18 Ekim 2020 Pazar

Uğur Böceğime ....

 Sığmıyor sığmıyor daraldıkça daralıyor ruhumun tüm acıyan yanları ...dar geliyor cümleler kelimler ..,Susuyor tüm dünya tüm geceler ...savruluyor  kuşlar umarsızca  gönlümün yorgunluğundan ...içimden geçiyor binlere gözyaşları yağmurlar  rüzgarlar ..Ağıtlar yakıyor türküler ....Tebessümler dökülüyor sarı hüzünler gibi yüzümden ...kimsesiz kalmış acılar gelip geçiyor unutulmuş tüm şarkılardan ..Dem vuruyor yokluğun  ağlayan bir çocuğun gözlerinde ....yetim kaldı tüm gülüşler ..öksüz kaldı kahkahaların ..sessiz kaldı  doğduğun büyüdüğün 56 yılını geçirdiğin şehir yetim öksüz kaldı ağlıyor tüm şehir sana ...Sen gittin arkadan tüm neşelerin huzurların şen kahkahaların gitti ..kocaman bir yara bırakıp ...

Binlerce anı bırakarak gittin uğur böceğim ....senin yokluğun çok belli beee ..kim diyecek artık kafaaa kırarım  senin lafını ..kim diyecek seni apla  ablama  söylerimi ...kim diyecek suçun var senin   ahh diyecek kim ...iki gözüm uğur böceğim ...Peygamber Efendimize komşu oldu Anneciğine 30 sene sonra kavuştun ...Cennetine kavuştun.  ama seni koca memleket özlüyor bunu bilemi  ....mekanın cennet olsun uğur böceğim ..hiç bir zaman unutulmaman dileğiyle ....

Dedemin arkasından ..benim uğur böceğim Şahin dayım da vefat etti korana dan ... Tüm baş salığı dileyen tüm  gönlü güzel siz güzel dostlara çok ama çok teşekkür ederim Rabbim hepinizden razı olsun  en kısa zamanda geleceğim ....bloğumu ve sizleri çok ama çok özledim ..hepinizi çok seviyorum ...💓💓






45 yorum:

  1. Çok üZüldüm.. mekanı cennet olsun inşallah .. rabbim de size sabırlar versin... :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım benim Âmin âmin 😔

      Sil
  2. Allah rahmet etsin,başınız sağolsun...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım benim âmin âmin...

      Sil
  3. başınız sağolsun çok üzüldüm acılar üst süte gelmiş :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle du âmin çok teşekkür ederim canım benim sağol...😔

      Sil
  4. Ah , başınız sağolsun, Allah sabır versin, acınızı hafifletsin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Âmin çok teşekkür ederim canım benim sağol...🙏😔

      Sil
  5. başınız sağ olsun sabırlar diliyorum.

    YanıtlaSil
  6. Basiniz sagolsun, allah kalanlariniza omur versin. Cok üzülerek okudum. Dogar buyur ve ölür insanlar. Hayat 3 kelimeye sığıyor ne yazık ki.. sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Âmin..Çok teşekkür ederim canım benim sağol...Öyle sevgiler..Hoşgeldin bu arada 😊

      Sil
  7. Başınız sağolsun, sabır diliyorum.

    YanıtlaSil
  8. Allah rahmet eylesin, mekanı cennet olsun. Anılar kalıyor geriye, en azından onlar var.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Âmin çok teşekkür ederim canım benim sağol...evet geride çok güzel anılar bıraktı..sevgiler

      Sil
  9. Sabır diliyorum, kayıplarınıza çok üzüldüm ama ne kadar güzel anlatmışsınız. Mekânları cennet olsun...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Âmin çok teşekkür ederim canım benim sağol..Teşekkür ederim sevgiler...

      Sil
  10. Başınız sağ olsun. Hüküm Allah'ın.:(

    YanıtlaSil
  11. Çok üzücü canım tekrar başın sağolsun.

    YanıtlaSil
  12. Allah rahmet eylesin, sabır diliyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Âmin çok teşekkür ederim canım benim sağol..

      Sil
  13. yeni gördümm ...çok üzgünüm...sabırlar diliyorum...Mekanları cennet olsun😢

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Âmin çok teşekkür ederim canım benim sağol...😔

      Sil
  14. Başınız sağolsun, Allah rahmet eylesin

    YanıtlaSil
  15. Merhabalar.
    Önce Korona'dan kaybettiğin Şahin dayına Cenab-ı Hakk rahmetiyle, merhametiyle, mağfiretiyle ve de cennetiyle muamele eylesin. Ruhu şad olsun. Huzur içinde uyusun. Sizlerin de başı sağolsun. Mevla acılarınızı hafifletsin ve sizlere sabr-ı cemil ihsan eylesin.

    Ben de 24 kasım Öğretmenler gününde İstanbul'da ikamet eden emekli öğretmen yeğenimi kaybettim. Her can mutlaka ölümü tadacak ama; ölümün, ölene yakışacağı bir zaman olması dileğimizdir.
    Selam ve muhabbetle birlikte sağlıklı, huzurlu ve Korona'sız günler dilerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Âmin çok teşekkür ederim canım benim sağol güzel abim...Seninde başının sağolsun Allah rahmet eylesin inşallah mekânı cennet olsun..Âmin inşallah güzel abim sevgiler selamlar...

      Sil
  16. Başınız sağ olsun :( Allahım kalanlarına sabır versin..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Âmin çok teşekkür ederim canım benim sağol...sevgiler

      Sil
  17. Mekanı cennet olsun.. başınız sağ olsun size sabır diliyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Âmin çok teşekkür ederim canım benim sağol sevgililer...

      Sil
  18. Merhaba

    Bloggerlar olarak telegram grubunda buluştuk, yazılarımızı ordan paylaşıyoruz, daha fazla kişiye ulaşıyoruz. Telegramda kimseye numaranızı vermiyorsunuz zaten google plus grupları gibi düşünün. Grubun adı Blogger Türkiye. Eğer katılırsanız çok sevinirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba hoşgeldin canım benim tâbi ki katılım bile sevgiler..

      Sil
  19. Başın sağolsuun sabırlar diliyorum..

    YanıtlaSil
  20. Ne zamandır blogunuza yazmiyorsunuz. Instagramimi bugun kapattım. Belki blogumu destekler diye düşünmüştüm. Ama çok farklı bir havuz orasi. Benim amacım intagram blogu olmak değil. Blogger var cok sukur buradayım. O yüzden şimdi blogunuza girince uzuldum. Nasilsiniz ne yaparsınız havadan sudan yazın lütfen ihmal etmeyin buraları. Cok sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin canım benim evet çok uzun zaman oldu yazmamalı en kısa zamanda yazacağım çok şey birikti yazacak 😊💕sevgiler ..

      Sil
  21. Çok teşekkür ederim güzel insan Âmin...🙏sevgiler..

    YanıtlaSil