2 Kasım 2019 Cumartesi

Kasım Ayı Meydan Okuma# 2. En sevdiğin koku ve sesleri yazar mısın?

Efendim tüm dostlara selamlar sevgiler olsun ..Evet ikinci güne geldik bile :) bugünün konusu güzel sesler ve kokular .. Dün gece baş ağrısından  uçuşa geçtim en son acillik olduk :)  minnak neşeli doktor  hanımım çok şeker bir kadındı :) nöroloji doktoruna gitmemi söyledi muhtemel migren vardır dedi bende aldım pazartesi gideceğim inşallah ..böyle bir ağrı yoktur diyeceğim ama varmış böylesi de Rabbım herkese şifalar versin inşallah ...neyse ki bugün daha iyim ham dolsun ..Ve gelelim bugünün konunsa hadi gidelim ...:) 



 2. En sevdiğin koku ve sesleri yazar mısın?

Kokular ve sesler bazıları öyle iyi gelir ki insana kimisi huzur kimisi sakinlik verir benim sevdiğim sesler Keman sesine bayılırım hele ki yürekten de çalıyorsa muhteşem oluyor dinlemesi ...Ve Ney sesi insana huzur veren bir ses gerçekten ...Ve dalga sesleri içime biraz hüzün verse de severim :)Rüzgar ılık ılık esen bazende hoyrat olur bazende vurur yüzlere bir tokat gibi...Ve en güzeli Ezan Sesi insanın ruhuna işleyen huzur veren muhteşem bir duygu ...
Yağmur sesi biraz hırçın biraz sakin bazende oluk oluk akan çılgınlar gibi yağan yağmur camlara vuran sesiyle sevdiğim yağmur...yusufçuk  kuşlarının sesini çok severim tatlı tatlı sesleri var :) ...Birde benim maviş gerdanlı  oy kurban olurum ona ben benim kızım muhittin :) çok güzel gurruk :) yapıyor uyurken :)Ve gönülden çalınan Saz  ah o sazın telleri nasıl dokunuyor insanın yüreğine.
Ve kokular mis gibi kokan papatyaların kokusunu severim.. hele ki en sevdiğim çocukluğumdan beri severim kokusunu hanım elli  bayılırım :) Ve yağmur sonrası toprak kokusu muhteşem :) ağaçlarda dallarında duran limon ve portakal kokusunu  çok severim :) ve ıhlamur  kokusunu severim :) güller bazı güller o kadar çok güzel kokuyor ki bunlara rastlamak zor oluyor bazen ama bizim bahçede küçük  beyaz gül ağacımız var açınca o kadar çok güzel kokuyor ki :) Ve bebek kokusu Rabbım nasıl güzel bir koku vermiş ki kuzulara muazzam...Bunlar aklıma gelenler ve sevdiklerim kokular sesler bitmez dimi :)
Bir kaç şiir eklemeden olmazdı dimi :) 
Ve şurayada güzel bir keman sesi ve ney sesi bırakıyorum keyifle dinleyin ...






Necati Cumalı – Karabatak

Şimdi rüzgarlar soğuk eser yüzünüze
Hüzün verir yağmur sularından geçen bulutlar
Bayırlarda yol alan posta arabaları
Şimdi birbirinden ayrı yaşar kurtlar, kuşlar
Sular çakıllardan ayrı akar



Rüştü Onur – Sen

Rahmet bekleyen insanların
Rahmet yüklü bulut ol semasına.
Yalnız sen boşalt nasibini
Aç ve tok toprağa.

Yağmur ol, bulut ol, şarkı ol
Yalnız esirgeme kendini bizden.
İçinde yüzdüğün denizden
Daha derindir gecemiz.

Ziya Osman Saba – Kimbilir


İlk yağmur damlası düştü
Kuru yapraklarına güzün.
Ardında kış kıyamet,
Dert, hüzün.
Alınyazısı hepsi…. Kısmet….
Ha yazı, ha kışı geceyle gündüzün,
Kim bilir kaç günü kaldı
Ömrümüzün?


26 yorum:

  1. Çok geçmiş olsun öncelikle... hanımeli kokusu hiç aklıma gelmezdi benim ya kökü siralasam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim benim canım 😊🌸en sevdiğim kokudur hanımeli 😊 sevgiler ..

