29 Kasım 2019 Cuma

Ben geldimmm :)

Efendim tüm dostlara selamlar sevgiler olsun  bu kasım ayı benim için yorucu bir ay oldu gerçekten hastalıktı dişim derken neyse ki arada güzel etkinlikler oldu biraz olsun kendime geldim :) ....Efem bu arada annem bizim üst komşu sebiş ve dayımın kızı Zehra ablam bir oldular yufka ekmek yaptılar bahçede ateşi yakıp tabi biraz olayı oldu ama :)) şuan bile yazarken gülüyorum :)) kardeşim yanım da yönümde akıllı yok ki hepi manyak deli :)) ulen bir ekmek yaptılar ortalık karıştı  biri ekmeği kalın açtı biri yaktı pişirirken dengesiz dayımın kızı da annemle kavga eti daha doğrusu kendi çaldı kendi oynadı ortada bir şey yokken oda  kalktı   ben gidiyorum demez mi ortalık iyice karıştı mı baya esti gürledi bu dengesiz hayır araya giricem  annem kızıyor neyse sonra ortalık yatıştı bu dengesiz annem den özür diledi ekmek işleri filan bitti tabi ben bunlara öncesin de bir carladım bir daha ekmek yapalım derseniz dedim sizin yedi ...... artık :)  bizim deli de bugün evine gitti haspam :)  ...Bu arada meloşcum iyi ham dolsun dün berbere götürdü annem meloşu berber diye tutturdu  şişko :) oldu rahatladı  ..uyku ilacı kullanıyorduk doktoruna sorduk uyku sorunu olmazsa vermeyin dedi dün vermedik şükür rahat uyudu  inşallah hep böyle giderde uyku ilacını veremeyiz onuda alınca bünyesi çok yorgun kalıyor keyfi olmuyor o yüzden dün vermeyince bugün biraz olsun  keyfi yerine geldi tabi gündüz ilacını kullanmaya devam ediyoruz buna da  çok şükür ...muhitinin doğum günü geliyor kızıma minak kek pastadan alıcam onu yesin seviyor onu :) gerçi ona en büyük hediye pirinç pilavı ya :)) kurban  olurum ona ben :)) .. Arada misafirler geldi gitti maşallah bizim ev hiç boş kalmıyor vallahi :) annemde  ayın   14 de Kuran okutacak nasipse hep diyordu bir türlü olmadı nasip inşallah bu sefer okutacak :)  ve tabi bir güzel ev temizlenecek :) neyse bu hafta  başlarım çalışmalara :) daha açık lise sınavım var ardan onuda çıkartırım :) inşallah uzak okul çıkmaz :)bir de şu şişko meloş yorganını üstüne örtse daha iyi olucaz adam battaniyesin  den vazgeçmiyor :) sonun da sinirlenip sobaya atıcam vallahi :)) az kaldı annem iyice  uyuduktan sonra ikinci bir battaniye örtüyor  oda sabah yerde oluyor :)) ..birde şu kömür gelse çok iyi olacak böyle giderse aldığımız odun bitecek bende bizim kaymaklık da ki müdür beyi uçurucam vallahi :) ne inat adam koca mahallede üç aileyiz soba yakan en son bize getiriyor adam kömürü kıl kuyruk :)  ...hayır kıl kuyruk kömür fiyatların dan haberi yok galiba en son 25 liraydı torbası bakalım bu sene ne kadar olmuş gerçi 40 lira ya kadar kömür var  .....Gerçi her geçen gün her şeye zam geliyor  ekmek bile 1.75 kuruş oldu düşünün artık .Rabbım sonumuzu hayır etsin inşallah ..Beni sorarsanız  iyim şükür :) her zaman ki gibi koşturma işte ...


vee son olarak biraz nostalji olsun diyerek  Grup Vitamin  :) 







Yüzünden tebessümler hiç  eksik olmasın güzel insanlar    :) 


24 yorum:

  1. Ovvv ne demek ekmek 1.75 oldu. Ben şok şuan. Buralardan 1.25. 50 kuruş kardayız demektir bu. Bizde 1.25'i fazla buluyoruz hani. Getirsinler canım kömürü. Kömür olmayınca odun eriyip gidiyor. Az insaf yani. Biz de alırız herhalde bir 30'dan . Allah'ım ne olur çok gitmesin kömür. Kömür değil para yanıyor sobada valla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorma hemen uyguladılar bizim burada zamları birde semte göre değişiyor ekmek fiyatları...En içten bir Amin 🙏😊 aynen öyle vallahi kömür değil para yanıyor.. Rabbim bol kazançlar versin inşallah cümlemize çok teşekkür ederim canım benim sevgiler 😊🌸

