29 Haziran 2021 Salı

Aşı olaylar 🙃

 Merhaba efendim merhaba nasılsınız ne var ne yok 🤗☺️ efem ilk aşımı oldum biontech aşısı sadece biraz kolum ağırdı oda geçti gitti ☺️ ortanca kardeşimde   aşı oldu  ... yasaklar da kalkıyor tamamen temmuz da hayırlısı olsun inşallah .. umarım salgın da bu seneyle son bulur.. açık havada maskesiz dolaşa bilirsiniz deniyor ama ben tüm dünyaya bitti artık maske takmıyorsunuz  dedikleri zaman takmam ☺️😄Bizler tedbirimizi alalım Takdir Rabbimin ☺️..bu arada Kurban Bayramı'nda babam gelecekmiş dedim yine ortalık karışacak Allah'ın emri yani adam ortalık karıştırmadan rahat etmez …yine İstanbul'a gelme olayına girmiş Rabbim biliyor içimi hiç istemiyorum gelmesini çünkü artık kavga gürültü çekecek Halim gerçekten yok artık kaldıramıyorum hasta oluyorum. Orada olsun sağlıklı iyi olsun Yeter ama gönlüm gelmesini hiç istemiyor .. çünkü ona tam yüz kere şans verdik ama sonuç hep hüsran ve kavgayla bitti... şundan dolayı artık sorumluluk almak istemiyor özgürlüğü seviyor başında dırdır eden yok ekmek isteyen yok ..Bir para yolluyor gerçekten yüreğim tükeniyor o parayı gönderene kadar sanırsın milyon dolarlar yolluyor 😄en son yolladığı paranın miktarı ikibin lira ah ah işte böyle parça parça yolluyor iki küfür iki kavga gürültü yolluyor.. yaşı geçmiş 65şi hâle eskilere takılıyor geçen ramazan bayramın dan örnek vereyim .. hepimiz Bayram diye aradık konuştuk .. Annem de aradı hani ona geçmiş yılların hatırına aradı .. Annem daha bir şey demeden şu iki kelimeyi söyledi Bayram bana zehir oldu sana da zehir olsun deyip telefonu kapattı. Ortada hiçbir şey Yokken bunları deyip kapattı .. arkasından küçük kardeşim hasta oldu  çocuk mahvoldu  tam 10 ancak düzeldi böreklerinden çok kötü üşütmüş  kum dökmüş  Rabbime çok şükür geçti gitti şimdi ..Hayattın getirdiği kadar bizden aldıkları da var ..bazen alıp başımı çekip gidesim var hiç kimseye haber vermeden ..sonrası derin bir  ofla kalıyor ..Rabbim ne eylerse güzel eylesin inşallah ... güzel şarkı bu aralar favori şarkım :) 







20 yorum:

  1. Merhabalar.
    Bu dünyada hiçbir insana ağız tadıyla yaşama fırsatı sunulmuyor. Tam bir şeyler iyi giderken, hevesimizi kursağımızda bırakıyorlar. Bak senin içinde tam bir şeyler iyi giderken, ağzınızın tadını kaçıracak babanızın İstanbul'a gelme işi çıkıyor ve bu haber senin ağzıyın tadını kaçırmasına yetiyor. Çünkü babayın İstanbul'a gelmesini istemiyorsun.
    Böyle durumlarda ne yapacağız? Ağzımızın tadını kaçıran şeylerde minnacık da olsa, az bir köşesinde saklı bulunan tadı ortaya çıkarıp, dişimizin kovuğuna yetmese de onunla yetineceğiz. Çünkü başka çaremiz yoktur.
    Sana kolaylıklar dilerim. Selam ve dualarımla birlikte rahman ve rahim olan Allah'a emanet olun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim güzel abim gönlüne sağlık en güzeline emanet ol sevgiler 🤗

      Sil
  2. aşı hayırlı olsun şifa olsun.. Babanızla ilgili de Allah yardımcınız olsun diyorum çok zor işler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin inşallah çok teşekkür canım benim Sevgiler 🤗

      Sil
  3. ben de 3 gün önce aşı oldum. ağır geçti kolumu zor kaldırdım sırtıma yayıldı ağrısı, halsizlik terleme, gece ateş oldu. bakalım ne zaman geçer etkiler. aşının işe yaradığının göstergesi ama yine de insan ağrı çekince mutsuz geziyor :/ neyse salgın bitsin de buna razıyım. babanıza ilişkinize üzüldüm keşke daha iyi olsa. herkesin kendince sebebi olsa da kalp kırmaya gerek yok ölüm her an gelebiliyor sonra ah keşke şöyle yapsaydım şöyle yapmasaydım diyorsun. geçenlerde benim amcam vefat etti. keşke daha fazla arasaydım; evine girmesem de camdan görseydim 5 dk diye düşündüm, öldüğünü duyunca ilk aklıma gelen şeyler bunlar oldu. tabi Allah hepinize hayırlı ömürler versin sağlıklı uzun ama ilerisini de unutmamak lazım. iyi günler dilerim. daha güzel şeyler yaşarsınız üzülmezsiniz inşallah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rabbim şifalar versin inşallah.. Başın sağolsun Allah rahmet eylesin inşallah.. Evet bende elimden geldiğince arıyorum soruyorum çabalıyorum dediğin gibi ölüm var o yüzden kırmadan dökmeden yapmaya çalıyorum..Amin cümlemize inşallah canım benim çok teşekkür ederim sevgiler 🤗

      Sil
  4. Yanıtlar
    1. Amin çok teşekkür ederim ablacım sevgiler 🤗

      Sil
  5. Çok geçmiş olsun,aşılar şifa olsun herkese,evde ufak tefek anlaşmazlıklar olur böyle,Allah(cc) herkesin yardımcısı olsun inşallah..🙏😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Amin inşallah 🤲 sevgiler 🤗

      Sil
  6. Ah o çekip gitme isteği, ah. Ne güzel olurdu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hem de ne güzel olurdu 🤗 sevgiler güzel kadın 🤗

      Sil
  7. Canımmmmm bazı şeyleri seçemiyoruz. Allah hepinize güç, kuvvet, sağlık versin. 🙏🤚

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet ne yazık ki Amin cümlemize .ok teşekkür ederim canım benim sevgiler ...

      Sil
  8. Şarkı çok güzel, tam yazlık :) babanız çok tanıdık geldi, yalnız değilsiniz :) boşverin, konuşsun dursun, he he deyip geçmek lazım artık.

    YanıtlaSil
  9. Yanıtlar
    1. Amin hepimize inşallah canım benim sevgiler :)

      Sil