14 Kasım 2019 Perşembe

10 Yaşıma Mektup ...

Efendim Tüm dostlara selamlar  sevgiler olsun hastalıktı diş di derken ancak kendime geldim hamdolsun :) Sevgili güzel  kardeşim Sessiz Umman çok güzel bir mim başlatmış  Sihirli bir posta kutunuz var ve siz 10 yaşındaki halinize bir mektup yolladınız.Ne önerirdiniz ,hangi uyarılarda bulunurdunuz acaba?  diye  bir çok blogger dostları yaptı en son beni de sevgili  Küçük Hanım canım benim de mimlemiş  dedim zaten  çok geç bile kaldım fırsat bulmuşken dedim yazayım bakalım neler olacak :) 


Merhaba özlem ben sana taaa 32. yaşından yazıyorum korkma hemen öyle  kötü bir şey yok :) Şuan düşünüyorsun emimin ki bunca zaman neden hiç yazmadığımı aslınsa hep içimdeydin   sana yazmak için bir bahane bir şey olması gerekti oldu sonunda sana çok güzel mahallemden yazıyorum ilerde büyüdüğün de sende görürsün ...şuan diyorsun emimin hayatım da ne değişti çok şeyler değişme di aslında Kocaman büyük bir kalabalık ailenin içinde büyüdün sen dedenle dayılarla  çocukları hep bir kalabalık içindeydin aslında onca kalabalıkta kocaman bir yalnızlığın içindeydin ..Ama senin yanında hep annen vardı merak etme sen mutlu ol diye bezlerden bebek yapardı sana o kadar çok zayıfın ki annen dikerdi sana tüm elbiselerini ( eşofman) picamalarını  ayakları lastikli  :) İncir ağaçlarının tepelerin de dolaşan  sonra ayağın kayıp sırtı üstü yere yapışan çocuk :) neyse ki çok yüksek değildi bir yanın kırılmadı ...dur dur biliyorum  neyi soracağını şuan ki yaşında ayrı bir odan var mı diye soruyorsun dimi üzgünüm yok ne yazık ki.. haa şunu da söyleyeyim sana evlenmedin daha :) ..Niye sorduğunu biliyorum hep yer yatağında yada eski demir somyalar da yatardın ve sana hep o kocaman döşekleri toplatırlar dı ....okulu da hiç sevmezdin annen seni götürsünler mahallenin  kızı  Sibel'le rüşvet verirdi sana okulda göz kulak olsun diye ..:) hayli de yaramazdın hani :) okulda mahalle de bir gün  komşunun oğlu vardı Sevim ablanın oğlu hamdi :) bir gün onla kavga ettin çocuğu dövdün diye annesi gelip şikayet ederdi seni :) az çekmedi senden hamdi :) bir de ilk okul aşkın sarı şükrü vardı güzel çoktu hani :) birde büyük şakın serdar ortaç vardı hep derdin ben bir gün onunla evlenicem diye :) olmadı :) adam evlendi ayrıldı bile :) ..Hep gözü kara gözü tok bir çocuktun annenin dibinden ayrılmayan hep bir baba özlemi vardı içinde çünkü baban bir gittimi bir daha gelmezdi aylar sonra gelir geri giderdi ..Merak etme şuan da gitti bu sefer toptan gitti :) dedim ya pek bir şey değişmedi hayatında ne oldu iki kardeşin daha oldu biri kız biri erkek onlarla birlikte sen de büyüdün ..Hep içinde özel harekatçı olma aşkı vardı olmadı  ne yazık ki içinde halen ukde olduğunu biliyorum ...Ama sen  o kadar sabırlı ve güçlü bir çocuktun ki her şeyin üstesinden gelmeyi başarıyordun o daha o yaşına rağmen bir çok zorluğu aşmıştın ....haksızlığa hiç gelemez din mutlaka savunurdun hakkını o yüzden sürekli sana aynı halan gibisin derlerdi :) sen yine böyle olmaya devam et hakkını savun kendini kimseye ezdirme..sen gülmeyi eğlendirmeyi seven bir çocuksun o içinde ki tebessümlerini hep ceplerinde taşırdın ..sokakta yorulana kadar oynardın sek sek yakar top çelik çömlek ip atlardın bir de beş taş isim şehir oynamayı çok seversin ..:) Sen yine hep gül hep mutlu ol emi annenin yanından ayrılma hiç o günlerin o zamanların tadını keyfini doya doya yaşa ..annenin ördüğü dantel yakana iyi bak o siyah önlüğünün keyfini çıkar arkadaşlarınla doya doya oyna bizim postacının kızı Kevser'i  de unutma :) ablası vardı birde Şebnem  onun öğrettiği o şarkıyı da unutma :) hey corç versene bir borç olmaz maykıl bende yok :) bunu hep yabancı bir şarkıcı söylediğini sanırdın halbuki Hakan Peker  söylüyordu :)....sen yine ağaç tepelerin de  tozun toprağın o misketlerin  çamurdan evler yapmaya  otlarla evcilik oynamayı ..el arabasına binip gezmeyi de unutma emi :) doya doya yaşa çocukluğunu sonra zamanla hepsi gidiyor kıymetini bil olur mu ..hadi bana müsaade artık iyi bak kendine emi belki gene gelirim bu sefer güzel haberlerim olur belki sana :) gözlerin den öperim seni selam söyle mahalleye ...ve son olarak sana sevdiğin o zamanların şarksını da bırakıyorum :)  Acaba ne anlıyordun bu şarkıdan :) 






