30 Aralık 2020 Çarşamba

Kelime oyunu/5 /Gelmezsin



Gelmezsin  bilirim geçtiğin  tüm  arnavut  kaldırımları  küf  kokuyordu.  sinmişti  artık  adımların  izleri..  dilinde  hasret  türküleri  yankılanıyordu ..karanlığına  ağaçlar  eşlik  ediyordu tüm sessizlikleriyle..Kara kedileri  pek  sevmezdin içindeki  karanlığı  hatırlatıyordu  sana her karışına çıktığında...oysa çok  seversin kedileri dost canlıları  deyip dururdun. Kemanın     buğulu  sesi  eşlik  ederdi  hüzünlü  çığlıklarına..Yaşadıkların  yansırdı  kare  kare flim  şeridi  gibi akıp  geçerdi...Gelmezsin  bilirim ömrün koca koca  arşın  mavi denizlerde  sürükleyip  gitti..Geriye  kalan  bir nefeslik  sevgindi  onuda çok  gördün  oda bir göğün  arasında  asılı  kaldı..hoşçakal....

26 yorum:

  1. Siir tadinda olmus sanki, pek keyifliydi🌸

    YanıtlaSil
  2. Kısa öZ hüzünlü.. teşekkürler ♥️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım benim sevgiler 😊🎈

      Sil
  3. Akıcı ve duygulu olmuş. Sevdim. Kaleminize sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım 🤗💕sevgiler..

      Sil
  4. Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım benim sağol sevgililer 🤗😊🎈

      Sil
  5. Şiir gibi aktı gitti. Çok dokunaklı ve duygu dolu bir paylaşım olmuş. Yüreğine emeğine sağlık canım 👏👏🧿🌺😊🤚

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım benim çok mutlu oldum gerçekten sizler gibi gönül dostlarından bunları duymak çok güzel sevgiler 🤗💕😊

      Sil
  6. vaaay yakmışsın yineeee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim güzel insan sevgiler 🤗😊🎈

      Sil
  7. Çok hoş olmuş. Kalemine sağlık. Resimle çok uyumlu olmuş yazılar. Sanki o sokakta gibi hissettim karakter okurken. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım benim evet 😊🤗sevgiler...

      Sil
  8. Merhabalar Sessizkaldım.
    Ne güzel kurgulayıp döktürmüşsün öyle gelmeyeceklerin ardından söylenmesi gerekenleri. Büyük bir keyifle ve zevk alarak okudum. Kalemine ve yüreğine sağlıklar diler, ayrıca tebrik ederim. Bence bu kelime oyunlarına devam et.
    Bu vesileyle 2021 yılının umutlarımızın yılı olmasını diler, yeni yılınızı kutlarım. Selam ve saygılarımla. Recep Ağabeyin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Güzel Abim Âmin inşallah güzel abim sağlık mutluk getirsin inşallah bu yeni yıl 2021 ...evet güzel keyifli oluyor devam edicem sevgiler en güzeline emenet ol sağlıkla...🤗🎈

      Sil
  9. gidenler ve geride bıraktıkları hüzünler sağanağı ne güzel dillenmiş kıymetli yazında...
    yüreğine sağlık, içten sevgilerin solmasınn:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım benim siz güzel dostlar bunları duymak beni çok mutlu ediyor 😊💕sevgiler..

      Sil
  10. Hoşçakal. Tamam da ayrılıklar iyi olmuyor be :)

    YanıtlaSil
  11. Kısa ve öz. Güzel olmuş:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım benim sevgiler 😊

      Sil
  12. Nesir gibi olmuş. Başarılar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Mustafa bey sevgiler...

      Sil
  13. Aslında içten içe kocaman bir özlem saklı kelimelerin arasında.
    Sitem dolu, şiirsel ve çok güzeldi. Elinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim sevgiler:)ismim özlem olunca sanırım ondan biraz kaynaklı :)

      Sil