      Sil
  2. Hojjj geldinnn öncelikle o muhtarlar yok mu illa sohbeti muhabbeti olanlarının işini hızlı görmüyolar mı ben de uyuzum, gerçi yurdum insanının genetipğinde var o iş ya neyse, aile bireylerinin eften püften hırlaşmalarını anlamıyorum anam da on gündür yanımda geldiğinden beri söyleniyor yengeme neymiş fidan koparmış 🙈 zor işler bunlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşbuldum canım benim 😊🌸 öyle ne yaparsın.. vallahi zor işler abovv 😊😁 Anneciğin ellerinden öperim 😊 Yengede kolaylıklar dilerim 😊 çok teşekkür ederim canım Sevgiler 🌸😊

      Sil
  3. Hos geldin. :)
    Fark etmeden her sey oyle pahalandi ki. Sonumuz hayir olsun. Soba guzel sey aslinda ama cilesi cok. Ben koye gittigimde arada bir patates, kestane yapip yiyoruz. Ama bunlar en fazla bir hafta suren tatiller. Surekli sobayla ugrasmak zor. İnsallah hallolur islerin bir an once. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşbuldum canım benim 😊..evet güzel ama işte yoruyor insanı 😊Amin inşallah çok teşekkür ederim canım Sevgiler 🌸😊

      Sil
  4. hoş geldin :) evde yapılan ekmek gibisi yok. mis gibi kokmuştur. zahmetli ama sonrasında değiyor. afiyet olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşbuldum canım benim 😊🌸 evet mis gibi koktu gerçekten 😊 çok teşekkür ederim canım benim gel beraber olsun 😊 sevgiler 😊🌸

      Sil
  5. Evin curcunası ve sıcaklığı gülümsetti beni. Sağlıkla sıhhatle kalın.

    Bilgiç de üzerine hiçbirşey örtmüyor. Yoruldum örtmeye çalışmaktan, bıraktım artık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim güzel kadın 😘😊.. sonrada hasta oluyorlar 😊 sevgiler canım benim 😊🌸

      Sil
  6. Hoşgeldinn..yufka ekmeğinin bir yıla kadar bozulmadan dayandığını duymuştum doğru mudur acaba :) Bizim buralarda ekmek hala 1.25 sonumuz hayır olsun gerçekten.. ve grup Vitaminn bayılırım. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen öyle canım benim güzel mufaza edilirse bozulmaz 😊Amin canım benim 😊🌸 çok teşekkür ederim sevgiler...

      Sil
  7. Bizde de ekmek 1.25 oldu. Yufka ekmeği severim olsada yesek:))) annene de meloşa da selamlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ve aleyküm selam canım benim 😊🌸 Gel beraber olsun canım benim beklerim 😊🌸 çok teşekkür ederim canım benim sevgiler 😊🌸

      Sil
  8. iyi keyifler dilerim. her şeyin zamlanması beni de sinir ediyor :((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim canım benim 😊🌸 sorma 😊 sevgiler canım benim 😊....

      Sil
  9. Zorlukların içinde güzellikleri görürsek fazla yormaz bizi hayat. İnş. Aralık ayı ve yeni yıl güzellikler getirir...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin inşallah canım benim çok teşekkür ederim hepimize inşallah sevgiler canım benim 😊🌸❤

      Sil
  10. Çok hareketli bir ay olmuş, oralarda hala yufka ekmek yapılıyor mu anlayamadım?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet😊..evet biz annemle yapıyoruz böyle arada 😊 çok teşekkür ederim sevgiler....

      Sil
  11. ay eskiden biz de sac da ekmek yapardık o günlere gittim resmen :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. biz çocukken tüm mahalle toplanıp yaparlardı çok güzel keyifli olurdu tâbi şimdi kalmadı artık insanların birbirlerine tahammülü kalmadı ne yazık ki ... çok teşekkür ederim canım benim sevgiler 😊🌸 arada böyle annemle yapıyoruz işte 😊

      Sil
  12. hoşgeldin biri mis gibi ekmek kokusu mu dedi ;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşbuldum canım benim 😊 çok teşekkür ederim ...gel beraber olsun 😊 Sevgiler canım benim 😊🌸❤

      Sil