26 Ocak 2021 Salı

Sessiz kaldım 20yaşında:)ve 35 yaşında:)




Efendim tüm dostlara selamlar sevgiler olsun ..Ne demişti Usta Şair Cahit Sıtkı Tarancı Yaş otuz beş şiirin de .Yaş otuz beş! yolun yarısı eder...Dante gibi ortasındayız ömrün.  .Delikanlı çağımızdaki cevher, Yalvarmak, yakarmak nafile bugün, Gözünün yaşına bakmadan gider.... Diyor şair benim öyle oldu artık    Yaş otuz beş! yolun yarısına geldik vallahi :) artık bu güzel klasiği  koymadan olmazdı dimi ama:) ..Şöyle bir geriye dönüp baktığımda arkama ne çok şey yaşamışım diyorum.. iyiyi, kötüyü , acıyı,  mutluluğu ,hüznü  yarım kalmış sevinçlerimi umutlarımı bir bavul dolu içime sığmayan binlerce cümleler bırakmışım..  Keş kelerim  kalmış bir kaç  dile getiremediğim .. kocaman kocaman yollardan geçmişim düşe kalka yara bere içinde  daha dizlerimde ki yaralarım geçmeden yenileri açılıp gitmiş meğer.. Nice  suretler çizilmiş silininmiş anılarımdan hafızamdan .nice dostlar biriktirmişim  nice güzel gönüllere girmişim  dostluklar arkadaşlıklar vefalı güzel  yürekler ekmişim gönlüme ..birer hanımeli  birer papatyalar ..birer sarı laleler ..binlerce gülüşler gelmiş dost meclisinden. Yol 35 gönül sayfam da 20  yıl olmuş ..ikimiz de yaşlanıyoruz artık :) saçlarımıza aklar indi  çoktan :) Bir Aşık Veysel  Şatıroğlu  usta Halk Ozanının dediği gibi Ben giderim adım kalır Dostlar beni hatırlasın Düğün olur bayram gelir  Dostlar beni hatırlasın  ..Ne güzel söylemiş en sevdiklerimden. İlk başladığım günlerim geldi aklıma acaba dedim benim de yazıklarımı okuyan birileri olur mu diye çok düşündüm hatta bir ara bırakmayı düşünmüştüm ..Sonra dedim ki madem çıktın bir yola o zaman yol devam edecek zorlu bir yokuş gibi olsa da dedim devam ettim ..ve kocaman bir 20 yıl gelip geçmiş :) İyi ki benim buraya siz dostlara bir aile olmama  vesile olan 3 güzel insanı da hiç unutmam unutmayacağım da aslında hepiniz biliyorsunuz o 3 güzel insanları ..tabi ki onlar dan biri .. Gönlü yüreği güzel  Recep Altun Abim ..ve ikinci güzel insan Sevgili Müfred ..ve Deeptone  .. .Bizler burada kocaman bir aile olduk hepimizin derdini sıkıntısını hüzünlerini mutluluklarını  acıyı sevinçlerimizi her şeyimizi paylaştık birbirimize destek olduk.. kah güldük kah ağladık kah mutlu olduk .. ama kocaman bir aile olmayı hiç bırakmadık .. iyi ki varsınız hepinizi gönülden çok seviyorum.. yazdıklarımı kimse okumaz dediğim blogger de şimdi öykü bile yazmayı beceriyorum :) o kadar çok mutlu oluyorum ki o güzel yorumlarınızla her biri çok değerli benim için ..sizler sayesin de kendimi geliştirdim ve geliştirmeye ve öğrenmeye devam ediyorum bunun içinde ayrıca çok mutluyum :) ..ve sessiz kaldım  20 yaşına girdi :) 

Bloğuma düşen sayfalarım 543/ gönül dostları 449/ gönülden düşen yorumlarım 7274 ...Daha nice güzel paylaşımlara inşallah ...


 


55 yorum:

  1. Geriye kalan tüm yıllarında "keşke"siz, sevdiklerinle yüzyüze, sarılarak geçireceğin, istediklerini uygulayabileceğin zamanların olması dileğiyle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Âmin inşallah çok teşekkür ederim canım benim sevgiler 🤗🎈😊🎈

      Sil
  2. Samimi içten bir yazı olmuş. Çok beğendimmm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım benim sağol sevgililer 🤗🤗🎈

      Sil
  3. Sağlıklı nice mutlu yıllara

    YanıtlaSil
  4. Bende 35 yaş yazımda bu şiiri paylaşmıştım. :)
    Nice güzel yaşlara.
    Blogda da 20 yıl az değil. Büyük başarı.
    Nice 20 yıllar olsun diyelim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım benim..Evet kocaman bir 20 yıl 🤗Âmin inşallah hep birlikte sevgiler 🤗🤗🎈

      Sil
  5. İyi ki doğmuşsunuz iyi ki burdasınız nice yıllara kocaman sevgiler :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım benim sağol 🤗🤗🎈sevgiler

      Sil
  6. Masallah 20 sene. Nasil emek doludur. Takdir ediyorum gercekten. Cok anlamli bir yazi olmus her yonden. Daha nice guzelliklerle dolu seneleriniz olsun. Sevgiler. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet çok teşekkür ederim canım benim 🤗🤗🎈Âmin inşallah gönülden sevgiler olsun 🤗🎈

      Sil
  7. sevdiklerin ile birlikte sağlıkla mutlulukla nice yıllara...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim güzel ablam benim sevgiler 🤗🎈💕

      Sil
  8. İkinci yarısı ilk yarısının acısını çıkarırcasına çok daha güzel olsun :) İyi ki doğdun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Âmin çok teşekkür ederim canım sevgiler 🤗🤗🎈

      Sil
  9. Ben otuz beş yaşımda blog yazmaya başlamıştım :)

    Nice güzel yılların olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim güzel kadın sevgiler🤗🎈💕

      Sil
  10. Nice yıllarınız olsun:)) severek okuyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım benim sevgiler 🤗🎈

      Sil
  11. Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım benim sevgiler 🤗🎈

      Sil
  12. Seni sevenler ve sevdiklerinle birlikte, nice güzel senelere.

