10 Ocak 2021 Pazar

Kelime oyunu 6/ anlık sustum...

Kelime oyunun  6 haftasına  geldik bu haftanın  kelimeleri  sevgili  güzel  dost  Momentos dan geldi https://sezerozsen.blogspot.com/2021/01/kelime-oyunu-6.html?m=1



Hiç  aldırmadan  gidiyordu  bir bilinmeze..toplamıştı  dağılan  sessizliğini    küf  kokan  bavuluna..Kelepçeler vuruyordu kıyam   yalnızlıklarına...sebepli  sebepsiz  savruluyordu  gözyaşları..hıçkırıklara karışan  rüzgârın  esareti  kalıyordu  karanlığına ..alma  ruhunun acıyan soğuk nefesini  serçenin..koyma  bir toprak  üstü  yağmurlara kimsesizliğini ..Acı  bir  kahvenin  mucizesi gibiydi  unutulmamak..Çaya  banılan bir dilim bisküvi  gibiydi bıraktığın  gülüşlerin..     Geceyi  örtüyordu  sessizliğin için de  çalan  ıslık.. Ah benim  yitip  giden  vefasız  ömrüm.....bağıra bağıra  kapattım  sancılı  günlerin  kapılarını...  Sadece  Bir  anlık  sustum...

 

22 yorum:

  1. ooooo yazmışsıın gelcam yinee, şimdi alayım da listeyee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim güzel insan sevgiler 🤗🎈

      Sil
  2. Yüreğinize sağlık.
    O kahveler unutulmaz galiba.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım benim 🤗evet unutulmuyor sevgiler 😊

      Sil
  3. yaktın yine sözlerinleee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim güzel insan 🤗😊sevgiler..

      Sil
  4. Çook sevdim :) Kaleminize sağlık :):)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım benim 😊🤗🎈hoşgeldin..sevgiler..

      Sil
    2. Hoş buldum 🤗🌸🙏🏻

      Sil
  5. Çok teşekkür ederim canım benim 🤗🎈sevgiler..

    YanıtlaSil
  6. Bağıra bağıra susmuş gibisiniz. Yorucu bir suskunluk biçimidir bu.
    Kaleminize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Susmak kadar bağırmakta güzeldir:)Çok teşekkür ederim sevgiler...

      Sil
  7. Canım yanıyor ama küllerimden yeniden doğacağım dercesine... Kaleminize sağlık. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim okurix:)Hoşgeldin sevgiler..

      Sil
  8. Süper...
    Yüreğinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Gökhan bey sevgiler...

      Sil
  9. seni her okuduğumda her cümlede bir ah diyorum ne güzel yazmış yine :) yani öyle cümleler ki bunlar insanı yüreğinden yakalıyor sadece bu yazı için demiyorum başka başka bir dolu yazında aynısını düşündüm hep belki bir gün bir kitapta toparlarsın hepsini ne güzel olur :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne kadar güzel bir yorumdur öyle:)Gerçekten çok teşekkür ederim canım benim bu güzel yorumun için çok mutlu oldum:)benimde gönlümde var kitap hayali inşallah 😊🤗sevgiler..

      Sil
  10. Sancılı günlerin kapıları kapandığına göre ferah kapılar açılmış demek ki...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet çok teşekkür ederim canım sevgiler 🤗

      Sil