27 Aralık 2019 Cuma

Bir Kart Bir kitap :)

Efendim tüm dostlara selam Sevgiler olsun.. bir fırsat bulamadım ki yazayım bir içimi dökeyim  dimi ama 😊efem Annem kuran okuttu  Rabbım kabul eylesin inşallah  onun telaşı derken tam bitti rahatladım derken..patt misafir geldi hemde memleketten Dayımla yenğem asılında bize gelmiyorlardı  kızı var karşıda malum bir Arnavutköy var:) orada otuyor zehroş :) ama benim yenğem şeker hastası  ayağının biri topuğun altı yara olmuş birde baş parmağı neredeyse kesilme noktasına gelmiş  Kahramanmaraş da  ki  doktor  yaralarının kapanması ve şekerinin normale dönmesi için  Oksijen Tedavi önermiş onlarda  artık durum kötü olunca İstanbul'a geldiler ilk zerhoşta  kaldılar orada baktılar  Oksijen tedavisi  olan hastane  bir tane şişlide varmış  sonradan bizim bu tarafta bulduk bir hastane orada ki devletle anlaşması yokmuş birde özel olduğu için biraz fazla çıktı fiyat.. sonra bizim burada ki Yeri bulduk Anadolu  hiperbarik oksijen tedavi merkezi devletle anlaşması da varmış   iyi oldu  gittiler muayene oldu test filan yaptılar sonrada rapor istediler bu tedaviyi olması için onuda aldılar şimdi 3 gün oldu başlayalı şuan iyi gidiyor çok şükür  bugün ölçmüşler şekerini 150 çıkmış gayet iyi demiş doktor yarasına da faydası olmuş kapanmaya başlamış demiş  doktor 1 ay tedavi görecek artık bizimle :) dayımı sepetliyoruz bizle işi yok adamın :) dedim sen git dayı para yollarsın :) oda pazar günü kızıyla gidecek iki üç gün kalıp oradan gidecek bakalım yengemi severim çocukluğum onunla geçti annemde hakkı var onun için düdütle bir sorunumuz yok :) Kendisine çocukluğumdan beri düdüt derim de :)) asıl ismi Şükriye :)  tontonum :) bu aralar yoğun olunca yazamadım siz dostlara da ara ara  uğradım :) evet koca bir yılın da sonuna geldik iyisiyle kötüsüyle koca bir yıl daha bitiyor Rabbım hepimizin gönlüne göre versin inşallah sağlık huzur mutluluk güzel günler görmeyi nasip etsin inşallah ..Meloşum da çok iyi artık ham dolsun artık kıvrık hareketler öğrendi onları yapıyor :) bir ara yakalarsam  sizlere de gösteririm :) meloştan hepinize selamlarını sevgilerini iletiyor :) üstüm de kalmasın :)  Ve Sevgili güzel ikurabiye Zeynebim  Yaptığı Bir kitap bir Kart geçen senede yapmıştık çok güzel olmuştu Bu senede yaptı keyfile katıldım :) Bu sayede güzel bir dost kazandım :)  Sevgili güzel Zeynebim mavi laleden   çok güzel bir paketle güzel bir kartla ve kitap yollamış  Ve Sevgili Bonheur  da Kitabını ve kartını yolladım almış çok beğenmiş ve mutlu olmuş tabi bende çok mutlu oldum keyifle okusun :) Şükrü Erbaş Yaşıyoruz Sessizce kitabını yollamıştım :)  bu güzel dostlara  gönülden çok teşekkür ediyorum 💓😊 ve iyi ki varsınız hepinizi çok seviyorummm 




......



