8 Kasım 2019 Cuma

Kasım Ayı meydan Okuma#8. Neden blog yazıyorsun? Bloğu sevme sebebin nedir?

Efendim tüm dostlara selamlar sevgiler olsun  evet son iki günü kaldı kasım ayı meydan okumanın gerçekten çok güzel ve keyfili geçiyor ve bu sayede bir çok yeni dostlar kazandım güzel dostlarının birinden güzel yazılarını okuduk hep birilikte gerçekten heyecanla  okuduk yazdık  evet bugün sorusu çok güzel bunun hakkında daha önce    yazdığım  bir çok yazılarım var   bunlardan okumak isterseniz bir tık ve ikinci tık   hadi başlıyoruz :)

8. Neden blog yazıyorsun? Bloğu sevme sebebin nedir?
İçimde hep bir yazma tutkusu vardı çocukluğumdan beri hep küçük küçük günlüklerim vardı onlara yazardım bir çoğu halen duruyor okudukça gülüyorum bazen :)  ilk yazmaya başladığım da bir edebi kalem diye bir sitede başladı yazdıkça güzel yorumlar güzel eleştiriler geldikçe  kendimi her seferin de biraz daha geliştirdim okudukça yazdıkça dinleyerek her geçen günlerde kendimi geliştirdim halende geliştirmeye devam ediyorum ve yazma  tutkum gitdikçe artı ve güzel mahalleye geldiğim günüden beri  birinden güzel dostlar kazandım  güzel yürekler tanıdım sizlere ağladım sizlere güldüm sizlere mutluluğumu seviniçlerimi hüzünlerimi paylaştım sizlerden gelen güzel hediyelerle çok mutlu oldum hepsini saklıyorum en güzel köşemde :) hepsi de çok değerli benim için ...baktıkça hep yüzüm de bir tebessüm oluyor :) mutlu oluyorum ...yazmaya başladığım da kim ne der  kim okur diye hiç düşünmedim  durmadan yazmaya devam ettim  zamanla güzel dostlar çıktı karşıma onlar kendilerini biliyor :) ve kocaman bir ailem oldu güzel mahallede güzel anılar biriktirdim halende devam ediyorum biriktirmeye ....bir şeyi severek başlarsanız öyle de gider ilk başta sevmek ve güvenmek gerekiyor  o yüzden bloğumu ve güzel mahallemi çok ama çok seviyorum ...her geçen gün yeni dostlar kazanıyorum  heybemde binlerce güzel dost arkadaş kardeş abi abla anne baba bir sürü güzel yüreklerle doldurdum ..onun için yazmak benim için bir tutku bir aşk demek güzel mahallem demek :) yazacak binlerce cümleler kelimeler sözler var yazmakla bitmez ancak güzel mahallede olursanız beni çok iyi anlarınız :)   hepinizi çok seviyorum iyi ki varsınız ....💓💓💓🌷🌷🌷🌷🌷🌷






bu iki güzel şarkı sizlere gelsin :) 

Rabbim cümlemize sağlık huzur mutluluk versin inşallah Gönlünüzde ki tüm dualarınız kabul olsun inşallah.  🙏🙏


10 yorum:

  1. Canım sen hep yaz .Ben keyifle okurum😊❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim güzel arkadaşım benim 😊❤ sevgiler canım benim 😊❤

      Sil
  2. Daha nice yazılarınız olsun 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim canım benim sevgiler 😊🌸

      Sil
  3. Ne güzel herkes çok naif blog dünyasında. Bu daha çok bağlıyor insanı buraya. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evett çok güzel bir aile olduk çok teşekkür ederim canım benim sevgiler 😊🌸

      Sil
  4. hıhıms iyi yapmışııın iyi kandilleer :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim güzel insan 😊🌸 Sanada hayırlı kandiller olsun inşallah sevgiler 😊🌸

      Sil
  5. Ben bütün eski yazdıklarımı atmıştım sonra da üzüldüm 🙈🙈🙈. Iyi ki yazdın, iyi ki tanıdık seni 😍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim canım benim 😊❤😍 sevgiler canım benim 😊🌸

      Sil