26 Ocak 2021 Salı

Kelime oyunu 8/sessiz kaldım ...

Merhaba  bu haftanın kelimeleri sevgili güzel dost  Andromeda dan geldi  onun  güzel  öyküsünü de mutlaka  okuyun derim  https://benandromeda.blogspot.com/2021/01/kelime-oyunu-8.html?m=1 maske, bahar, ibiza, roman, çiçek.



Merhaba  ben deniz  sessiz kaldım  ..çok  uzun  yolları  aşarak  geldim  bu aralara   dik  yokuşlardan   dar sokaklardan  düşe  kalka  dizlerim de ki yaralarımla  geldim. Sevinçlerimi  mutluluklarımı parça parça hüzünlerimle gelip geçtim sığ kalmış yalnızlıklardan ..kayıp giden vedalar bıraktım arkamda .. perdesi kapanana binlerce sahte yüzlü insanlar  yüzlerinde bin bir maske takmış aciz insanlar gördüm ..satır satır yazılmış romanlar kifayetsiz devrik tümceler gelip geçti ruhumun  sancılarından ..düşler uçuyor gönlümün yorgun baharlarından ..Merhaba bendeniz sessiz kaldım ..gölgelerimi   kirli karanlıklarda çiçeklerimi kırık saksılarda  sağanak yağmurlarda yıkadım ...sevmeyi sevilmeyi bölünmüş bir bulutun mavilerine savurdum ..sessizliğin kasırgalarını iplere dolanmış rüzgârlara taktım ..Ben kıyam  kıyam olmuş hiçliklerden geldim soluk soluk olmuş günlerde aylarda yıllarda sustum ben ..bir ömrü sırtımda ki  yamalı heybemde taşıdım martılarının çığlıklarına karışan denizin dalgalarında çaldım çala çala sarıldım ben bu kocaman ahir ömrüme ..Kül olmuş mıhlanmış yangınların sızıları kalbimde ..Ben sessiz kaldım ..uhde kalmış bir hayalin vardı hep  ibiza adalarında yaşamak. gidiyorum gözyaşlarımı döke döke kırık aşkları yıkarak gidiyorum ..sana  sadeler ayının ışıklarını salıp gidiyorum sana çıkan tüm yollardan ...

 



Unutuldum mu şimdi ben?
Unutuldum mu hemen?
Bir hatıra mıyım artık?
O da nadiren yâd edilen.. Sezen Aksu Sen Ciddisin 


4 yorum:

  1. Siir gibi satirlar. Kalemine saglik. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım sevgiler 🤗🎈

      Sil
  2. mektup tadında biraz da şiir gibi senin cümleler hep şiir gibi zaten :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne kadar mutlu çok teşekkür ederim canım benim sevgiler 🤗🎈🤗😊

      Sil