5 Kasım 2019 Salı

Kasım ayı Meydan okuma5.#hayal kurmak

efendim tüm dostlara selam Sevgiler olsun. bugün yorucu bir gün oldu benim için zaten kac gündür acillerle Sürünüyorum 😊en sonunda yamulduk yedik seromu geldik yazımda bu yüzden gecikti biraz .. Rabbim herkese sağlık versin inşallah.. Evet gelelim konumuza....





5.Gözünü kapat ve hayal kur, şu an nerede olmak ne yapmak istiyorsun, anlat bize.
Benim hayalim bahçeli müstakil bir ev denize karşı heryer ormanlık yeşil alan sakın huzurlu bir ortam 😊 güzel sonbaharın keyfini yağan yağmurun keyfini.. yağan karın tadını çıkarmak .. sevdiğim insanla  ve illerde ki çocuklarımla huzurlu mutlu bir aile kurmak 😊 her anın tadını keyfini çıkarmak... hüznü mutluluğu acıyı öfkeyi nefreti  sevmeyi sevilmemeyi hayatın zorluklarını hep birlikte üstesinden gelmek.... böyle bir hayal işte 😊 Rabbim herkesin hayallerini gerçek etsin inşallah herşeyin hayırlısını versin inşallah..... bugün kısa oldu ama kendime gelince hemen yazayım dedim 😊. . yazmak ve sizlerin varlığı  bana çok iyi geliyor iyi ki varsınız ❤❤😊 güzel insanlar.....


13 yorum:

  1. en önemlisi sağlık. Hayalleriniz gerçekten de çok güzel Rabbim hayırlısıysa hayallerinize kavuştursun sizi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin cümlemizin inşallah canım benim çok teşekkür ederim sevgiler 😊🌸

      Sil
  2. Merhabalar Sessizkaldım.
    Ne oldu da acillerde serumlara maruz kaldın? Çok büyük geçmişler olsun. 7/24 koşturmaktan yorgun ve bitkin düştün herhalde. Kendine ve sağlığına dikkat et. Sağlık çok önemli.

    Cenab-ı Hakk gönlüne göre versin ve tüm hayallerin gerçek olsun inşAllah. Asla pes etme ve hayallerinin gerçekleşmesi için elinden geleni yap. Azmin elinden hiç bir şey kurtulmaz!

    Ben Nisan ayından beri pek bloglarda olamadım. 02 Şubat 2019 tarihinde vefat eden babamın memleketteki bahçeli evinin onarım ve bahçe işleri ile uğraştım. Bu arada da pek eskisi gibi blog paylaşım şevk ve heyecanını da bulamıyorum. Belki ilerleyen zaman içinde yeniden eski heyecanı bulabilirim.
    Selam ve dualarımla birlikte en GÜZEL'e emanet ol.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin gönlü güzel Abim 😊 çok teşekkür ederim güzel Abim benim senin o güzel duaların güzel yorumların için gönlünden çok teşekkür ederim.... Tekrar başın sağolsun güzel Abim Rabbim mekânı cennet eylesin inşallah 🙏🌸 Selâm ve dua ile en güzeline emanet ol güzel Abim inşallah en kısa zamanda bekliyoruz seni sevgiler...

      Sil
  3. Aaa ne oluyor sana böyle? 😟Neden iyileşemedin ki, tüh.. Geçmiş olsun Özlem, geçsin çabucak..

    Hayalin de sen gibi işte, sakin huzur dolu.
    Sağlık olsun, gerisi de olur zaten🎈

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sorma güzel Zeynebim ❤😊 üstümden bir atamadım şu hastalıkları hamdolsun 🙏 bugün daha iyim birde şu dişimi çektirirsem benden mutlusu yok😊🌸 çok teşekkür ederim güzel Zeynebim ❤ sevgiler canım benim 😊🌸

      Sil
  4. Insallah gerceklesir. Sevgiler canim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin. çok teşekkür ederim canım benim sevgiler 😊🌸

      Sil
  5. Yanıtlar
    1. hamdolsun 🙏 güzel kadın 😘 çok teşekkür ederim canım benim sevgiler 😊🌸

      Sil
  6. Çok geçmiş olsun canım 😍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim güzel insan 😊❤ sevgiler canım benim

      Sil