27 yorum:

  1. Rabbim yengene ve bütün hastalara şifalar versin. Kitabını keyifle oku, merak ettiğim kitaplardan biri. Yorumunu merakla bekliyor olacağım.^^ Bu etkinlik çok güzel, umarım devam eder. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet 😊 inşallah ... çok teşekkür ederim canım benim sevgiler 😊🌸

      Sil
  2. güzel bir etkinlik özellikler kitap işin içinde olunca çok daha güzel

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet daha da keyifli oluyor 😊 çok teşekkür ederim sevgiler 😊

      Sil
  3. Ayy benimki gelmedi merakla bekliyorum:)
    Yengeye gecmis olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. en kısa zamanda gelir inşallah 😊 çok teşekkür ederim canım benim sevgiler 😊🌸

      Sil
  4. Cok gecmis olsun canim. Ben buralara son zamanlarda pek ugrayamiyorum. Etkinligi kacirdim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim canım benim 😊...bir daha ki sefere inşallah sevgiler canım benim 😊🌸

      Sil
  5. Allah(cc) tüm hastalarımıza şifa,dertli olanlara deva,borçlu olanlara da edalar nasip eylesin..😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin inşallah Rabbim cümlesine 😊 çok teşekkür ederim Ertuğrul bey sevgiler...

      Sil
  6. Beğenmem mi hele ki o kadar ince düşünüp araştırmışsın. :D Ben de vakit bulamıyordum yazı yazmaya ama seni görünce dedim hemen yazayım ben de yazımı.
    Yengene de çok geçmiş olsun. Allah şifasız dert vermesin kimseye. Böyle aile ilişkilerinin çoğalmasını çok istiyorum ben. Bir ay kalmayı bırak insanlar birbirine bir gün tahammül edemiyor. Ne güzel siz iyi günde kötü günde hep kenetlenmişsiniz. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım benim 😊🌸 Amin 🙏 cümlesine... Evet gerçekten öyle kimse kimseye tahümulu Yok ... keyifle oku canim benim 😊 sevgiler ❤😊

      Sil
  7. yenge hanıma çok geçmiş olsun. rabbim tez zamanda sağlık nasip etsin. kitabı beğenmene sevindim canım. umarım birlikte okuruz. sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım benim...Amin cümlesine inşallah 😊 tabiki haberleşelim okuruz sevgiler 😊

      Sil
  8. Amin inşallah çok teşekkür ederim güzel insan sevgiler....

    YanıtlaSil
  9. Çok geçmiş olsun. Umarım yeni yıl sağlık ve mutlulukla dolu olur senin için :)) Etkinliği de çok beğendim, ne güzel olmuş :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım benim 😊 Amin inşallah hepimize olsun 😊 evet bir daha ki sefere senide bekleriz 😊 sevgiler canım benim mus mutlu güzel yıllara İnşallah 🌸

      Sil
  10. geçmiş olsun, umarım bi an evvel sağlığına kavuşur.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin inşallah çok teşekkür ederim canım Sevgiler 🌸...

      Sil
  11. Yengene çok geçmiş olsun, Allah tüm hastalara acil şifalar versin. :)
    İnstagram görmüştüm hediyelerini, çok güzeller :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin cümlesine inşallah 😊.. çok teşekkür ederim canım benim sevgiler 😊..

      Sil
  12. Allah şifa versin. Keyifle oku canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin çok teşekkür ederim canım benim sevgiler 😊...

      Sil
  13. Yengenize geçmiş olsun ayak altındaki yara için geç kalinmamistir ins şeker hastalığını Rabbim dusmanima vermesin

    YanıtlaSil
  14. Merhaba canım benim. Ben bu paylaşımını görmemişim senin. Çok geçmiş olsun. Şeker hastalığı çok kötü. Dikkat etsin kendisine lütfen. Beslenmesi çok önemli. Sadece şeker değil makarna pilav ekmek falan yemesin nolur. Bunlar cidden zehir. Benim tiroitimde sorun var. Benim doktorum da aynısını diyor. Bunları bıraktığımdan beri daha sağlıklıyım. Canan Karataycı oldum çıktım valla. Hocanın önerileri cidden hayat kurtarıyor. Bu arada fotoğraftaki örgüye gitti gözüm. Ben bu ara örüyorum öyle şeyler. Bir toparlasam kendimi anlatıcam blogda neler yaptım diye. Yaza kadar işlerimi halledeyim artık daha aktif olmaya çalışıcam. Meloşa selam. Kendinize iyi bakın canım benim.

    YanıtlaSil
  15. Geçmiş olsun canım. Paket ne şirinmiş 💞

    YanıtlaSil