22 Aralık 2020 Salı

Kocaman Bir merhabaaa :)

Efendim  tüm dostlara selamlar sevgiler olsun....uzun bir aradan  sonra  şöyle  bir içimi  dökeyim  ama dimi 😀...hem sizleri  hem de bloğumu  ve yazmayı  çok  özledim  gerçekten..  o kadar  çok  şeyler  yaşadım  ki her şeye  rağmen bugünüme  çok şükür diyorum ..evdeyiz   artık  rutin  oldu  bazı  şeyler kendimizi  iyice yemeğe  verdik  iyimi  bu gidişle  meloşla  yarışa  gireceğiz  vallahi 😄..biz gene yeni bir lâf  öğrendik  (bir daha  o lafı  ağzına  alma.. hayır  birde neyi  almayacağımızı  bilsem  şişko  işte  yedi  yirmi  dört  bu lâf söyleniyor..meloşla  temizlik benim işim  programına  sardık 😀geçen  gaza  gelip  buzdolabını temizledim 😂 hep bu kadir  ezildi  yüzünden 😀😂 evde  sürekli  yemek  temizlik  soba  ve odun  kömür  taşımakla  geçiyor  vallahi  😀tâbi ki  benim  güzel  kızım  muhitinle  aşkımız  son gaz devam  ediyor  ..işte kızımın güzel bir fotosu :) Kurban olurum benim güzel kızım :) 

   

Bu yılın son yazısını yazmadan olmazdı dimi ama çok zaman olmuş yahu yazmayalı bu 2020 çok şey aldı benden sevdiklerimi aldı hayal kırıklıklarım  kalp kırıklıkları  yarım kalmış mutluklarımı geride  kalan bir bavul dolu hüzün acı kırıklıklar kaldı... Tabi her şeye rağmen tüm zorluklara bu yaşadığımız salgın döneminde bu yaşadıklarımız çok şey öğreti aslında ..görüp görmezlikten geldiğimiz çok şeyi yüzümüze vurdu ..ah ah ah kocaman bir ah la kala kaldık iyimi :) Ne diyelim bugünümüze çok şükür  Rabbim bu son yılla bu üstümüzde ki tüm  tüm   musibetleri  de alıp götürsün inşallah ..Neyse daha fazla içimizi karartmayalım dimi ama ..Bu aralar babamla gene çatışma içindeyim tabi ki mevzu para :) ne  adam para yoluyor sağ olsun Allah razı olsun ama bir de bir ton laf etmese :) neyse artık  ninni gibi geliyor alıştım :) bizim küçük çok şükür kazandı üniversiteyi Rusça tercümanlık  bu daha uzun bir şey de ben ancak bu kadarını yaza bildim :)) 4 senelik kazandı artı bir senede hazırlık malum artık evden  uzaktan eğitime geçtik ..yarı burslu kazandı tabi okula bir miktar para ödüyor her ay :) normalde çok pahalıymış okuduğu bölüm Beykent üniversitesini kazandı  her ay  Bin TL bayılıyoruz okula:)  tabi bu biraz zorluyor ama ne yaparsın mecbur ..meloşa  telefonuna hat aldık faturasız tabi ki :) Akşama kadar babamla on posta konuşuyor haspam :)) Birde Rahmetli Şahin dayımın Cami Hocası Güzel insan Erol hocayla da her gün gerek sesli mesajlar gerek görüntülü gerek telefonda bir havalardayız sormayın gitsin :)) arada şikayet ediyorum bu şişkoyu iyi oluyor:) Şimdi yeni bir şey öğrendi hani yeni akılı telefonlar varmış sesli şunu ara deyince arayan ..şimdi onu meloşta öğrendi tabi bunu Kalk Gidelim dizisinden Şakir den öğrendi :) Alıyor telefonu eline babamı ara diyor biz evde kahkaha kopuyor :) dedim meloş köşeyi dönünce sana alırız dedim o telefondan:) özlemişim yazmayı :) ..Şimdi blogger dostları Telegram   bu whatsapp gibi   Blogger Türkiye adı altında bir gurup kurmuşlar  güzel oldu merak etmeyin telefon numaranız görünmüyor gizliyorsun :) siz dostları da bekleriz güzel oluyor yeni yazılardan haberdar oluyoruz iki güzel sohbetler ediyoruz vakit geçiyor işte :)  Şuan 58 üyeyiz  inşallah daha da zamanla artar  güzel olur :)  Ve bu yazıyı yazmama vesile olan güzel Anne Bigudili Anne çok teşekkür ediyorum :) ..Artık bu aralardayım inşallah ..Ve Son not olarak meloş benim abim Osman Zihinsel Engelli 37 yaşında bizim evin gülüdür kendisi :) lakabımız meloş da :) ...Bilmeyen yeni gelen dostlara iletmiş olayım :) bu arada Ocakta Bloğum 10 yılına giriyor :) bunu için ayrı bir yazı yazacağım böyle kısa olmaz dimi ama :) Efendim tüm dostlara selamlar sevgiler olsun  hepinizi çok seviyorum..  




