7 Kasım 2019 Perşembe

Kasım Ayı Meydan Okuma#7. Hayatında seni yönlendiren en belirgin duygun nedir?

Efendim tüm dostlara selamlar sevgiler olsun yavaş yavaş kasım ayı meydan okumanın sonuna geliyoruz ne çabuk geçti :)  ama çok keyif aldım gerçekten halende alıyorum iyi ki başlatmış güzel Zeynebim :) hadi gelelim konumuza :)

7. Hayatında seni yönlendiren en belirgin duygun nedir?

Vicdanım ve merhametim   ve şu saflığım :) yok mu bazen gerçekten su istimal edenler oluyor daha çok sinirleniyorum bu sefer adım deliye  sinirliye çıkıyor kardeşim :) olmaz ki ama..Annem der hep zaten ne oluyorsa senin şu saflığından oluyor ..birazda manyak olmasan der :) bende sinir varda o yüzden adım psikopata  çıkıyor :) Doktor bile geçende dedi ..ne kadar sinirlisin sen dedi bu kadar stres sinir iyi değil dedi :) bende biliyorum ama hocam dedim  yaşadıklarım kendimle olan kavgam hayatın bazı zorlukları ve artık yorulduğumu hissediyorum sanırsınız içim 80 lik nineler gibiyim ...Birde şu millet ne der olayı arkadaş herkesten bana ne herkesin doğrusu yanlışı kendine dimi ama:)..Ama önce kendi bildiğim yoldan giderim bazende annemden alırım :) Ama en güzel sevdiğim huyum öyle her şeyi kafaya takmam güler geçerim kafamı boş şeylere doldurmam birde sabırla beklerim ne olacağını ..O yüzden gülmeyi güldürmeyi seviyorum çevremde ki insanları sevdiklerimi  Onun için hayat güzeldir :) ..Ne demiş Mevlânâ Celâleddîn-i Rûmî ...Çokta güzel söylemiş ...






Sevmek sevilmek her daim yüzlerde tebessüm olması dileğiyle  ..:)

11 yorum:

  1. Harika sözler, eline sağlık canım benim
    Gülüp geçmek kafaya takmamak en iyisi :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet 😊 çok teşekkür ederim canım benim sevgiler 😊🌸

      Sil
  2. Sıradan bir kişilik güzel değil bence. Kim ne derse desin, sen sen ol. Mevlana çok güzel anlatmış bu halleri:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evett 😊 çok teşekkür ederim canım benim sevgiler 😊🌸

      Sil
  3. Ama önce kendi bildiğim yoldan giderim bazende annemden alırım :))
    Bu iyiydi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 😊 çok teşekkür ederim canım benim sevgiler 😊🌸

      Sil
  4. Bazı insanların sözleri bir başka güzel. Ne zaman okusan hayatın bir yerine yakışıyor hemen. O saflık bende de var. Ben kimse için kötülük düşünmediğim için karşımdakini de öyle sanıyorum. Neyse ki bu kazıklanma durumlarıyla çok küçük yaşta karşılaştım da artık arama mesafe koyuyorum insanlarla. Elalem ne der kısmı ise ayrıca sinir bozucu. Sırf dedikodumuzu yapıp rahatlayacaklar diye kendimizi sınırlayıp duruyoruz. Bırakalım yapsınlar ya. O da bir ihtiyaç yani. Seni konuşmazsa beni konuşmazsa yazık ne konuşacak bu teyzeler. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gerçekten öyle...dimi sonra çatlarlar teyzeler 😁☺ çok teşekkür ederim canım benim sevgiler 😊🌸

      Sil
  5. hıhıms bencesi de öylesin, merhametli saf ve iyi kalpliii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evett 😊 çok teşekkür ederim güzel insan sevgiler 🌸😊

      Sil
  6. Mevlana'nın sözleri hala geçerliliğini koruyor 😍

    YanıtlaSil