸 Amin 🙏🌸 dilerim birgün seninle karışıklı bir çay içmek nasip olur 🌸🎈😊 sevgiler güzel insan 😊

      Sil
  15. O kadar etkilendim ki Özlem kızım:( Meloş dilerim iyileşir. Anneciğin de, sen de biraz da olsa ferahlarsınız. Ben bilmiyordum rahatsız olduğunu, tam takip edememişim. Beni mazur gör kızım. Allah yar ve yardımcınız olsun yavrum... Takip butonu varsa üye olayım. Zira ben hep gmailden bakıyorum paylaşımlara. Sevgilerimle yavrum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. estağfurullah benim gönlü güzel Ablam ❤😊 çok ama çok teşekkür ederim güzel o sözlerin için .. yok Ablam henüz eklemedim ekleyince haber veririm tekrar çok teşekkür ederim güzel insan sevgiler ❤😊

      Sil
  16. Canım, butonu göremedim. Eğer yoksa ekler misin? Çok teşekkür ederim şimdiden.

    YanıtlaSil
  17. kuzum çok haklısın ki geçmişte çok bunalımlı bir dönem ben de atlattım o nedenle biraz anlayabiliyorum seni ama öyle şeyler söyleme düşünme bir daha lütfen. zorluklar da gelip geçici bu hayatta. kendini kederli hissettiğinde derin bir nefes al ve biraz dışarı çık dolaş gökyüzüne doğaya bak bu çok iyi gelir. umutsuzluğa kapılma. meloş için çok çok dua ediyorum etmeye de devam edeceğim. bak mevsim de geçer gider az kaldı zaten ki. çok çok sevgiler <3

    YanıtlaSil