25 Aralık 2020 Cuma

Eski Türk Dizileri Mim'i

 Efendim tüm dostlara selamlar sevgiler olsun çok uzun zamandır mimlere katılamadım baktım güzel insan Deeptone hem duyurmuş  hem de yapmış VE bu sayede de yeni bir dost kazanmış oldum :) sevgili Elmas Koçan Günay başlatmış eski Türk dizileri mimi  çok keyifli olmuş dedim bende katılıyorum :) baktım evde bir boşluk var hemen fırsata çevirdim :) hadi başlıyoruz :) bakalım neler varmış ..




                                                                    SÜPER BABA ..

                                                  Ah ne güzeldi az ağlatma dı bizleri :) 


                                                                    ÇILGIN BEDİŞ 

arada bir eski bölümlerine bakıyorum :) ah ah Oktay'la Bedişin aşkı 




                                                             KAYGISIZLAR 

                                    



                                                    EKMEK TEKNESİ  



                                                                 BİZİMKİLER 



        
                                                   CENNET MAHALLESİ 


Daha çok  dizler var tabi ki bunlar aklıma gelenler oldu :) bakalım daha hangi diziler varmış dostlardan bekliyoruz :) bu güzel keyifli mim için sevgili Elmas Koçan Günay  çok teşekkür ediyorum daha nice güzel mimlerde buluşmak dileğiyle ..sevgiler ..

22 yorum:

  1. Ve çocukluğum çıkar karşıma böyle:)

    Cennet mahallesi hariç hepsi izlediğim,sevdiğim,sıcacık bulduğum dizilerdi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 😊evet hepsi de güzel dizilerdi gerçekten çok teşekkür ederim sevgiler 😊

      Sil
  2. Ekmek teknesi ya valla unutmuştum o diziyi çok güzeldi ya o!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet izlediğim en güzel aile dizilerinden biriydi 😊çok teşekkür ederim sevgiler..

      Sil
  3. Süper Babayı severek izlediğimi hatırlıyorum. Emeğine sağlık canım. Sevgilerimle😍🤚

    YanıtlaSil
  4. Merhaba
    Yazmayalı uzun zaman oldu, bir selam yorumu bu, yeniden artık buradan devam nasipse; Kıraatane | Dijital Okuma Platformu

    Selamlar


    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba sende hoşgeldin o zaman 😊hayırlı uğurlu olsun inşallah sevgiler...

      Sil
  5. çok güzel diziler bunlar; keşke yine olsalar.. şimdikiler hep entrika..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet eski dizileri artık arar olduk .. o kadar çok entrika dolu dizi var ki.. çok teşekkür ederim sevgiler ..

      Sil
  6. Hepsini izledim. Cennet mahallesine magruz kaldım diyebilirim ama. İstemeden zorla izlemek zorunda kaldım tvde birsey olmadigi zamanlarda. Bir turlu icim almadı, bir turlu barışması o diziyle. Eski diziler de başkaydı. Cok daha bizdendi. Simdi dizilerde herkes saraylarda yaşıyor, cok sukur��

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen öyle saraylardan aşağısı kurtarmıyor artık :) ..insan dediğin gibi bir şey bulmayınca izliyor :) çok teşekkür ederim canım benim sevgiler

      Sil
  7. Yanıtlar
    1. aynen:) Çok teşekkür ederim canım benim sevgiler ..

      Sil
  8. en sevdiğim diziler,
    bu diziler sevgiyi ve iyi aile bağlarını ne güzel yansıtırlardı:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet artık kalmadı böyle dizler ne yazık ki :) çok teşekkür ederim canım benim sevgiler ..

      Sil
  9. Hepisini izlemişimdir.Hele benim çocuklar küçükken Cennet mahallesine bayılırlardı,her tekrarı seyredilmiştir bizde:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bizde meloş çok severdi cennet mahallesini 😊çok teşekkür ederim canım benim sevgiler..

      Sil
  10. süper baba yı merak ettim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tavsiye ederim çok güzel diziydi 😊çok teşekkür ederim güzel insan sevgiler...

      Sil
  11. Katıldığınız için ben çok teşekkür ederim. Süper Baba'yı nasıl unutmuşum. Çok sevilen bir diziydi. tamamını izlemesemde arada bakar keyif alırdım. Ah Çılgın Bediş ! Kızım onunla büyüdü. Damla'nın en sevdiği dizidir. Kaygısızlar'ı şimdi görünce yüzümde tebessüm oluştu. Eline sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim bu güzel etkinliği başlattığın için 😊ah o çılgın bediş 😊çok teşekkür ederim canım sevgiler..

      Sil