20 Ocak 2021 Çarşamba

Kelime oyunu 7/mahur ..




Ne kadar çok sevmiştim mahur gibi bakan gözlerini.Askılara asılmış  fotoğraflar gibi sıra sıra dizmiştim  tüm suretini ..salına salına geçtiğin sokaklardan kokun yayılırdı hanımeli gibi. Sessin duyulmadan kırmızı şemsiyenin tıkırtısı gelirdi kaldırım taşlarından. Ne çok severdin mavi kareli gömleğini giymeyi. Siyah beyaz  fotoğraflar  biriktirirdin aynalı mor desenli dikiş kutunda. Sevmezdin soğu  yemiş elmaları safi gelirdi sana.. hoyrat rüzgarlar savrulurdu ruhun  solan yalnızlığına.. geceyi  gündüzlere karanlığı doğan  güneşlere  karıştı  senli   geçen  düşüncelerde .. vakt-i  demdi  gelen çaresizlik yoksunun da..mevsimler hiçlere   hüzünler boşluklara  iki sohbet arası kaldı..günler  gün  dönümlerine büklüm  büklüm  olmuş  dik yokuşlara  serildi ..  silinmiş  hikâyelerin  unutulmuş  kitaplarda  yitti...Ah ah mahur  gönlüm  hep bir mahur ..


Bu sefer geç  kaldım  bir takım  doktor işlerim  vardı  malûm akdenizanemisi   ilaçlar  testler  🙂🤗bu pek olmadı  gibi  geldi  yazdıklarım artık  af ola ...geçen  haftanın  kelimelerini  sevgili Mukemmelis vermişti  

 https://cmelisk.blogspot.com/2021/01/kelime-oyunu-7html?m=1

 Kırmızı elma, ayna, gömlek, şemsiye, fotoğraf .. 




20 yorum:

  1. Bu gönüller hep bir mahur zaten hep...
    Takılıp kalıyor yaşadığı küçük bir ana.
    Kısa bir hoşluk bırakıyor yazınız.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ..Çok teşekkür ederim canım benim sevgiler 🤗😊

      Sil
  2. Fotoğrafta bulutları harika yakalamışsın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim hoşgeldin Gazete06 sevgiler...

      Sil
  3. geçmiş olsun yaa, akdeniz anemisi mi akdeniz ateşi mi, öykün de tam senlik olmuş, mahur mahur :) oleey ekledim listeye, bu hafta da andromeda kelimeleri ile yazcaz, gelecek hafyatı da minik mini verecek :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim güzel insan 🤗😊...akdeniz anemisi kansızlık kan seviyem düşüyor arada ilaç kulanıyorum 😊...teşekkürler güzel insan sevgiler bekliyoruz 😊🤗🎈

      Sil
    2. Geçmiş olsun. Rabbim şifa versin.

      Sil
  4. Çektiğin fotoğrafa bir başlık koymak istiyorum. Fanusun içende yaşayan karıncanın gözünden göğe bakış.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzel bir başlık teşekkür ederim 😊hoşgeldiniz sevgiler...

      Sil
  5. özlemleri ne güzel anlatıyorsun sen hep kalemine sağlık :) bir de geçmiş olsun kansızlık bende de var demir ilacı kullanıyorum ara ara, uzun bir ara verince aşırı yorgunluk ve bazen baygınlık yaşıyorum. ilaçlarını düzenli kullan bir de siyah üzüm tüket yoksa da kuru üzüm ve bir de pekmez iç her sabah bir kaşık. çok çok sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım benim 🤗sorma ilaçlar ve Annemin pekmez olayı 😄..sanada çok geçmiş olsun canım benim sevgiler 🤗🎈

      Sil
    2. yaa ben sana pekmez filan derken kendim unutup uygulamadığımdan bir de uzun süredir kontrole gitmediğimden 5 gündür kansızlığa bağlı migren atakları yaşıyorum bu gün gece dörtten beri ağrıdan mahvoldum sakın ihmal etme kan değerlerini takip et çok çok sevgileer

      Sil
  6. Şiir tadında:) çok beğendim🎈

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım benim 🤗🎈sevgiler

      Sil
  7. Çok geçmiş olsun. Silinmiş hikayeler unutulmuş kitaplarda yitmesin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dilerim..çok teşekkür ederim sevgiler 🤗🎈

      Sil
  8. Geçmiş olsun. Allah şifa versin inşallah. Güzel bir yazı olmuş bence. Fotoğrafa da bayıldım. Böyle bina resimleri benim çok hoşuma gidiyor. Fotoğrafın açısı da çok güzel. Beton arasında sıkışmışlığın ama gökyüzüne ve ufaktan görünen yeşile olan sevgiyi ve özlemi de vurguluyor. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bende çok severim 🤗çok teşekkür ederim canım benim sevgiler 🤗🎈

      Sil
  9. Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim hoşgeldin sevgiler 🤗🎈

      Sil