    YanıtlaSil
  13. Sağlıklı çok güzel yaşlar olsun!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim sağol sevgililer 🤗😊

      Sil
  14. Sağlık, mutluluk, huzur dolu nice yıllarınız olsun:)

    YanıtlaSil
  15. bende seni geç tanıdım ama çok da güzel tanıdım nice güzel yıllarınız olsun hem senin hem de bu güzel bloğunun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım benim sağol bende çok mutluyum seni tanıdığım için 😊🤗hep birilikte inşallah sevgiler 🤗🎈

      Sil
  16. Hem yeni yaşınız hem blogunuz nice yıllara 🎂🎊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim hoşgeldin sevgiler 🤗😊🎈

      Sil
  17. Nice güzel 20 yılların olsun, hiç gitme buralardan.
    Burası senin dünyan. Kendi dünyana başka gezegenlerin fırtınasının girmesine izin verme.
    çok sevgiler canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle canım benim 😊🤗çok teşekkür ederim canım benim sevgiler 😊🤗🎈

      Sil
  18. Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım benim sevgiler 🤗😊

      Sil
  19. İnsan emeğinin karşılığını görünce daha mutlu oluyor, bloğunuzla birlikte daha nice mutlu yıllarınız olsun:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet 🙂çok teşekkür ederim Gökhan bey sevgiler 🙂

      Sil
  20. 💗 Mutlu yıllarınız olsun

    YanıtlaSil
  21. İlk yazılarınızı aradım merakla, 15 yaşında neler yazmışsınız diye ama bulamadım blogda. 2012'den başlıyor kayıtlar. Umarım öncekiler silinmemiştir, arşivde/taslaklarda falan kayıtlıdır bir yerde. Nice senelere :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet kayıtlı bir kısmı da defterimde yazlı ilk fırsatta paylaşacağım inşallah çok teşekkür ederim sevgiler 😊🎈

      Sil
    2. Yok yok silinmedi bir kısmı taslaklar da çoğuda defterimde yazlı ilk fırsatta paylaşacağım inşallah çok teşekkür ederim sevgiler 😊🎈

      Sil
  22. Sevdiklerinle nice 35 yaşlar gör ve mutluluk hayatından eksik olmasın 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim hoşgeldin sevgiler 🎈😊

      Sil
  23. Ne güzel yazmışsınız. Nice mutlu yıllarınız olsun sağlıkla,mutlulukla,huzurlu ve sevdiklerinizle. 🌸😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım benim sevgiler 🎈😊🤗

      Sil
  24. maşallah maşallah valla sanaaaa nice nice 35 lere v hep birlikte 20 lereee :) he valla maşallah yaniiii 20 sene diyon yani vaays yaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Âmin inşallah çok teşekkür güzel insan 😊🎈evett 20 sene 😊sevgiler güzel insan 🎈😊

      Sil
  25. Merhabalar Sessizkaldım.

    Demek yolu yarıladın. Gücümüzün yetmediği ve güç yetiremediğimiz ZAMAN, şu aralar kontrolsüz bir şekilde menzile doğru dört nala koşuyor ve bizim elimizden bir şey gelmiyor. Sadece zamanı israf etmeden çok iyi bir şekilde kullanmaktan başka çaremiz yoktur. Zaman ömrümüzü çalan hem bir hırsız, hem de yaralarımıza merhem olan iyi bir ilaçtır. Her ne kadar zamana kızıyor olsak da onun yaralarımızı saran çok şifalı bir ilaç olduğunu da inkar edemeyiz.

    Hayırlı yaşların olsun Sessizkaldım. Bak sen de yolu yarıladın. İşte bu zamanın bir eseridir. Sana bundan sonraki ömründe sağlık, huzur ve mutluluklar dilerim. Her şey gönlünce olsun.

    Blogcu'dan sonra seninle en son Opera blog platformunda karşılaşmıştık da, burada olmaz, burada yalnız kalırsın gel seni Blogger'e taşıyalım demiştim. İyi ki de seni buraya taşımız. Senin burada mutlu olduğunu görmek beni de son derece mutlu ediyor.
    Selam ve muhabbetle.
    Recep Ağabeyin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin benim gönlü güzel Abim senin yerin bende çok ayrıdır öz abim olsa ancak bu kadar severdim gerçekten iyi ki sende varsın benim gönlü güzel Abim senin gibi değerli bir insanı tanıdığım için çok mutluyum 🤗😊🎈🎈daha nice güzel paylaşımlara inşallah hep birlikte gönlü güzel Abim benim çok ama çok teşekkür ederim iyi ki varsın sevgiler selamlar olsun en güzeline emenet ol sağlıkla 😊🎈

      Sil
  26. Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim benim güzel adaşım sevgiler canım benim 😊💕

      Sil