16 Haziran 2021 Çarşamba

BENNNNN GELDİİİİİMM

 Merhabaaaaa  efendim kocaman kocaman kucaklıyorum  sizleri vallahi çoooook özledimmmmm yahuuu   çokk uzun zaman olmuş gerçekten ..yazmayı sizlerle sohbetleri ..o güzel keyifli mimleri ortak buluşma yerlerini  hepsini çok özledim ..bu kadar ara vermek bana çok koydu gerçekten .. uzun aradan sonra evimizi boyattık çok şükür :) meloş ilk aşısını oldu  ikinci aşıda temmuz da olacak inşallah .. annemde oldu iki doz aşısını  çok şükür Rabbim şifalar versin inşallah ..İnşallah bu son kötü günlerimiz olurda bu salgında biter inşallah .. ortancı  kardeşim de aşı olacak onda sıra geldi :) benle küçük kardeşim kaldık :) ..yeni masa aldık eski masa kırılınca yenisini aldık taksitle :) evde durumlar aynı :) muhittin kızım ekmek aram da çok iyi çok şükür kuzum :) bir kapının kenarını yedi sıra ikinci kapının kenarına geldi :)  bir İstanbul'u  özlemişim  denizini vapurunu martılarını kız kulesini galatayı  Eyüp sultanı  tabi ki ilk gitmek istediğim yer Ayasofya-i Kebîr Câmi-i Şerîfi, görmek çok şükür cami oldu kavuştuk.. velhasıl  salına salına gezmeyi özledim :) ..Bu  arada blogger de baya değişiklikler olmuş okuma listesi çok sinir bozucu olmuş eski hali daha güzeldi..  bakalım daha ne değişiklikler olacak olmasın artık bence :)  küçük kardeşimin hazırlık bitti çok şükür sınıfı geçti güzel bir notla geçti ..benim de lise bu sene son bitiyor çok şükür seneye Allah nasip ederse üniversite sınavına gireceğim inşallah.. bu uzun zamanda sizleri çok özledim ama artık kendime  vakit ayırıp bloğumda yazacağım inşallah sizleri okumayı da çok özledim .. sizler nasılsınız neler yaptınız bakalım ..:)



son zamanlarda sevdiğim şarkılardan biri :)

Bu arada bizim meloş Erol hocasına kavuştu onun sayesin de uzun bir aradan sonra Üsküdar havası aldık :) iki ahretlik ..Benim Rahmetli Şahin Dayımın camiden hocası ondan kalan bir gönül dostu ..





28 yorum:

  1. Merhabalar ben İstanbul'lu olmama rağmen martıların kahkahalarını sevemedim bir türlü hoşgelmişsiniz bende çiçeği burnunda yeni bir bloggerim aranızda =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşbuldum sende hoşgeldin ☺️ hayırlı uğurlu olsun inşallah bol bol nice güzel paylaşımlara inşallah sevgiler 🤗

      Sil
  2. Heşgeldiniz..Doğruyu sölemek gerekirse ben aşılara pek güvenmiyom açıkçası ama elden bişey gelmediği için sizin dediğiniz gibi aşı olan herkese yüce Allah(cc) şifalar eylesin,zor bir dönemden geçiyoruz Allah(cc) hepimize kolaylıklar versin..:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşbuldum teşekkür ederim...Amin inşallah Rabbim tez zamanda kurtarsın.. Bence Güvenin aşıya netice de milyonlarca insanlara yapılıyor..Amin sevgiler 🤗

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. Hoşbuldum canım benim ay nasıl özlemişim yahu 🤗🥰 sevgiler güzel kadın ❤️

      Sil
  4. Hoşgeldin canım :) şükür her şey yolunda <3 Sınavlarda başarılar diliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşbuldum canım benim 🤗 çok şükür.. çok teşekkür ederim sevgiler 🤗

      Sil
  5. Hoş geldiniz :) Sınavlarda başarılar dilerim. Her şey gönlünüzce olsun. 🙏🏻🌸

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşbuldum teşekkür ederim 🤗☺️ Amin cümlemize inşallah 🤗

      Sil
  6. hoş geldin, bol şans ❀

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşbuldum canım benim çok teşekkür ederim sevgiler 🤗

      Sil
  7. hoşgeldiin, güzel haberler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İçim açıldı vallahi böyle siz güzel dostları görünce ay nasıl özlemişim 🤗🤗 hoşbuldum güzel insan çok teşekkür ederim sevgiler 🤗

      Sil
  8. Paylaşım için teşekkürler. Üsküdar çıktı konusunda ihtiyacınız var ise Üsküdar ucuz çıktı olarak yardımcı olabiliriz.
    üsküdar ucuz çıktı

    YanıtlaSil
  9. Merhabalar, galiba ilk kez ziyaret ettim bloğunuzu. :) Sınavlarda başarılar dilerim. Değişen okuma listesini ben de hiç sevmedim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba hoşgeldin 🤗 Evet çok teşekkür ederim 🤗 evet insanın gözünü görüyor..sevgiler 🤗

      Sil
  10. Hayırlısı olsun inşallah taşınma işleri de zordur Rabbim kolaylıklar versin inşallah şimdiden.. bende dün aşı sadece kolum ağırdı biraz oda geçti çok şükür.. hayırlısı olsun aşı ol derim inşallah olursunuz aşıyı 🤗 sevgiler güzel insan 🤗

    YanıtlaSil
  11. son yazıma koydum dönüşünüü :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet gördüm çok ama çok teşekkür ederim güzel insan 🤗 sevgiler 🤗

      Sil
  12. Üniversite sınavında başarılar dilerim, her şey istediğiniz gibi olsun:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin inşallah çok teşekkür ederim canım benim Sevgiler 🤗🤗

      Sil
  13. Hoş geldin :) sen aşı olup olmadığını yazmamışsın ama :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşbuldum 🤗 Evet yazamadım bir türlü oldum aşımı biontech aşısı oldum 🤗 sevgiler

      Sil
  14. Merhabalar Sessizkaldım.
    Hemen hemen bir yıla yakındır ben de yoktum buralarda. Geldiğine sevindim. Başarılar dilerim. Allah gönlüne göre ve ne muradın varsa versin. Önemli olan hayata sıkı sıkı bağlanabilmektir. Ben sen de bu bağlılığı görüyorum. Allah'a emanet ol. Selam ve sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  15. Başarılar ve tebrikler canım. İstanbul resimlerini özlwmle takip ettim sosyal medyada 😍

    YanıtlaSil