4 Kasım 2019 Pazartesi

Kasım ayı Meydan okuma#4.gün küçük sevinçler

Efendim tüm dostlara selamlar sevgiler olsun...bir baş ağırım var benim evvelden beri bugünde nöroloji  doktoruna gittim daha önce gittiğimin bilgilerini de gördü bende durumu izah ettim böyle böyle dedim işte sen dedi neden bu kadar sinirsin dedi :) ah ah hocam dedim sormayın :)  bende sinir var yani hatta dedim çok sinirlenince küfür bile ederim dedim güldü :) birde dişlerini uyurken  sıkıyor musun dedi dedim evett :) aşırı sinir stresten  olduğunu söyledi bir ilaç verdi gece içmem için iyi gelir dedi bakalım bu gece başlayacağım :) Tabi birde dişler var bu kadar şeyin üstüne :) iki tane cuma günü randevu aldım çekilecek inşallah :) bana dua edin :) durumlar böyle daha yazacak çok şey varda bu bir ksımı :) şimdi geçelim asıl konumuza Kasım ayı meydan okumamıza :) ...hadi bakalım neler varmış günün sorusun da :) 

4. Gün içinde, her ne kadar yaşamlarımızın zorluğuna rağmen yine de arada bizi mutlu edecek "Küçük Sevinçler" yaşıyoruz, bugün seni mutlu eden küçük sevinçleri yazar mısın?
                                                   Ben kendi halimi seviyorum :)) 

                                                             5 eylül 2011 :)


                                                        31 ocak 2016::)


                                                           
                                                   27 mayıs 2015:) 


Ah ah hayatın zorlukları hep var ne yazık ki ama bizler küçük  mutluluklardan sevinçlerden mutlu olmayı bilen insanlarız ...Onlarda olmazsa zaten bu hayat çekilmez olur ..Bir çocuğun tertemiz  bana  gülümsemesi beni benden ediyor :) Muhittin kızımın paytak paytak yürümesi beni mutlu ediyor :) kuzum benim .. yürekten seven dostlarının sevgisi beni mutlu ediyor çıkarsız hiç bir beklenti olmadan edilen tebessümler kahkahalar ...bir kedinin gelip sana sarılması ben sev çabası :) bir tane varda bizim sokak kedisi sırnaşık :) çok tatlıdır kendisi :) bir köpeğinin gözlerinin de ki mutluluk :) ...bizim sokağı süpüren temizlik görevlisi abime her gördüğüm de kolay gelsin günaydın demek beni mutlu ediyor ...Hiç tanımadığın bir insana yüzüne bakınca tebessüm etmesi :) ...meloşun mutlu olduğu zaman ki mutluluğum :)mahallemde ki dostlarımdan gelen  güzel yorumlardan ve dostlarımın yaptığı işlerden mutlu olmak .) bir şeyler için çaba sarf eden dostlarımı seviyorum tabi hepinizi :) Bu aralar Sevgili güzel yürekli kadın Yurdagül Çelik  yaptığı güzel işlere bizlere bile faydası olan o kocaman gönlüyle bir çok insana dokunuyor yaptığı güzel işlere ...Yolun bahtın açık olsun başarıların daim olsun inşallah güzel kadın :) 💓😊Ve Sevgili güzel Nilgün Özen Aydın hanım çocuğunuz biliyorsunuz Kendisi  bir öğretmen ama Modaya gönül vermiş ve bir çok işlere de imzasını atmış gerçekten bu aralar AMERİKA 'DA nasıl keşfedildim bir makalesi var bir göz atın derim kendisin yolu bahtı açık olsun başarıları daim olsun inşallah böyle güzel dostlarının mutluluklarıyla bizlerde mutlu oluyoruz :) Ve daha bir çok dostlarının yaptığı işlerden bende mutlu oluyorum güzel  yapılan işlere destek vermek bir başarı dilemek bu kadar zor olmasın onların sayesin de bizlerde bir şey öğreniyoruz çoğu dostumdan bir çok bilmediğim şeyleri öğreniyorum ve bunlar beni de mutlu ediyor ..onun için bu güzel mahallede olduğum için ayrıca çok mutluyum :) Sevmek sevilmek bir tatlı söz bile insanı mutlu ediyor  o kadar çok ki o küçük mutluluklar kocaman bir mutluluk oluyor içimiz de ..eskileri anmak çocukluğumu hatırlamak o günleri özlemek.. Ben hayatı yaşamayı seviyorum ben bir çay simit yemeyi denize karşı oturup şarkı dinlemeyi ..ailemle vakit geçirmeyi seviyorum ben bir  Ferdi Tayfur bir Orhan gencebay  bir  neşet Ertaş bir Aşık Veysel dinlemeyi bir türkü bir  Müslüm Gürses dinlemeyi seviyorum :) ben gönülden yapılan her şeyi seviyorum ...BU gün güzel Zeynebim bir sezen şarkısı yollamıştı onuda bırakıyorum keyfili dinlemeler ....hepinizi seviyorum ....











