21 Şubat 2021 Pazar

Kelime oyunu 10 / Ah benim ...



Ah benim deniz dalgası  gibi yalpalayan hicret  eden ömrüm...Ah benim  yıkılası  duvarlara  çarpıp  duran ruhum.. ah benim parmak ucu vedalarım ..Ah benim satır arası sıkışmış yorgun gönlüm ..Ah benim sevilmek  derken acıyı koynuna çalan hüzünüm ...Ah benim  iki göğün mutluluğunda mutsuz olan yalnızlığım ..ah benim kekremsi  kalan sahte gülüşlerim ...Ah benim acizliği zalimliğe vuran unutulmuş günlerim ..kırıla kırla dağlan yol yol dizilen kimsesizliğimin sessizliği ..ah benim naralar attığım duyulmayan çığlıklarımın.. şehri İstanbul  uğruna döktüğüm gözyaşlarım ...sabahları ayazlara geceleri köhne karanlığa sardım  yokluğunu ..düşlerimi  bir geminin güvertesin de hayallerimi martılarının rüzgârında bıraktım.. ah benim masallara inan benliğimin  yarım kalmış öyküsü ... sessiz kaldım...




13 yorum:

  1. Ne yazsam diye uzun uzun düşündüm ama sessiz kalmak da istemedim. :)

    YanıtlaSil
  2. Ne kada güzel yazmışsın, kısa ama etkileyici. Maşallah. Tebrik ederim.
    Arka fon da harika görünüyor bu arada.
    Sessiz sevgilerimle :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım sevgiler 🤗❤️

      Sil
  3. gelecek günler güzellikler getirsinler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım hepimize inşallah sevgiler 🤗

      Sil
  4. zarif sitemkarlıklar :) elinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım benim sevgiler 🤗

      Sil
  5. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  6. En güzel bayram mesajları başlıklı yazıma yapmış olduğunuz yorumdan dolayı çok teşekkür ederim İyi bayramlar.

    YanıtlaSil