25 yorum:

  1. Bircogumuz ayni duygulari paylaşıyoruz sizinle. Vallahi günler birbirinin aynı. Yat kalk ayni isler. Bir gün siyahları yıkıyorum, bir gün renkliler, bir gün de beyazlar. Ömür geçip gidiyor. Yeşil tüylü miniginizi bi gaga öperim. Osman abiye meloş lakabi nerden geldi acaba bu da bir sır olarak kaldı. Kendisine selamlar. E tabi,hosgeldiniz🎈 şaşırdım ve mutlu oldum atıfta bulunmanıza. Ah geçecek bu gunler değil mi? Ben de bu yıl annecigimi kaybettim, gerisi koca bir boşluk zaten. Insallah yeniyilda umutlarla sevinclerle dolduracağız o bosluklarimizi. Cok sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten öyle evlerin içinde dört yana dolaşıp duruyoruz.. elbett geçeçek bu kötü günlerde biraz daha sabır gerek tâbi Rabbim tez vakitte kutarsın inşallah ...Çok teşekkür ederiz 😊meloşun lakabı izlediğimiz bir flimden cıktı 😊filmin adını unutum orada adam eşine meloşum huuuu huu diye sesleniyordu baktım bizim meloşun da hoşuna gitti öylece meloş lakabı kaldı 😊..Rica ederim canım benim ..Başın sağolsun Rabbim sabırlar versin inşallah Anneciğine Alllah rahmet eylesin inşallah mekânı cennet olsun....😔🙏🙏...Gönülden âmin inşallah çok teşekkür ederim canım benim sevgiler 💕

      Sil
    2. Amin tüm ölmuslerimize Allah rahmet eylesin. Melonun huu huu, yesilcam gibi geldi ya, allah bilir artik:) meloş mutluysa gerisi boş, lakabını nerden geldigi🙂 cok sevgiler

      Sil
  2. Allah seni napmasın en çok meloşa güldüm, babamı ara, o lafı ağzına alma, seni görmek güzeeel :) kelime oyununa katılmak istersen, bak bugün dördüncü hafta başlıyor, bonheur arkadaşımızın verdiği kelimelerle öykü yazcaz, bir hafta boyunca, haftaya çarşamba beşinci hafta :) uygun olursan katıl tabiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorma deppsi 😊😀 çok teşekkür ederim güzel insan bende sizleri çok özlemişim 🤗😊güzel olur inşallah tekrar çok teşekkür ederim güzel insan sevgiler 😊🎈

      Sil
  3. dünya her birimizi farklı sınıyor. ama aslolan farkındalık ve sıkıntılara açık yüreklilikle göğüs germek. bir başkadır dizisi var seyrettin mi bilmem ama orada anlatıldığı üzere biz toplum olarak dinlemeyi ve birbirimizle konuşup anlaşmayı pek beceremiyoruz, sorunların çoğu buradan çıkıyor. allah kolaylık versin arkadaşım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten öyle bir durumlara geldik ki hepimizin gözünde at gözlüğü takılı birbirimizi dinlemeyi bırak iş artık kavga gürültü aldı yerini..Rabbim güzel görenlerden eylesin inşallah..Evet izliyoruz meloşla severek Kalk gidelim dizinini En çok Seyfettini seviyoruz 😊..Âmin cümlemize güzel arkadaşım çok teşekkür ederim sevgiler canım benim

      Sil
  4. Hoş geldiniz. :) İnstagramda görüyorum ama burası bir başka. Kardeşinizi tebrik ederim. İnşallah okulunu güzelce bitirir ve hayırlı iş kapıları açılır önüne. Özlemişim sizi okumayı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşbuldum canım benim 😊evet burası çok başka bir yer..Çok teşekkür ederim canım benim sağol inşallah tüm okuyan öğrencilerimize de ..bende izleri çok özlemişim 😊sevgiler canım benim 😊🎈