22 yorum:

  1. İlk bölümden başlayayım, şifa olsun yeni ilaç, dilerim geçsin gitsin stres ve sinirler..
    Mutluluk ya da sevinç dediğin "an" zaten, bu anları çoğaltabildiğimiz oranda iyiyiz, hoşuz. Siz de başarmışsınız sanki bu küçük küçük sevinçlerle.. Daim olsun, bol olsun..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim canım benim sağol amin inşallah 😊🌸 hep birlikte inşallah çok teşekkür ederim canım benim hoşgeldin sevgiler 😊

      Sil
  2. Ne guzel bir yuregin var Gunaydin demeyi malesef çoğu insan unutuyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim güzel arkadaşım 😊❤ sevgiler canım benim 😊🌸❤

      Sil
  3. Geçmiş olsun şimdiden dişlerin için, ben de çok sıkıyorum dişlerimi plak verdiler ama onla da uyumak imkansız gibi bir şey. O ilaçtan bana da verseler iyi olurdu :)
    Bu meydan okuma yazısı çok içten olmuş canım keyifle okudum, eline sağlık :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim canım benim nöroloji doktoru verdi ilaçı 😊 tekrar çok teşekkür ederim canım benim sevgiler 😊🌸❤

      Sil
  4. Çok geçmiş olsun melek kalplim biz de seni çok seviyoruz 😊♥️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim benim güzel yürekli adaşım 😊❤ sevgiler canım benim 😊❤🌸

      Sil
  5. Canım Özlem.. Öyle güzel bir kalbin var ki, her gün hayran oluyorum sana.. Ve içindeki o bitmeyen temiz sevgine💕iyi ki varsın hayatımda🎈
    İlacın da iyi gelmesini diliyorum, şifa olsun inşallah..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayy çok teşekkür ederim güzel Zeynebim hep karşılıklı ❤❤😊 canım benim 😊 Amin inşallah çok teşekkür ederim güzel Zeynebim ❤ sevgiler 😊🌸

      Sil
  6. Geçmiş olsun canım. İçten bir yazıydı. Yüreğine sağlık 👏😊🌷🤚

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim canım benim sevgiler 😊❤🌸

      Sil
  7. Çok güzel bir liste. İnsanı mutlu ediyor, tebrikler.

    YanıtlaSil
  8. sorma güzel insan 😊 bende anlamadım ..aynen öyle bu dünyada rahat armak gerçekten beyhude... çok teşekkür ederim güzel insan sevgiler 🌸

    YanıtlaSil
  9. Öncelikle geçmiş olsun canım acil şifalar dilerim..Bu meydan okumaları okumak çok zevkli 😊yaşamda bizi diri tutan da bu küçük sevinçler değil mi zaten, ne güzel yazmışsın kediler köpekler çocuklar herşey insanı mutlu edebilir gercekten💖

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim canım benim 😊... sağol sevgiler 😊🌸

      Sil
  10. Doktor işleri pıt diye hallolsun. İçtiğim ilaç şifa olsun.

    Senin güzel mutluluklarını severim ben, öpüyorum kocaman kocaman.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim güzel kadın 😘 bende seni severim canım benim sevgiler 😊❤🌸

      Sil
  11. Gönlü güzel Özlemcim. Nazar degdi sana bu aralar ☺️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sorma 😊 çok teşekkür ederim canım benim güzel insan sevgiler 🌸❤

      Sil
  12. ay evet arkadaşlarımızla mutlu oluyoz tabiii :) fotiler pek sevimliiii :)

    YanıtlaSil