      Sil
  2. Sondaki şiir tam denk geldi kışın yaklaştığını iliklerime kadar hissettiğim şu yağmurlu günde. Yazdıklarından bir tek papatya kokusuna takıldım çünkü ben hep hayal kırıklığı yaşarım papatyalar söz konusu olunca. Baharın gelişini haber veren, tüm basitliği ile o kadar güzel görünebilen papatyalar, bana hiç güzel kokmuyor nedense. Yine de her defasında denerim şansımı belki bu kez güzel kokarlar diye :) Migreni olan biri olarak korkularla aram pek iyi değil aslında çünkü her an bir koku migreni tetikleyebilir maalesef.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sorma o migren beni benden ediyor 😊biz kışı beklerken bastırma sıcakları geliyormuş akşam haberlerinde söylüyordu 😊.. umarım bundan sonra hep güzel koksun sana papatyalar 😊🌸sorma o migreni o yüzden kokulardan kaçıyorum hatta sigara kokusu bile yetiyor evdekilere bağırıyorum bazen😊😀 çok teşekkür ederim canım benim sevgiler 😊🌸

      Sil
  3. Ne güzel bir yazı olmuş, şiirler de fevkalade, emeklerinize sağlık :)

    Çok geçmiş olsun, Allah şifa versin, baş agriniz hemen geciversin İnşaallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim canım benim sağol amin inşallah 😊🌸 sevgiler 😊🌸

      Sil
  4. Kaleminize sağlık... Çok geçmiş olsun...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim canım benim sevgiler 😊🌸

      Sil
  5. Günaydın canım. Bende toprağın kokusunu çok severim,yağmurun baya ortak noktamız varmış.
    Sevgiler ❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne kadar güzel 😊🌸 çok teşekkür ederim canım benim sevgiler 😊❤

      Sil
  6. Portakal kokusunu bende severim :))
    Çok hoş bir yazı olmuş, kalemine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evett😊 çok teşekkür ederim canım benim sevgiler 😊🌸

      Sil
  7. Şiirlere bayıldım. Ney sesini ben de severim, kardeşim çalar ney. Gerçi rock şarkıları çalıyor ama onlara bile çok yakışıyor ney sesi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim güzel kadın 😘 Evet Ney sesini çok severim 😊 muazzam bir sesi var ..evet rock yakışıyor 😊 sevgiler canım benim 😊🌸

      Sil
  8. Ortak noktamız çokmuş😊🌷🤚

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne kadar güzel 😊❤🌸 sevgiler canım benim

      Sil
  9. Aaa geçmiş olsun Özlem, acile gidecek kadar çok ağrın vardı demek, tüh.. Umarım iyisindir şimdi..Şifalar diliyorum.

    Ah o limon ve portakal ağaçları nasıl güzel.. Bir tane limon ağacı biz de aldık, her ne kadar yıllardır limona rastlamamış olsak da, çiçeği açıyor ve o kokusu yetiyor bize :) Olsun diyoruz limonsuz da sevilir bu ağaç :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet acilik etti 😊 şimdi daha iyim çok hamdolsun 🙏 çok şükür teşekkür güzel Zeynebim ❤😊 olsun ağaç güzelliği Yeter 😊 sevgiler canım benim 😊❤🌸

      Sil
  10. Çok hoş olmuş bu yazı, okudukça gülümsetti <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim canım benim 😊 ne mutlu bana 😊 🌸 sevgiler

      Sil
  11. Çok geçmiş olsun canım, umarım şuan iyisindir :)
    Yazını okurken sevdiğim ama farkında olmadığım şeylerin farkına vardım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim canım benim daha iyim hamdolsun 🙏😊🌸Ne kadar güzel tekrar çok teşekkür ederim canım Sevgiler 🌸😊

      Sil
  12. Dikkatimi çekenler; Ses olarak ney ve keman sesi, ezan sesi, koku olarak beyaz gülün kokusu, bebeklerin kokusu... Harikaydı, yüreğine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim canım benim 😊🌸❤ sevgiler

      Sil
  13. Ben de doğanın kokusunu ve kuş seslerini severim ☺️

    YanıtlaSil
  14. en güzeli muhittiiiiin. yusufçuk ve yağmuur :)

    YanıtlaSil