      Sil
  5. 10 yıl mı ne güzeel maşallah :) Özlemişim okumayı yazılarınızı :) 2021 inşallah güzellikleriyle gelir 2020 zor bir yıldı umarım 2021 herkes için sağlık mutluluk ve huzur getirir!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet 10 yıl 😊 Âmin inşallah canım benim hepimize inşallah çok teşekkür ederim canım benim bende sizleri çok özlemişim sevgiler 😊💕

      Sil
  6. Süpermiş 10 yıl ben de 1 Eylülde 10.yılımı doldurdum ama içinde bulunduğumuz durumalr ağız tadıyla bir kutlama bile yapmama izin vermedi. Ben de ara vere vere yoluma devam ettim. Artık yeni inşaallah daha güzel bir yıla gireriz ve daha düzenli postlar girmeye karar verdim bakalım zaman gösterecek. Sen çok sessiz kalma yine de ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha nice güzel paylaşımlara inşallah hep birlikte 🎉🎈😊evet Rabbim tez vakitte kurtarsın inşallah..kalmam çok teşekkür ederim canım benim sevgiler 😊🎈

      Sil
  7. Hoş geldin seni gördüğüme sevindim. nice yıllara olsun. hepimiz aynı durumdayız stres sıkıntı ama geçecek inşaallah atlatıcaz bu günleri o zaman güzel şeyler paylaşıcaz. bloğum yok ama takip ediyorum. kardeşine hayırlı olsun Allah zihin açıklığı versin. Hülya

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşbuldum çok teşekkür ederim😊sende hoşgeldin ...Âmin inşallah hep birlikte..bloğun olursa birgün açarsan haber ver mutkala geliriz 😊tekrar çok teşekkür sevgiler...

      Sil
  8. Kardeşini tebrik ediyorum.Rusça da zor bir dil, kiril alfabesi üstelik, Allah zihin açıklığı versin :)

    Çok boş bırakma buraları, ses ver arada :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bazen küfür ediyor sanıyorum 😊Âmin çok teşekkür ederim güzel kadın 💕😊bırakmam sevgiler 🤗😊

      Sil
  9. hepimiz hemen hemen aynı süreçlerden geçiyoruz. çok şey götüren bir yıl oldu bu yıl, yeni gelen yıl da güzel şeyler getirir inşallah..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet âmin inşallah çok teşekkür ederim sevgiler...

      Sil
  10. gelenler, gidenler, hayaller ve kırgınlıklar derken bir yıl daha bitiyor... Önümüzdeki sene hepimiz için daha iyi olur umarım :) Kardeşini kutlarım ve kolaylıklar diliyorum:) sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Âmin inşallah canım benim 😊çok teşekkür ederim canım benim sağol sevgililer 😊

      Sil
  11. Merhabalar Sessizkaldım.

    İnsan olarak duygularımızı, düşüncelerimizi, tasarılarımızı, sezgilerimizi ve görüşlerimizi dışa vurmak zorundayız. Bu dışa vuruş, her şeyden önce var oluşumuzun bir gerçeğidir. Bu bağlamda yazmak kişisel bir zorunluluk, kişisel bir gereksinim ve bir tutkudur. Dolayısıyla her ne kadar arada sırada yazmaya geçici molalar versek de, tilkinin kürkçü dükkanı misali yine kaleme sarılmadan yapamıyoruz.

    Her şeyden önce sağlık diyoruz ve tüm insanlığa şu zor günlerde sağlık, sıhhat ve afiyetler diliyoruz. Çünkü her şeyin başı sağlık. Sağlık olmadan hiçbir şey olmuyor.

    Sana ev işlerinde kolaylıklar diliyorum. Selam ve dualarımla birlikte en Güzel'e emanet ol. Selam ve muhabbetle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle benim gönlü güzel Abim...Âmin âmin Rabbim tez vakitte kurtarsın inşallah bu kötü günlerden ...bende seni merak etmiştim bloğuna geldim son attığın yazını yoruma kapatmışsın yazamadım seni görmek çok güzel güzel bu ralarda hoşgeldin güzel Abim...Çok teşekkür ederim En güzeline emenet ol sağlıkla..

      Sil
  12. Kardeşine başarılar cnm. Yeni yıl sana mutluluk, sağlık ve huzur getirsin. Sevgilerimi gönderiyorum 💞

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım benim hepimize inşallah sevgiler 😊💕

      Sil