39 yorum:

  1. Ayy Hamdi ye yazık ya :)))
    Evlenmek icon Serdar biraz olmamış sanki dediğin gibi adam boşandı:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sorma garibim Hamdi 😊😁evett yazık adamcağız birde boşandı 😁😊 çok teşekkür ederim canım Sevgiler 🌸😊

      Sil
  2. Ne kadar içten bir mektup olmuş canım Özlem ablam, ellerine emeğine sağlık ❤️ Daha nice nice sevdiklerinle birlikte mutlu güzel yılların olsun İnşaallah :) İçindeki o güzel çocuğa hep güzel haberler veresin 😊💕

    Çocukluk ne güzeldii, geçmişe gittim bu mektupla :) İsim şehir oynamayı ben de çok severdiim 🌸

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin amin canım benim çok teşekkür ederim güzel yüreklim 😊❤🌸 çok keyifli olurdu isim şehir 😊 tekrar çok teşekkür ederim canım Sevgiler 🌸❤😊

      Sil
  3. Sarı Şükrüü, Serdar Ortaaç, Hamdii 😛
    Ay ne hoş anılar ya. Şarkıyı açıp bir daha okudum yazınızı valla doyamadım. Bu şarkının nakarat kısmını hep dedem söylerdi bana ne hoş oldu dinlemek :)) Emeğinize sağlık bayıldım ben bu mime, herkesler yapsa keşke

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evett😊😁... çok teşekkür ederim canım çok mutlu oldum gerçekten 😊🌸❤ evet bu mimi yapmayan kalmasın çok keyifli oldu tekrar çok teşekkür ederim canım Sevgiler 🌸❤😊

      Sil
  4. Sevgili on yaşındaki Özlem, harika yazılar yazacaksın, hepimizin yüreğine dokunacaksın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne güzel bir insanın öyle sen ❤😊 çok teşekkür ederim güzel kadın 😘 sevgiler canım benim 😊❤💕💕

      Sil
  5. Baıylım bu yazına da yaa çok güzel bir mimmiş. Terapi gibi aynı zamanda :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim güzel adaşım benim 😊❤ canım benim 😊🌸 sevgiler ❤😊

      Sil
  6. Yıllar geçiyor
    Allah sağlıklı huzurlu bir ömür versin inşaşallh

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin cümlemize inşallah çok teşekkür ederim sevgiler 😊🌸

      Sil
  7. Gözlerim doldu nedense okurken. Çok duygusal bir mektup bence. Ellerine sağlık. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim canım benim 😊🌸 dilerim hep mutluluk gözyaşların olsun sevgiler canım benim 😊🌸

      Sil
  8. Almışsın on yaşındaki seni baş başa vermiş güzel güzel sohbet edermişçesine anlatıyorsun göreceği günleri:) Samimi bir sohbet de olmuş:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim canım benim sevgiler 😊🌸

