18 Şubat 2021 Perşembe

Kelime oyunu 9/ biraz benden olsun :)

Efendim tüm  dostlara selamlar sevgiler olsun   yazacak çok şey birikti aslında ben bir ara rahatsızlandım bu kansızlıktan dolayı :) sonra ekmek aram onu verene kurban olurum ben Muhittin hasta oldu o günde sobayı temizliyoruz evde yer yerde baktık muti iyi değil kız kardeşimle aldık hemen evin iki sokak ötesinde veteriner var ben nasıl çıktım nasıl aldım mutiyi gittim bilmiyorum  neyse gittik hemen baktı bizim tonton veteriner amca zehirlenmiş dedi ee dedim bir şey olmaz ama dimi dedim beni aldı bir korku çünkü ..tonton veteriner amcam güldü korkma bir şey olmaz ..iki tane ilaç verdi suyuna kat dedi beş gün ver dedi  tabi ben o telaştan yanıma para filan almamışım. dedim evden hemen getireyim gidip  sen dedi al kızını git hadi dedi para filan istemez dedi ama ben halen ağladım ağlayacağım nasıl korkmaz insan ki oda bir can taşıyor  5 senedir benimle ekmek aram :) artık evin bir çocuğu her şeyi oldu kızım benim :) neyse ki geçti hepsi de şimdi çok iyi artık kızım konuşuyor bağırıyor çığlıklar atıyor sabahları gelip beni uyandırıyor burnumdan ısırıp :)  yemeğini yiyor sabah kahvaltı yapıyoruz aynı masada tabi ki kımızın da tabağı var peyniri zeytini salatalık ekmeği olmazsa olmazı :) bir küçük kapta çayı  ılık şekeriz :) her sabah bizim ritüelimiz :) bunlar Meleğim kuzum gülüm ekmek aram her şeyim o benim bu arada  ekmek aram kulpu yanan teflon tencereden zehirlenmiş onun dumanına mazur kalmış o yüzden ateş yaptı kustu terledi  yediklerini tükürdü   siz siz olun dikkat edin böyle şeylere çok hassas oluyorlarmış onu da öğrendim Allah'tan erken fark etik  yoksa kuzum ölmüştü Allah korusun..  tütsüler filan yakmayın evde  tabi evde benim kızım gibi bir ekmek aranız varsa :) birde her akşam suyunu değiştirin kafesini de çok kirli bırakmayın ..ben komple  her şeyini çıkartıyorum banyoda bir güzel yıkıyorum ona bir de sünger yaptım :) kurulayıp yerine koyuyorum ..birde domates muz  muhalle mi gibi şeyler vermeyin damaklarına yapışıyor suyunu da ılık verin soğuk olmasın ..durumlar böyle dostlar biriken kelime oyunlarımı da inşallah ara ara yazıp bitireceğim inşallah bu sefer ki kelime oyunu iç dökme olsun :) bu arada kızıma bir maşallah alırım :)  💓💗



bu aralar Cem Adriana takılıyorum :) 

20 yorum:

  1. Yerim ben bunu geçmiş olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım benim sevgiler 😊🎈

      Sil
    2. Yemeyin efendim hayvan katliamı olur. :) Geçmiş olsunlar.

      Sil
    3. 😊😀hoşgeldiniz Arif bey çok teşekkür ederim sevgiler 😊

      Sil
  2. Maşaallah.
    Bizim baba kuşumuzun aynısı :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiz canım benim sevgiler 😊🎈

      Sil
  3. geçmiş olsun özlemciğim, Allah şifa versin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim ablam sağol sevgililer 😊💕

      Sil
  4. ya çok tatlısınız, ne kadar şanslı muhittin senin gibi birinin yanında olduğu için :) maşallah. çok şükür bir şey olmamış. geçmiş olsun adaşım <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım benim Hoşgeldin 💕😊güzel adaşım evet çok şükür teşekkür ederiz sevgiler 😊🤗💕

      Sil
  5. çok geçmiş olsun ya maşallah çok tatlıymış :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım benim 😊🎈sevgiler..

      Sil
  6. Masallah ne de guzel. Iyi ki fark etmissiniz Allah korumus. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet çok teşekkür ederim canım benim sevgiler 💕😊

      Sil
  7. Sana da Muhittin'e de geçmiş olsun canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim güzel kadın canım benim sevgiler 😊💕

      Sil
  8. İyi ki fark etmişsiniz. Çok şirin. Uzun ömrü olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet çok teşekkür ederim canım sevgiler Âmin inşallah 😊🎈

      Sil
  9. bizim vardı bir tane, odanın içinde serbest kalınca geliyordu benim bardağımdan su içiyordu hahahah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bizimki de çok sever bardaktan su içmeyi 😀çok teşekkür ederim sevgiler.

      Sil