24 Şubat 2020 Pazartesi

BLOG YAZMAYA NASIL BAŞLADIN ? - MİM

Efendim tüm dostlara selamlar  sevgiler olsun arayı çok açımılayım dimi ama :) özlüyorum  çünkü  sizleri :) Evet Bir mime daha geldik sevgili güzel dost İçimdeki Yaz  beni mimlemişti evin kalabalığından bir türlü fırsat  olmadı  yazmaya neyse ki biraz sakinledi bizim ev :) bu hafta  sonu hepten boş kalacak inşallah :) evet gelelim mime  böyle mimlerden saha öncede yapmıştık buna benzer evet güzel dost demişki  Blog yazmaya nasıl başladın  diye sormuş hadi yazalım o zaman :) ..

BLOG YAZMAYA NASIL BAŞLADIN ? - MİM
Benim maceram taaaa   Msn zamanlarına dayanıyor :)) ah ah güzel zamanları gerçekten :) sonra netlog vardı blog  orada yazdım taa ki kapanana kadar orada çoğu yazılarım gitti tabi :( daha sonra mypera daha sonrada  blogcu da yazdım uzun zaman takiiii gönlü güzel abim  Değirmenden Mektup var Recep Abim .. onun vesilesiyle   bloggere geldim ve maceram başladı :) iyi ki başlamış  kocaman ama kocaman bir aile olduk bir mahalle de olduk hatta Muhtarımız  bile var bu güzel mahallede Sevgili güzel insan Depsi tabi ki :)    onun sayesin de   çok güzel dostlarım oldu abilerim Ablarım oldu  yazmak zaten benim için bir tutku çocukluğumdan beri hep yazarım yazmak her şey demek benim için satırlar dökülsün cümleler dağılsın  kalemimle   defterimle .... Bir kaç yazdıklarım daha var blog yazmakla ilgili yazılarım Kasım Ayı Meydan okumada :)  .Days Blog challange Meydan okumada :)    Ve 10 yıl geçti içimden :)  Ve Son olarak Blog Muhasebesi :)    Ve acısıyla tatılısıyla Blogger de 9 yılımı geride bıraktım :) vay be nelerden nerelere geldik hep birlikte o kadar güzel anılar doldu ki heybeme bu yüzden çok mutluyum  daha nice nice güzel anılar biriktirmek dileğiyle inşallah hep birlikte iyi ki varsınız hepinizi çoooook seviyorrummmmm :) güzel dostlar .....  Ve ev boşaldı özlem artık annemden adını papağan gibi duymaktan kurtuldu :)) çok şükür yengemin tedavisi bitti   dün kızına gitti oradan evine gidecek inşallah şaka maka 2 aydan fazla olmuş :) Neyse inşallah kendine bundan sonra çok dikkat eder bir daha böyle bir duruma düşmez ...Rabbım herkese sağlık versin inşallah .....Ve size yakın zamanda güzel bir haberim olacak bana şans dileğin :) çarşamba günü belli olacak :))    seviyorumm sizleriii :) 


  


İnsanları hummalı baharlar olarak tanımlamak
ve bu yüzden göğsümde dakikalar
ince parmaklar halinde geziniyor
konvoylar geçiyor meşelikler arasından
bir yaprak kapatıyorum hayatımın nemli taraflarına
ölümden anlayanı ciddi bir yaprak
unutulacak diyorum, iyice unutulsun
neden büyük ırmaklardan bile heyecanlıydı
karlı bir gece vakti bir dostu uyandırmak.



İsmet Özel – Karlı Bir Gecede Bir Dostu Uyandırmak




bu şarkı da güzel :) keyifli dinlemeler ... 


şarkı  sevmemeliyiz dese de biz sevelim :) 

18 yorum:

  1. Benim 3 yıl sizlere göre deep sen handan falan yeniyim ama çok seviyorum ya

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende seni çok seviyorum canım benim hep birlikte daha nice güzel paylaşımlara inşallah 😊❤ sevgiler.. .

      Sil
  2. İçten, samimi olarak duygularını paylaştığın bir sayfa olması hasebiyle feyzaldığım bir kalem dostumuzsun. Zaman zaman ara versek de ihmal etmememiz gereken bir iletişim aracımız aynı zamanda. Dertlendiğimiz ve hemhal olduğumuz bloglarımız. Burada birbirimizi hoşgörüyle misafir ediyoruz ve zevkle ağırlıyoruz. Blog yazılarından şiire, hikayeye, hatta roman ve deneme yazan arkadaşlarımız var. kitapları da çıkıyor. Neden olmasın senin de birikimlerin bir kitap formatına dönüşebilir. İnşaallah diyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok ama çok teşekkür hocam.. inşallah tekrar çok teşekkür ederim daha nice güzel paylaşımlara inşallah hep birlikte sevgiler....

      Sil
  3. canım canım çok güzel mim olmuş teşekkür ederim davetimi kabul ettiğin için :) ayrıca evin boşalmasına da ayrı sevindim insan bazen yalnız kalmayı bile özlüyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben teşekkür ederim canım benim 😊 severek yaptım tekrar çok teşekkür ederim canım benim sevgiler 😊🌸

      Sil
  4. Özlem'cim iyi ki başlamışsın bu güzel bloga yazmaya, daha nice güzel yazılarda buluşmak dileğiyle... çarşamba için iyi şanslar, bekliyoruz merakla, sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin inşallah canım benim hep birlikte sevgiler canım benim 😊 Erenim 😊🌸

      Sil
  5. Ne kadar çok zaman geçmiş. İnşallah daha nice yıllar bir arada oluruz böyle. Ayrı bir enerji var bloglarda. Diğer yerlere benzemiyor nedense. İyi haberlerini de büyük bir merakla bekliyorum. :) Her şey gönlünce olsun inşallah. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet 😊 çok teşekkür ederim canım benim Amin hepimiz için inşallah sevgiler 😊🌸

      Sil
  6. Blog maceran bir hayli eskilere dayanıyor demek. :) Bence de kesinlikle iyi ki başlamışsın ve bu sayede tanışmış olduk. Daha nice uzun yıllı bloglara diyelim. Sevgiyle kal canımcım. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım benim çok teşekkür ederim hep birlikte inşallah canım benim sevgiler 😊🌸

      Sil
  7. 9 yıl, dile kolay^^ Daha nice nice senelere olsun inşAllah^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hep birlikte inşallah çok teşekkür ederim canım Sevgiler 😊🌸

      Sil
  8. Buranın en güzel yanı bir sürü insanla tanışıp dost olmak

    YanıtlaSil
  9. maşallah maşallah uzun yıllar hep burda birlikte olalıııım :)

    YanıtlaSil
  10. Daha nice uzun yıllara diyelim..🙏

    YanıtlaSil
  11. Eski blog yazarlarımızdansın. Nice nice yazıların olsun Özlemciğim :) Seviyoruz seni :)

    YanıtlaSil