      Sil
  9. Her anın kıymetini bilmek lazım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet😊 çok teşekkür ederim canım benim sevgiler 😊🌸

      Sil
  10. Çok güzel olmuş.Be kadar yurekten yazmissin ♥️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim güzel insan canım benim sevgiler 😊❤

      Sil
  11. Zaman geçiyor dolu dolu yaşamak ve gülümsemeyi unutmamak lazım ne güzel yazmışsın duygulu ve içten :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim canım benim sevgiler 😊🌸

      Sil
  12. 10 yaşındaki halini hiç kaybetme Özlem çünkü o hep içinde senin :) Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşgeldin canım benim 😊❤ çok teşekkür ederim canım benim sevgiler 😊❤🌸

      Sil
  13. Özlem arkadaşım bana da çocukluğumu özlettirdin bu mektupla 😊 Ne kadar temiz saftı bizim çocukluğumuz. Oyunlar, arkadaşlar, her gün bir macera ve gelecek için biriken bir sürü anı... Şimdi gözlerini telefon ve tabletden ayıramayan çocuklar yaşlandığında hangi anılarından konuşacaklar acaba? Mimi yaptığın için be böyle güzel bir mektup yazdığın için çok teşekkür ederim canım benim ❤😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim canım benim bu güzel keyifli mimi yapmak çok keyif çok mutlu oldum gerçekten❤😊 gönülden teşekkür ederim canım benim güzel kardeşim o güzel yüreğine selamlar sevgiler olsun canım benim 😊❤🌸 ...ne yaz ki şimdi ki çocuklar öyle inşallah çocukluklarını doya doya yaşarlar 😊

      Sil
  14. Ah Özlemcim boğazimda bir yumruyla okudum. Allah sana hep güzellikler versin sonuna kadar hakediyorsun 💞

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim güzel insan ❤Amin inşallah hepimize canım benim sevgiler 😊❤🌸

      Sil
  15. çok güzel duygusal ve samimi olmuş bu mektup. ayrıca çok da spoiler vermişsin sever misin spoi yemeyi:) ben hiç sevmediğimden pek detaya girmedim mektubumda ;) Allah hayırlı huzurlu ömür versin inşallah. yüzün hep gülsün. tebessümlerini hep cebinde taşı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim canım benim 😊❤ vallahi bu spoi ne olduğunu bilmiyordum az önce kardeşim den öğrendim 😊😊evet ben böyle yazmayı seviyorum o anda içimden geldiği gibi yazıyorum 😊Amin cümlemize inşallah canım benim sevgiler 😊🌸

      Sil
  16. değişmemişsin ki işteğğğğ :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim güzel insan 😊 sevgiler🌸

      Sil
  17. Ne kadar güze, duygu yoğun bir mektup olmuş. Duyguların okuyan bizlere geçiyor. Ne kadar çok zamanı geride bıraksak o kadar çok özlüyoruz o eski günleri. Allah önündeki yıllarda her şeyi gönlünce kılsın. Hamdi' ye de biraz üzüldüm :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Amin inşallah hepimize😊🌸 Evet garibim Hamdi çok çekti benden 😊şuan iyi çocukluk arkadaşımla evlendi iki tane de çocukları oldu şimdi onlar aldı yerimizi 😊🌸 sevgiler..

      Sil
  18. Yazıyı cümle cümle okuyunca sanki şiir okuyom gibi hissettim..Gerçekten şiir gibi bir yazı olmuş.. Sertaç Ortaçın Karabiberini de sayenizde yeniden dinlemiş ve hatırlamış olduk,elinize sağlık..:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Ertuğrul bey sevgiler 😊

      Sil
  19. Güzel bir blog yazarı olduğun müjdesini de verseydin ya çocuğa :) Ürkütmüşün miniği biraz :) Şaka bir yana emeklerine sağlık Özlemciğim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dimi 😊🌸 çok teşekkür ederim güzel kadın sevgiler canım benim 😊❤🌸😍

      Sil
  20. Yazanda hala 10 yaş samimiyeti var ne güzel :)

    YanıtlaSil